بهترین مربیان دوچرخه سواری داخل سالن برای هر بودجه و انضباط بررسی گیک

برای دوچرخه سواران، زمستان زمان خشن از سال است. اگر سواری توقف تناسب اندام به دست آورد در طول تابستان بدهند–اما همچنین سرد خارج است. بهترین راه حل داره مربی داخلی برای حفظ کار رفتن.

مربیان داخلی ارائه راه سوار دوچرخه خود را در داخل خانه. دور از عناصر اتومبیل سگ و دیگر چیزی که می تواند آن را به دوچرخه سواران. در راحتی از خانه خود را مربیان داخلی اجازه می دهد تا شما را برای حفظ تناسب اندام خود را زمانی که درجه حرارت پایین می رود (یا تمام طول سال اگر شما به آن).

مربیان داخلی به دو دسته اصلی قرار می گیرند: “استاندارد” مربیان و مربیان هوشمند. در داخل هر یک از این دسته بندی ها نیز زیر مجموعه های مختلف از مربیان وجود دارد. با مربیان منظم مبتنی بر فن مغناطیسی بر اساس و پايه مايع وجود دارد; با مربیان هوشمند در چرخ و چرخ کردن (به طور کلی به عنوان “مستقیم درایو” ارجاع) وجود دارد مربیان.

  • مبتنی بر فن : این طرفداران برای مقاومت ایجاد استفاده کنید. آنها می یابید، اما همچنین loudest و دست کم همه کاره است.
  • مبتنی بر آهنربا: استفاده از این آهنرباهای مکانیزم مقاومت. آنها ساکت تر از فن بر اساس، و به طور کلی مفید است. آنها گران تر است.
  • پايه مايع: این رفتن به مربیان بالاترین پایان. آنها ساکت تر از دیگران، و استفاده از نقش سیال مقاومت. همانطور که آن را گرم به تدریج افزایش مقاومت می شود مایع غلیظ. احساس جاده مانند نسبت به دیگران دارند.

و برای مربیان هوشمند:

  • چرخ-در تاریخ: این جهان مانند سنتی ترین مربیان که شما سوار دوچرخه با چرخ عقب و مربی هر بشکه برابر چرخ به مقاومت در برابر فشار.
  • درایو مستقیم: این مربیان چرخ عقب از معادله، اجازه می دهد شما را به دوچرخه خود را به طور مستقیم به مربی حذف. اینها بهترین بهترین، بنابراین آنها همچنین گران ترین در لیست.

همانطور که شما ممکن است انتظار مربیان هوشمند بسیار کمی گرانتر از همتایان استاندارد هستند. خبر خوب این است که شما می توانید تمرین قاتل در هر دو یکی است — این است همه چیز در مورد چگونه شما مایل به خودتان فشار.

شما ممکن است تعجب استفاده یخ مربی هوشمند است که اساسا در یک عبارت خلاصه شود می توانید: حالت ارگ. ارگ حالت اجازه می دهد تا مربیان دو پویا هوشمند و بلافاصله کنترل توان خروجی–به عبارت دیگر میزان کار شما را مجبور به انجام آن تبدیل پدال. این اجازه می دهد تا نرم افزار های آموزشی مثل TrainerRoad و Zwift برای تنظیم چقدر سخت شما در حال کار در بیدرنگ — بدون سوار هرگز نیاز به لمس شیفت در بسیاری از موارد.

بهترین مربی در بودجه: جنبشی جاده ماشین ($ 350)

کورت جنبشی جاده ماشین است به طور گسترده ای فکر به عنوان یکی از بهترین مربیان مایع در بازار دلیل خوب. این فوق العاده پایدار, است چرخ لنگر به ارتفاع و بسته برخی از ویژگی های پیشرفته تر از همتایان خود. با تشکر از تکنولوژی “inRide” کورت جنبشی، شما می توانید برخی از ویژگی های smart-ish از مربی پایه.

در واقع، inRide سنسور بلوتوث قدرت که متصل به مربی بشکه دو قدرت داده دو نرم افزار های آموزشی فراهم است. به عنوان دقیق که چیزی مانند متر قدرت “واقعی” و یا تکنولوژی به مربی هوشمند ساخته شده است اما این نکته نیست: آن شما متریک واقعی به طرح های آموزشی خود را خاموش از که آنچه واقعا مهم است می دهد. اگر آنها کاملا دقیق تا زمانی که تعداد آموزش سازگار، مهم نیست.

هنگامی که آن پایین می آید به آن, ماشین جاده جنبشی ارائه می دهد بهترین صدای بلند برای پریدن و قوز — که تقریبا نصف هزینه مربی هوشمند ارزان تر, شما هنوز هم بسیاری از ارزش کنید.

بهترین بودجه هوشمند مربی: Wahoo Kickr ضربه محکم و ناگهانی ($ 600)

اگر شما به دنبال یک مربی هوشمند و می خواهید بنگ بهترین باک خود Wahoo Kickr ناگهانی که در آن است در است. این چرخ در مربی هوشمند اما /-3% قدرت دقت که رقبای بسیاری از مربیان مستقیم در بازار ارائه می دهد.

این نیز ارائه می دهد تقریبا بی همتا حداکثر قدرت 1500 وات، ساخت آن را یکی از متنوع ترین چرخ در هوشمند مربیان در بازار. واقعا وجود دارد بسیاری از ارزش در اینجا.

فراتر از مفید بودن آن به عنوان مربی مستقل ضربه محکم و ناگهانی جدیدترین دارای پشتیبانی برای صعود Wahoo را — لوازم مربی است که شیب واقعی را به شما سواری می افزاید. این ابزار بسیار احمقانه است.

اگر شما به دنبال تعادل بهترین امکانات و قیمت Kickr ضربه محکم و ناگهانی آن است.

بهترین مربی درایو مستقیم: Tacx Neo هوشمند (دلار 1370)

اگر مطلق بهترین مربی هوشمند است که پول می توانید خرید کنید، Tacx Neo هوشمند هاکلبری خود است. این جانور مربی با-1% درست دقت احساس قدرت و خروجی حداکثر 2200 وات است — تعداد بسیار حیرت انگیز. فراتر از آن، همچنین برای کسانی که اواخر شب یا اوایل صبح جلسات آموزشی بسیار آرام است.

بزرگترین حرکت نزولی از Taxc Neo هوشمند اثرات کلی است: برای افزایش ثبات این یکی از بزرگترین مربیان در بازار است. این بدان معناست که شما منطقه بسیار قابل ملاحظه به آن استفاده کنید.

همچنین در طراحی آن Neo هوشمند قادر به تکرار احساس cobbles ماسه و دیگر محیط های خارج از جاده است که از ویژگی های بسیار منحصر به فرد است با تشکر. مربی همچنین انعطاف پذیری ساخته شده است که طول می کشد برخی از کرنش کردن قاب دوچرخه و جاده احساس واقعی تر را فراهم می کند.

تصویر های اعتباری: Shutterstock / CuteCute. com