فایل مو چیست (و چگونه یکی باز)?

فایل با پسوند قوانین برای ذخیره سازی کتاب های الکترونیکی استفاده می شود. اصل فرمت Mobipocket خوان بود اما از آنجا که توسط خوانندگان مختلف چند نیز به تصویب رسید. آمازون خریداری Mobipocket در سال 1384 و بعد قطع فرمت مو در سال 2011.

فایل مو چیست؟

فایل مو به طور خاص طراحی شده برای موبایل — یا eReader — دستگاه. قالب بسیار سبک در اندازه و نشانک ها و یادداشت ها و اصلاحات و جاوا اسکریپت را پشتیبانی می کند. همچنین موجود در پرونده همراه با کتاب، بلایای طبیعی، و یا حفاظت از کپی رایت، برای جلوگیری از کپی غیر قانونی و مشاهده می تواند.

فرمت روشن شدن فعلی (AZW3 KF8 و KFX) به براساس قوانین و فرمت اختصاصی است که منحصرا در روشن شدن دستگاه استفاده می شود. و در واقع شما هنوز فایل های با فرمت مو به طور مستقیم در روشن شدن خود را باز کردن–شما فقط باید به ارسال آنها را به شما روشن شدن اول.

مرتبط با: چگونه به شما کتاب کتابخانه دسترسی بر روی iPad خود را از طریق Dropbox

چگونه می توانم یک باز?

چون مو فرمت کتاب اکثر eReader دسکتاپ رایگان برنامه حمایت از باز کردن و مشاهده آنها را — مانند کالیبر، FBReader، خوان Mobipocket یا خواننده پرونده مو، به نام تنها چند.

پس از دانلود و نصب یکی از برنامه های کاربردی رایگان, باز کردن هر یک از پرونده های قوانین نسبتا آسان است. برای کالیبر، همه شما باید انجام دهید است بر روی دکمه “اضافه کردن کتاب” کلیک کنید و سپس یکی از گزینه های نشان داده شده در تصویر زیر را انتخاب کنید.

مرتبط با: خواندن دفترچه کتابها در روشن شدن برای کامپیوتر

چگونه می توانم من تبدیل یک?

درست مثل قالب های دیگر، شما نیاز به نرم افزار تخصصی برای مو را تبدیل به فرمت های مختلف. اگر شما به سادگی به تغییر فرمت امتحان کنید، شما می تواند باد با فایل خراب و غیر قابل استفاده.

همراه با eReader، کالیبر همراه با ابزار دستی تبدیل است که هر یک از کتابهای شما می تواند تبدیل به فرمت های مختلف 16.

اگر نمی خواهید یک نرم افزار شخص ثالث برای تبدیل فایل های خود را به صورت چند واقعا خوب مبدل آنلاین است که اجازه می دهد تبدیل به برخی از فرمت های محبوب مانند ePUB PDF FB2 و LRF وجود دارد. شما مجبور به دانلود هر گونه نرم افزار و صبر کنید تا نصب این احتمالا یکی از سریع ترین راه است.

برخی از سایت های تبدیل فایل های رایگان آنلاین شامل: DocsPal و Convertio و ConvertFiles و Zamzar.

فقط سر به یکی از این وب سایت ها، آپلود فایل شما و قالب که می خواهید آن را تبدیل.

از آنجا، نرم افزار طول می کشد مراقبت از همه چیز و ارائه شما با یک لینک یا ارسال ایمیل با فایل تبدیل شده به صورت.