Fortnite برای آندروید نشت امتیاز به مخاطره آمیز ضد گوگل بازی در بازی گوگل راه اندازی ممکن است نشان می دهد طرح

  • قطعه کد در موبایل Fortnite وب سایت یافت.
  • تیرانداز محبوب در عوض ممکن است به طور مستقیم از طریق خود وب سایت ناشر بازی حماسی برای جلوگیری از هزینه های بزرگ بازی اجازه می دهد.
  • حرکت خطرناک برای حماسه است که آن می تواند برخی از کاربران در فرآیند هزینه خواهد بود.

موبایل Fortnite توسعه دهنده بازی های حماسه ممکن است عنوان تیرانداز محبوب خود را در بازی گوگل را راه اندازی, پدید آمده است. کد صفحه وب موبایل Fortnite (از طریق XDA توسعه دهندگان ) را کشف می کند اشاره صریح به مجوز “لازم به نصب هر برنامه های خارج از بزرگ بازی” غیر فعال کردن و همچنین دانلود و نصب Fortnite از طریق وب مرورگر، پیشنهاد آن به گوگل app سکوی لغزش می گذرد.

چرا برای جلوگیری از بازی بزرگ?

گوگل یک برش 30 درصد از درآمد به دست آمده در برنامه را در آن بازی بزرگ را طول می کشد. با توجه به غارت چقدر از پلت فرم آندروید جریان ممکن است، ممکن است حماسه محاسبه است که این حرکت حداکثر رساندن درآمد خود است. Fortnite نبرد رویال در کامپیوتر نیز چندان ‘ تی موجود در کانال های توزیع عمده مانند بخار یا منشاء — آن را برش مانند گوگل — و این است شانس خود را از موفقیت در سیستم های رومیزی صدمه. مقاله مرتبط

وجود دستورالعمل می سازد آن را روشن است که حماسه به هر دلیل چگونه آن این کاربران آن را، اما آن را توضیح دهد در نظر گرفته است، لزوما نیست یعنی طرح نهایی آن است.

اینجا چرا این است یک ایده بد:

دانلود ساخت کاربران آن در جای دیگر می افزاید: غیر ضروری عوارض و خطرات امنیتی. عوارض شامل نیاز به منابع خارجی دانلود از گوشی خود آندروید است که می آید با یک اخطار امنیتی را فعال کنید. ممکن است حلقه کوچک اما آن حلقه با است.

Fortnite بازی که در دسترس بودن و سهولت دسترسی متکی است: این برنامه رایگان است، آن “نوجوان” مطالب تاریخ، آن سیستم مناسب مورد نیاز است و آن را به زودی خواهد قابل پخش بر روی هر پلت فرم بازی محبوب. مانند ارزش قرار دادن کردن کاربران بالقوه توسط همه چیز پیچیده ندارد لذا به نظر می رسد. به عنوان scammers ایجاد مملو از تروجان “Fortnite” APK به صافی کردن کسانی که حتی نمی دانم آن نیز خطرات امنیتی بزرگ ایجاد کنید.

لیست گوگل بازی بزرگ نیز به عنوان ارتقاء محصول عمل: به خصوص پس از شروع بارگیری تقریبا تضمین شده racking تا آن را لعنتی می شود در لیست بزرگ و محبوب. اضافه کردن به این که Fortnite همراه بیش از حد در حال حاضر در دسترس در iOS اپل عالی است (چیزی که نیاز به در iOS گزینه ای با اندیشه و گوگل فروشگاه) و حماسه کاربران iOS affording تجربه بهتر از اندیشه, به طور بالقوه باعث به خطر می اصطکاک میان طرفداران آن است.

 همراه Fortnite

انتقادی، کد مانند بتا کوتاه مدت و یا در طول زمان هنگامی که آن را ظاهرا است 9 توجه داشته باشید کهکشان راه اندازی منحصر به فرد به سادگی حماسه گزینه دانلود خارجی در حال برنامه ریزی برای هدف محدود تنها، می توانند نشان دهند. طرفداران مایل به خرید حدود $1.000 تلفن فقط به بازی ماه اوایل احتمالا چیزی مانند یک جایگزین روش نصب (و حماسه می تواند به طور موثر بصورت پول در اوردن طرفداران هسته آن) خاموش شود نمی. مقاله مرتبط

داستان های موفقیت برای بازی است که از طریق کانال های توزیع عمده مانند کمیته مبارزه با سانسور و یا لیگ افسانه فروخته نشده وجود دارد. بی سابقه نیست و Fortnite است پدیده جهانی. موبایل جانور مختلف هر چند، به عنوان نینتندو وقتی آن معرفی شخصیت محبوب ترین آن را آموخته است.

با وجود شواهد ما من نمی حماسه را همه جا حاضر تیرانداز eschewing بازار دیجیتال گوگل را مشاهده کنید. این است که جایی که من، اما آنچه در مورد شما ایستاده بده افکار خود را در نظرات.

تا بعدی: پیدا کردن گوشی های آندروید که سازگار با Fortnite همراه است.