بررسی بوز Sleepbuds

این مقاله قبلا در خواهر ما سایت SoundGuys. com

اگر شما وزوز گوش, به خواب هرگز واقعا می شود آسان تر با زمان ظاهر. در حالی که ما همه را به خودمان را به عنوان قهرمان درایور کودک تصور خواهم، افراد مبتلا به وزوز گوش یا محیط خواب پر سر و صدا به طور کلی خسته wrecks در طول روز است. این است که که در آن Sleepbuds بوز آمده اید

Sleepbuds بوز چیست

به طور خلاصه، این محصول طراحی شده است افرادی که فقط به خواب بدون برخی افزود: سر و صدا کمک می کند. بوز ایجاد مجموعه ای از earbuds واقعا بی سیم به هوایی مطبوع و وزوز گوش یا واقعا هر سر و صدای ناخواسته اطراف شما غرق. پس از این راه حل one-size-fits-all برای insomniacs وجود دارد اگر شما از وزوز گوش، گوش به تنهایی به کار نیست.

 عکس Sleepbuds بوز در فلز شامل مورد شارژ.

باتری ممکن است برای همیشه لطفا برای به اتهام, اما آنها همچنین آخرین دیگر از هر واقعا بی سیم earbuds در بازار.

همانطور که شما خواب، نه بر خلاف دیگر earbuds واقعا بی سیم این دو گوش دادن به موسیقی ساخته شده نیست: آنها فقط کار با نرم افزار بوز خواب. وجود دارد، شما می توانید بین تعدادی از محیط های ضبط شده را برای شما به دیگران کمک ب دو. در واقع، آن ماشین سفید سر و صدا است که شریک زندگی خود را (و یا همسایه طبقه پایین) را آزار نمی است.

در حالی که من ترجیح داده اند نوعی انزوا لغو سر و صدا و یا بیشتر موثر، در چرا این غیر ممکن است درک. در واقع، آن را همه چیز در مورد آسایش است: داشتن کمی earbuds عمیق در کانال گوش می توان distractingly ناراحت کننده طوری انتخاب بوز به خطر نمی poking بیت حساس گوش خود را با یک نازل بزرگ. این جوانه نشسته خارج از کانال گوش خود را بنابراین آنها انجام نمی افتد از اگر شما بازی شیر یا خط و به نوبه خود در محل توسط مارپیچ خوب برگزار شد.

Sleepbuds بوز چگونه کار می کنند؟

تصویر به عنوان مجموعه ای از سر و صدا و ماشین earbuds Sleepbuds بوز ارائه نمی دهد هر لغو سر و صدا یا انزوا بسیار. در عوض، آنها ضبط صدای محیط بازی — از نیمه به یک روز بارانی — دو از جهان اطراف شما غرق. به طور معمول این می تواند یک چیز بسیار مخاطره آمیز برای انجام، اما این محصول خاص مدیریت خروجی آن خوب، همانطور که من در زیر طرح کنید. آن شنوایی خود را به دلیل قرار گرفتن در معرض سر و صدا خود را آسیب خواهد شد.

 عکس Sleepbuds بوز خارج از مورد آنها.

هر چند آنها در عمل به عنوان یک مانع فیزیکی برای آن بسیار کوچک و محجوب، Sleepbuds فقط در خارج از کانال گوش بشینید

هنگامی که مردم بحث در مورد صدا “دیگری غرق”، آنها واقعا حال با اشاره به پدیده دستگاه شنوایی نامیده می شود که در آن مغز خود را (و گوش) از درک کمتری برای تلفن های موبایل همراه با یادداشت های مشابه جلوگیری از شما. اگر صدا بلندتر (ماسک) شما را نمی شنوند ساکت تر صدای شما به طور معمول توسط اذیت می کنید.

شما می توانید تصور کنید، آن را به عنوان آسیب شنوایی خود را به احتمال زیاد این روش حداقل بهتر از برخورد با سر و صدای ناخواسته است. با این حال، هیچ مسئله وجود دارد اگر سطح فشار صدا کل (SPL) که خود را پرده صماخ می رسد زیر 80dB باقی می ماند. با توجه به گوش نوک جسمی بلوک دارند در حال حاضر، Sleepbuds بوز نه خطرناک به سلامت شنوایی دراز مدت شما همانطور که شما ممکن است انتظار داشت.

Sleepbuds بوز به خوبی کار می کنند؟

Sleepbuds بوز واقع که چالش برانگیز به پین نیست در حالی که آن را سخت به ارزیابی عینی دسته بندی محصول جدید به عنوان آنها بوجود می آیند. با توجه به هدف تمام آنها به غرق کردن صدا، فقط چند چیز که ما نیاز به کشف کردن وجود دارد:

  1. آنها می توانید ماسک برای تلفن های موبایل طبیعی آپارتمان?
  2. آنها امن برای استفاده از?
  3. باتری قادر به بارگذاری چه مدت است؟

با این در ذهن، در تست شده این با استفاده از کولر در انفجار کامل و test مدتی سر. در اکثر موارد این محصول کار می کند به عنوان آگهی — با کمی دیگر به بحث در مورد. ماسک Sleepbuds کردن به اندازه کافی برای تلفن های موبایل طبیعی به کار در نظر گرفته شده است. اگر به هر دلیل شما قادر به جلوگیری از سر و صدای اطراف شما، که یک مشکل جدی است. این محصول را به امن برای استفاده از طراحی شده است و اگر سطح صدا در اطراف شما به حدی زیاد آنها نمی تواند به طور موثر استفاده می شود, شما در حال حاضر در خطر از دست دادن شنوایی بدون آنها.

این ممکن است به نظر می رسد کمی بی فایده به نقطه اما Sleepbuds کردن سر و صدای زیادی غرق تنها می تواند. در حالی که که ممکن است شما تحریک کردن، آن را برای بهترین است — در غیر این صورت آنها می خواهد برای استفاده ناامن.

Sleepbuds بوز امن برای استفاده است؟

کمابیش.

 نمودار نمایش سر و صدا خواص Sleepbuds بوز جدا.

میرایی کم پایان صفر به معنی مقدار زیادی از صدا را رسیدن به گوش شما… نه تنها سخت تن به تن سر و صدا.

Sleepbuds بوز انجام کار نسبتا ستوده مسدود کردن صدا با فرکانس بالا، اما تقریبا هیچ جسمی شما منزوی از زمزمه کردن کم از تهویه مطبوع هواپیما یا کامیون لعنتی که معطل ماندن خارج از پنجره خود را (با تشکر از جاده خدمه) را انجام می دهند. حتی اگر آن را دشوار برای دریافت مهر خوب با این حال آنها جلوگیری از یادداشت های فوق العاده بالا و شگفت آور خوبی برای تلفن های موبایل. این محصول قطعا در غرق کردن صداهای با فرکانس پایین را با بلندی صدا آن leans.

اگر شما انجام چیزی جز افزایش نیروی اعمال شده به گوش خود را، شما خطر آسیب رساندن به شنوایی خود را با چیزی به نام کاهش شنوایی ناشی از سر و صدا (NIHL). در حالی که من تست اوج بالاتر SPL از چه تبلیغ بوز نشان داد، من نیز محدودیت این محصول برای دیدن چگونه بد وضعیت سر و صدا می تواند تحت فشار قرار دادند. حتی در هنگام قرار دادن ثابت test کنار کولر با صدای بلند طبل گوش شبیه سازی شده است که هرگز سطح فشار صدا 80dB دیدم.

 عکس از کریس در تخت خواب در حالی که با استفاده از Sleepbuds بوز نزدیک کولر.

اگر شما لازم نیست که وزوز گوش، حتی اگر شما کولر در انفجار کامل این به اندازه کافی کار می کنند.

با این حال، Sleepbuds در خود صدمه شنوایی خود را. در خود dBSPL قله است که حدود 74dB از سطح خجالتی استوار است که مورد نیاز اندازه گیری به علت این است که آسیب شنوایی قرار گرفتن در معرض از هشت ساعت. با توجه به آن دهه قرار گرفتن در معرض بیش از هشت ساعت در هر روز برای سطح که به علت آسیب شنوایی را امن می گویند این محصول بعید است به شما آسیب است. نیست غیر ممکن است, فقط بسیار بعید است.

چه مدت باتری کند آخرین به روز رسانی?

از آنجا که این محصول متکی شبانه استفاده شود، بوز eschewed کنگره و باتری لیتیوم مدرن نفع سر و صدا و ماشین و نقره روی باتری. با کاهش قدرت مورد نیاز و امید بستن به همراه خروجی پایین، Sleepbuds زیادی بیش از اکثر earbuds واقعا بی سیم دانلود. حتی اگر شما آنها را در دوره های کامل انفجار، آنها شما بیشتر از شب گذشته باید.

دوره حداکثر Sleepbuds بوز دانلود 15 ساعت و 2 دقیقه Sleepbuds

عنوان شده و ذخیره شده در مورد باتری (مثل اکثر گزینه های واقعا بی سیم) با بیرونی براق فلزی. وقتی شارژ، جوانه در محل مغناطیسی برگزار می شود و باید خوب بعد از 8 ساعت. که سوپر شارژ در مدت زمان، اما به یاد داشته باشید شما عمر باتری فوق العاده طولانی را نیز دریافت. تا زمانی که قرار دادن جوانه در مورد زمانی که شما از خواب بیدار اگر شما به آن نیاز آنها اولیه به اندازه کافی برای پست چرت زدن کار باید آماده شود.

دوره حداکثر Sleepbuds بوز دانلود 15 ساعت و 2 دقیقه قبل از یک کانال را از دیگر قطع می کند. من حتی نمی زحمت تست که 50 درصد از آنجا که هیچ کس نیاز دارد به خواب که بلند (و من خواب تنبل عشق). اگر حجم کمتر از حد مجاز توصیه شده نگه دارید، شما احتمالا می تواند چند روز از این فشار. با توجه به ماهیت محصول خود ما هر کسی برای استفاده از این انتظار نیست که دوره حداقل. شما نیاز به حجم برای غرق کردن سر و صدا، درست است؟

باید به شما خرید Sleepbuds بوز

در پایان روز، این محصول گران قیمت و تخصصی است. نشانی از آن را دقیقا چه قرار است اما من تصور رقابت راه حل برای پول کمی کمتر وجود دارد. سپس دوباره آن سخت است برای قرار دادن قیمت در خواب خوب است. اگر افراد مبتلا به وزوز توپی های گوش می تواند ناراحت کننده و آنها صدمه دیده است زمانی که شما بازی شیر یا خط و در شب تبدیل می شود. علاوه بر این، شمع فوم معمولی به طور کلی بسیار بیشتر از 10dB منزوی نیست.

اگر کمک به خواب earbuds تبدیل به رده محصول، بوز را Sleepbuds است که در حال حاضر استاندارد طلا هستند.