چگونه بازیابی شما فراموش WhatsApp پین

اگر چه WhatsApp فاقد رمز عبور برای ورود به حساب خود آن حال، تایید دو مرحله برای هر کسی از لون دسترسی به حساب خود نگه دارید اگر آنها سرقت سیم کارت خود را. در اینجا این است که چگونه شما قادر به بازنشانی پین 6 رقمی که اگر شما آن را فراموش کرده ام.

توجه داشته باشید: : شما اول باید تنظیم تا تایید دو مرحله از تنظیمات، هنگامی که شما در راه اندازی حساب آن را به طور خودکار فعال نشده.

مرتبط با: چگونه به مجموعه تا دو مرحله تایید در WhatsApp

بدیهی است، شما اگر آن را فراموش کرده اید بازیابی کد PIN شما باید. اما هنگامی که شما تلفن سوئیچ از WhatsApp نیاز شما را وارد کنید شما تایید دو مرحله پین در دستگاه های جدید خود را هنگامی که شما دانلود نرم افزار زمان دیگری شما ممکن است نیاز به کد PIN شما را بهبود می یابند. شما واقعا نمی تواند بازیابی همان پین است که شما استفاده می شود اما بازگشت به حساب چیز بازنشانی پین خود می توانید با.

بازیابی کد PIN شما

برو جلو و باز کردن WhatsApp و زمانی که بخواهید برای پین، شیر لینک “فراموش کردن پین”.

در پاپ تا از دست رفته “ارسال ایمیل” گزینه. این پیام به آدرس ایمیل ثبت شده WhatsApp برای شما ارسال می کند — همان یکی به شما مورد استفاده برای تنظیم تا تایید دو مرحله.

توجه داشته باشید: اگر شما انتخاب کرده اید وارد کنید پس از راه اندازی ایمیل، شما را به صبر کنید تا 7 روز قبل از اینکه شما می توانید پین جدید از طریق برنامه مجموعه را داشته باشد. پیام های شما را در این زمان دریافت ممکن است از دست رفته به عنوان پیام قدیمی تر از 6-7 روز حذف می شوند. اگر شما یک ایمیل برای حساب خود تنظیم بود به همین دلیل این ایده خوبی به انجام این کار است–به خصوص اگر شما در حال راه اندازی دو فاکتور تایید.

بعد، دکمه “OK” را ضربه بزنید.

شما باید یک ایمیل با لینک به خاموش کردن تایید دو مرحله دریافت خواهید کرد. از دست دادن لینک و شما به حساب WhatsApp در مرورگر شما هدایت می شود.

بعد، شما باید برای تایید است که شما واقعا می خواهید به خاموش کردن دو مرحله تایید.

همه به آن وجود دارد. از اینجا شما قادر خواهید بود برای ورود به app خود را و شروع به ارسال و دریافت پیام های دیگر.

زیرا امنیت اضافی را خاموش، در نهایت، به راه اندازی دو مرحله تایید در هم، از آنجا که حساب شما کاملا امن نیست تا زمانی که دوباره فعال است فراموش نکنید.