SSH تونل + vpn

سلام، هر یک از شما راه اندازی که در آن شما به ترافیک خود را از طریق چیزی شبیه قطرات اقیانوس های دیجیتال است که متصل به یک شبکه اختصاصی مجازی تونل استفاده از پروکسی جوراب استفاده کنم؟ گرافیکی، شاید آن شبیه به این خواهد بود: رایانه->–(‘ssh D کاربر @ ورود’)-> قطره->–(‘ openvpn–config ovpn. config ‘) بخواهید > سرور VPN چون من در یک وضعیت که در آن شبکه من مجبور به استفاده از فایروال قوی است و من قادر به اتصال به من VPN به طور مستقیم با درستی + openvpn نیاز. ، با این حال، من قادر به استفاده از پراکسی پراکسی به تونل من ترافیک از طریق شبکه کار من. به طور کلی، من تصور که تنظیمات اتصال مانند این نسبت به طور مستقیم اتصال به VPN به آنجا بروید فایروال قوی تر است.

هر جنبه های منفی به این است که من فکر میکنم از وجود دارد؟ من نمی دانم چه دشوار است، به تمام ترافیک از طریق تونل که اما در وادار کردن بسیار کم تمام مرورگر ترافیک از طریق تونل بسیار آسان به نظر می رسد.

بسیار کنجکاو شنیدن افکار! از شما به خاطر خواندن.

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “SSH تونل + vpn”

  1. It’s probably just more prone to leaking information. I’d rather make a VPN server that listens on port 22. It seems the firewall allows traffic to that port.

    Edit: if for some reason you really need that setup then instead of ssh -D you could use ssh -L (or -R? I always forget). Then you tell your VPN client to connect to localhost:portyouforwarded. And this way, all traffic (not just browser traffic) gets tunneled through ssh, to the droplet and to the VPN server.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.