ایده آل بودجه بررسی انتخاب ماهواره

اینجاست چه ما مانند

  • سبک هنوز صدای خوب محکم
  • برای نقطه قیمت مورد استفاده از سفر با کیفیت بالا
  • باتری بزرگ زندگی

و آنچه ما نمی

  • کنترل لمسی بیش از حد حساس است
  • ضعف وز قابل تشخیص در آرام گوش دادن محیط

صدا حق بیمه لغو هدفون بسیار گران است، اما مجموعه Soundcore لنگر فضا را برای اثبات آنها را مجبور به درخواست است. دفعات بازدید: چرا ما خیلی اعتماد به نفس آنها ارزش $99 شما برای دیدن می توانید آنها را برای انتخاب کنید.

Yup، 99 دلار برای جفت ارز فعال سر و صدا لغو هدفون در گوش. ارزان طرز مشکوکی صداها که اینطور نیست؟ در اوایل سال، ما را در بهترین بیش از گوش سر و صدا لغو هدفون و آنهایی که قوی ترین انجام هزینه بین $300 و 400 دلار نگاه می کرد. تنها آنهایی که ارزش خرید که علامت قیمت زیر $99 TaoTronics فعال نویز Cancelling هدفون, ترک فاصله قابل توجهی در بازار بودند. لنگر را Soundcore فضا را کار بسیار عالی از این فاصله را پر کند. انتظار نداریم که آنها را به رقابت جدی با کرایه بسیار گران تر اما آنها متوسط خوش آمدید ورود…

طراحی: نگه داشتن آن را ساده

چقدر از آن این است که چون — مانند بسیاری از محصولات لنگر — نگران نباشید فقط کار می کنند. آنها مجزا بدون زواید در بسیاری جهات. آنها را بکشید از جعبه و شما بلافاصله اطلاع می دهد که اینها یک جفت هدفون که کمی خوب، احساس ارزان. آنها مرا به یاد برخی از هدفون بودجه خریدم سال پیش تا برای مخالفان من در Counterstrike 1.6 sneaking لیستی که می تواند (بله، که مدتها پیش).

آنها در واقع کاملا محکم هر چند. طراحی سبک وزن خود belies ساخت کلی جامد با پیشانی بند فلزی است که چیزهایی احساس مناسب گرم نگه می دارد. آغوش من صفحه دست و پا چلفتی در موفق به پرتاب آنها را به آرامی به سمت مبل، هدف از دست و آنها رسید طبقه. خوب، است هر چند. که گفت، این راه داشتن مقاومت نسبت به نگاه آنها هستند. شما می توانید حتی پیچ و خم عمامه بدون هر گونه حس عذاب یا احساس شما آنها را ضربه محکم و ناگهانی کنید. آنها به اندازه کافی سبک وزن به راحت (به خصوص در اطراف گوش) در حالی که هنوز قادر به مقاومت در برابر برخی از بازی خشن.

ذخیره سازی عاقلانه هدفون با مورد hardshell نسبتا سنگین می آیند. پذیرفته، پس از آن نوع مورد شما را برای سفرهای طولانی به جای فقط خود رفت و آمد روزانه استفاده می کنید خیلی بزرگ است، اما این گزینه با ارزش است. به اندازه کافی جامد است که آن را مانند نوع مورد شما خرید به طور جداگانه، ممکن است احساس اگر شما در حال حاضر یکی است. اتاق بیش از حد برای هدفون میکرو USB شارژ کابل و کابل AUX بنابراین شما زیادی برای رفتن بدون توجه به برنامه های شما وجود دارد.

کنترل/دستورالعمل: تمرین و صبر لازم

لطفا به کنترل و شما خواهید دید که وجود ندارد واقع بسیار به هدفون لنگر Soundcore فضا را. دکمه نيرو و سوئیچ برای لغو سر و صدا ها را روشن نیست یا خاموش و همچنین یک دکمه اختصاصی برای گرفتن تماس های تلفنی است. با این حال، بخش عمده ای از چگونه شما می توانید با آنها تعامل کنید از طریق کنترل های لمسی در جام گوش راست است.

این تبدیل حجم و سوئیچینگ بین آهنگ با شیپور خاموشی توقف موقت یا پخش آهنگ. آنها را کمی از عادت. چند بار اول در آنها به تن، من آن را واقعا آسان به جست و خیز یک مسیر به سادگی با مسواک زدن انگشت من در جام گوش یافت. هیچ tactility به آنها وجود دارد–بدون علامت فیزیکی را نشان می دهد که در آن شما را به سادگی با احساس است. در عوض، شما نیاز به تکیه نمی مسواک زدن دست خود را در سراسر آنها را مگر در مواردی که در آن تلاش عمدی است. در دراز مدت، آن را با منطقی و راحت احساس اما انتظار برخی از مسائل مربوط به دندان درآوردن به عنوان شما می توانید به این راه مختلف برای تعویض تا آهنگ استفاده می شود. کمی بیش از حد اغلب من خودم بخشی اشتباه جام نداریم کسی را بزنیم, افزایش حجم بالاتر از برنامه ریزی شده به جای مسیر به پرش به عنوان مثال در بر داشت. این است به همان اندازه موضوع را با این هدفون خاص با اکثریت قریب به اتفاق هدفون در بازار رابط لمسی جام نوع هر چند ورزشی است — آن را به احساس مربوط به اینده قرار است اما این گرایش به فقط درد.

لنگر اگر شما استفاده از آنها سیمی با لغو سر و صدا در عمر باتری حدود 20 ساعت در حالت بی سیم با لغو سر و صدا با تاثیر گذار 50 ساعت روشن وعده. آنها را در حالت بی سیم آزمایش، آنها در واقع آن انتظارات برآورده نمی کنند. هر چیزی که شما هنگامی که شما دانلود را فراموش کرده ام به این معنی است در کتاب من آنها را به اتهام حتی پس این هدفون را حدود سه ساعت به طور کامل شارژ وقتی اتفاق می افتد اجتناب ناپذیر.

کیفیت صدا: دور از بودجه کلاس

اما چگونه آنها صدای انجام، شما بپرسم؟ خیلی خوب, در اکثر موارد. هیچ برنامه اختصاصی تا تنظیمات نیشگون گرفتن و کشیدن شما محدود از نظر چه می توانید انجام دهید وجود دارد. بر خلاف گران تر سر و صدا لغو هدفون، شما نمی تواند سر و صدا لغو قابلیت تنظیم — تنها یک ماده از خارج و یا در است. همه روابط به نگرش “بدون زواید” است که شما می توانید از جفت ارزان قوطی های انتظار می رود.

باس به ندرت بیش از بالا، و نه آن مبهم است. فقط سطح مناسب دلربایی اینجا، به طوری که شما احساس مناسب شیفته با آنچه شما در حال گوش دادن در به وجود دارد. به طور مشابه، اوج انجام کار مناسب و معقول از گرفتن خواننده صاف و جزئیات ظریف برخی آهنگ های موسیقی. روش های تست شامل چیزهایی مانند فایترز Foo برای بررسی چگونه با صدای بلند و bassy موسیقی برای تلفن های موبایل، قبل از تعویض تا نرمتر، کمتر زنگ آلبوم دوست پردازش. در هر دو مورد اعوجاج بسیار ناچیز است و در زمینه مناسب در موسیقی پیچیده.

لغو سر و صدا خوبی نیز عمل می کند به عمق موسیقی و حس که شما در حال cocooned از جهان با اشاره به گوش مردم صحبت کردن در تن گنگ اطراف شما قادر به اضافه کردن. با این حال، مقدار فرکانس پایین وزوز وجود دارد که شما در حال گوش دادن به آهنگ آرام ویژه. پذیرفته، مسافت پیموده شده خود را در اینجا متفاوت خواهد بود. اگر شما تمایل به گوش دادن به آهنگ های پررونق و با صدای بلند، شما هرگز متوجه این قصد داریم. اگر شما دو آهنگ ساکت تر با بیشتر کلام ناممتد لیست یا تولید خانه مسیر مانند در اتفاق می افتد به گاهی اوقات، شما متوجه آن. یک معامله شکن است؟ دور از آن. که یک سوم از قیمت مدل های دیگر از سر و صدا لغو هدفون آن معقول انتظار برخی از سازش مورد نیاز است.

حکم: کاملا خوب قیمت

و این کلیدی به درک در مورد این هدفون. آنها ایده آل برای بودجه خود را. نه هر کس است یا می خواهد به صرف $300 در هدفون. در اکثر موارد، تنها اختصاصی صوت به طور کامل برتر کیفیت صدا است که می تواند $300 جفت هدفون بوز سپاسگذار خواهند بود. در عوض، اکثریت شنوندگان هدفون لنگر Soundcore فضا را عشق است. آنها سبک اما قادر به بد گویی کردن و یا دو، آنها بسیار راحت با فوم حافظه فنجان گوش و آنها خیلی خوب (برای قیمت) صدا. اینها کامل جفت هدفون به ضربه محکم و ناگهانی اگر در بودجه هستیم اما نمی خواهم بیش از حد سر و صدا در اطراف شما رنج می برند.

آنچه ما مانند

  • سبک اینجا است در عین حال محکم
  • صدای خوب برای قیمت نقطه
  • باتری بزرگ زندگی
  • با کیفیت بالا سفر مورد

و آنچه ما نمی

  • لمسی دارد کنترل بیش از حد حساس ضعف
  • وز قابل تشخیص در محیط آرام گوش دادن