چگونه به پیام های بلوک از مزاحم مردم در Gmail

بالا بردن دست خود را اگر شما تا کنون کسی بود که فقط bugging شما متوقف نخواهد شد و شما نگه می دارد ارسال ایمیل ناخواسته. مطمئنا، شما می توانید شماره تلفن خود را تغییر دهید و حرکت 3.000 مایل دورتر، اما تغییر ایمیل از سوال است! امروز ما یاد بگیرند چگونه به حذف خودکار ایمیل های مزاحم خود از همیشه رسیدن به صندوق پستی خود را.

به جای دکمه “بلوک” فقط به عنوان بسیاری از برنامه های ایمیل، جی میل ویژگی های قدرتمند “فیلتر” است که شما می توانید برای انواع مقاصد استفاده است.  در درس امروز از فیلتر به صورت خودکار حذف پیام ها از خاص استفاده کنید (و به احتمال زیاد مضر) فرد.

فیلتر کردن ایمیل در جی میل

در اول، باز کردن یکی از ایمیل های از فرد می خواهید از صندوق ورودی شما فیلتر. از اینجا, شما می توانید با کلیک روی پیکان کنار دکمه پاسخ, و سپس انتخاب فرمان “پیام های فیلتر مثل این”.

در غیر این صورت، شما می توانید “گزینه های جستجو” را فشار دهید در سمت راست جعبه جستجو در نزدیکی بالای صفحه را کلیک کنید و سپس تایپ ایمیل یا نام شخصی را که می خواهید ایجاد فیلتر در جعبه “از”.

مراحل زیر همان بدون در نظر گرفتن گزینه های که شما انتخاب کرده اید دارد.

پایین در سمت راست پایین لینک ایجاد فیلتر با این جستجو”کلیک کنید.

در پنجره بعدی را انتخاب کنید آنچه شما می خواهید به اتفاق می افتد به هر ایمیل است که از شخص دیگر می آید. شما می توانید آرشیو آن، حذف یا فقط آن را به پوشه هرزنامه به جلو. هر یک از آن پیام را از نمایش در صندوق پستی خود را حفظ خواهد کرد. ما نشان می دهد، انتخاب “علامت به عنوان خوانده شده” و “حذف” گزینه، که هر ایمیل های آینده به طور مستقیم به زباله خود را که آن را برای 30 روز قبل از حذف شدن دائمی نشستن ارسال خواهد شد.

گزینه های خود را انتخاب کنید و سپس دکمه “ایجاد فیلتر” را کلیک کنید.

پس از کلیک روی دکمه “ایجاد فیلتر” فیلتر فعال خواهد شد و شما پیدا کنید آن را در زیر تنظیمات فهرست > فیلتر و مسدود شده پیام ها، در مورد شما می خواهید را ویرایش و یا حذف آن.