مرگ خواهد شد لطفا MoviePass بنابراین جلوگیری از مردم شکایت در مورد آن

برای ماه در حال حاضر جامعه nerd فن آوری صحبت MoviePass متوقف نخواهد شد و من مریض و خسته از شنیدن در مورد آن. MoviePass فقط مرگ در حال حاضر می تواند?

MoviePass می شود راه بیشتر پوشش از آن سزاوار

هر کس صحبت کردن در مورد یک سرویس است که تقریبا هیچ کاربری تا حدود یک سال پیش، زمانی که آنها کاهش یافته قیمت های خود را با دو ابلهانه کم سطح، و ناگهان از 20.000 تا 3 میلیون کاربر رفت.

فیلم هزینه حدود 10 دلار هر. MoviePass قادر به ارائه فیلم نامحدود 10 دلار در هر ماه است. هنگامی که شما از دست دادن پول در هر مشتری، مشتریان بیشتر دارید، پول بیشتر شما از دست دادن. ریاضیات سخت نیست: MoviePass + قیمت گذاری ناپایدار = ورشکستگی.

فاصله زمانی برای همه برای دریافت واقعا دیوانه و فریاد مورد چگونه MoviePass قادر به نگه داشتن خود را در حال اجرا مدل کسب و کار ناپایدار بود. پس آنها شروع messing با قیمت گذاری خود را، و شروع به اضافه کردن محدودیت، و اساسا در زمان خدمت از شوخی های ناپایدار به شوخی ناپایدار است که هر کس که دیوانه. و همه مقالات درباره MoviePass، تمام زمان نوشتن است. برای روشن باشد, ما گناه از آن بیش از حد. اما آنها تمام پوشش این، مثبت و یا منفی را سزاوار نیست.

تنها چیزی که آنها انجام می شود که منحصر به فرد کسب و کار خود را به زمین اجرا می شود.

MoviePass است رفتن به مرگ

HMNY شرکت مادر MoviePass، سهام خود را در سقوط آزاد که 99 درصد از ارزش خود را از دست دادن حال است و سپس انجام 250 1 معکوس تقسیم سهام برای نگه داشتن سهام از سکه و ذکر شده در نزدک — و سپس آن بلافاصله سقوط یکی دیگر از 50 درصد و احتمالا سر به صفر که به برخی اشاره خواهد شد.

اگر بود که به اندازه کافی، در هفته گذشته بد نیست، MoviePass خود را کاملا اجرا از پول، صورتحساب خود را پرداخت کند، مجبور به قرض اضطراری تامین مالی و طوری سرویس کار کردن را برای مدتی متوقف پردازنده های پرداخت خود را پرداخت کند.

آنها خواهند مرد. تنها یک سوال از زمان است.

آرام کردن قبل و خنده که MoviePass

راه اندازی همیشه می میرند. بسیاری از آنها نمی تواند کردن زمین و در وهله اول. اگر کسی با پا زدن شروع فروش خر شده موشک پرتاب می آید، آن احتمالا رفتن به کشتی تا کنون با وجود تقاضای عظیمی برای خر آیرودینامیک پرواز.

تنها چیزی که بود MoviePass بود تا زمانی که آنها اساسا شما را به سینما بروید و سپس قادر به زندگی تا وعده های مضحک خود پرداخت محصول تقریبا هیچ کس می خواست پایین تر قیمت را.

سرمایه گذاران باید دیوانه باشد. آنها پیچ کردم. اما کاربران است؟ در حالی که آن به طول انجامید hey، آن جالب بود. شما رو به دیدن فیلم ابرقهرمان های مورد علاقه شما 13 بار در هفته برای عظیم $10.

هرگز یک مدل کسب و کار پایدار

بیش از حد خوب درست است رایگان و نامحدود است.

شما دریافت می کنید آنچه شما برای پرداخت.

چنین چیزی به عنوان ناهار رایگان وجود دارد.

کسی برای پرداخت صورتحساب. اگر شما مشتری نیست آن است که معمولا تبلیغ و “شما محصول”، اما این فقط به این دلیل تبلیغ فرض کنید که آنها می تواند شما را به پرداخت آنها را برای محصول خود را را متقاعد کند. حتی اگر یکی دیگر از محصولات رایگان تبلیغات یک به ایجاد کسب و کار خود را پس از آنها دریافت آگهی بیشتر دلار است، در انتهای زنجیره ای کسی به سرفه کردن پول نیاز دارد.

محصول اگر بدون تبلیغ و شما پرداخت قیمت پایدار نیست، به رفتن از کسب و کار و یا به یک شرکت دیگر است که تغییر قیمت گذاری یا معرفی تبلیغات فروش دریافت می گذرد.

پس دفعه بعد که کسی با سرویس مضحک است که شما ذخیره می کند تا پول زیادی که به آن برای تلفن های موبایل بیش از حد خوب درست باشد، بیرون می آید برای آن ثبت نام و پول رایگان لذت ببرید در حالی که آن طول می کشد. هنگامی که آن را به پایان می رسد فقط شکایت نکنید.

تصویر های اعتباری: Shutterstock/Shutterstock/MoviePass/Imgflip