بهترین راهنمای قهوه چرخ برای خوشمزه و مطابق طعم بررسی گیک

قهوه تازه زمین بهتر است اما واقعا با کیفیت بالا چرخ گران هستند. طرفدار قهوه در بودجه برای انجام چیست؟ برخی از عضلات را در آن قرار داده و استفاده از چرخ دستی برای بودجه دوستانه کامل با طعم قهوه.

علت استفاده از چرخ دستی اول، دوره سقوط در انواع چرخ. هنگام خرید چرخ قهوه دو گزینه دارید — با مته سوراخ کردن و یا تیغه. پره چرخ تیغه است که در خلال قهوه خود را به شخص چند نوع مانند مخلوط کن است. این بدان معناست که آنها سریع و ارزان است، اما کمی بی رحمانه در خود قهوه گرانبها. با برش و dicing، آنها تولید اسیاب ناهموار است که می تواند طعم متناقض بود.

در مورد چرخ با مته سوراخ کردن دو burrs له لوبیا استفاده می شود. این بدان معناست که عمل خرد کردن دقیق تر است و قوام بالاتر در اندازه زمینه قهوه خود را دریافت می کنید. متاسفانه، جرندرس قهوه با مته سوراخ کردن گران هستند. انتخاب بودجه خوب هنوز هم شما به راحتی 100 $ و اگر شما را در جهان از حق بیمه چرخ با مته سوراخ کردن هزینه به صعود تا و فراتر از هزار دلار به راحتی اجرا خواهد شد.

وجود دارد، با این حال، سازش خوشحال ندارم برای هر کسی که مایل به قرار دادن در برخی از خرحمالی تحت اللفظی: چرخ دستی با مته سوراخ کردن. چرخ دستی ارائه سنگ زنی دقیق بزرگ اما آنچه شما را به صرفه جویی در پول شما را در زمان سرمایه گذاری. شما نمی خواهد prepping ده عکس اسپرسو در ردیف با این مدل اما شما قادر خواهید بود به خم کردن واقعا بزرگ قهوه در کسری از کسری از هزینه حق بیمه الکتریک با مته سوراخ کردن چرخ. در اینجا این است که تراکم های بالا ما.

بهترین از همه: Porlex استیل ژاپن 30 قهوه چرخ ($ 64)

Porlex ژاپن 30 قهوه استیل چرخ کار هنری که آن نیز فوق العاده مفید برای سنگ زنی دانه های قهوه است. طبعا, شما نیاز به قرار دادن برخی از تلاش به کاربر تبدیل، اما به راحتی ارزش آن است.

پس سخت کار کردن مداوم و حتی خود burrs مخروطی سرامیک طیف گسترده اند. مهره بال نوع است که باید unscrewed و تغییر برای تنظیم نرمی سخت کار کردن، بنابراین نه کاملا مستقیم رو به جلو به عنوان مخرب دور است وجود دارد اما ساخت زمان برای انجام کارهای درست است. 12 تنظیمات مختلف سخت کار کردن یعنی ظرافت برای شما وجود دارد، با تنظیمات شامل امثال ترکی به مطبوعات فرانسه وجود دارد. این ظرفیت حدود 30 g پس انتظار کمی کار کردن در حالی که شما زنی هستید کوچک و سبک،. چوب با آن, و شما را با برخی از قهوه بزرگ پاداش.

بهترین راه حل برای کجا فرز Hario Skerton فله: شیشه و سرامیک قهوه آسیاب ($ 40)

گزینه مقرون به صرفه تر است Hario Skerton. همچنین می شود بسیار آسان تر در دست یکی از مغازه ارگونومی طراحی شده دسته و پایه لاستیکی است که nonslip آن را تضمین می کند در حالی که شما با استفاده از آن اتفاق می افتد.

هر چند ترس هرگز–آن هنوز grinds دانه های خود را خوب، ارائه محدوده مناسب اندازه سخت کار کردن از اسپرسو خوب به دلایل دو درشت فرانسه زمینه فشار. بنابراین اگر شما همیشه نیاز به دست زمین قهوه زیادی خودتان شما می توانید به یک ظرف مناسب اندازه خرد کردن به راحتی طراحی شده، این نیز بر روی یک شیشه معمولی میسون پیچ. علاوه بر این، فروپاشی دسته دسته برای ذخیره سازی آسان و یا سفر.

بهترین انتخاب حق بیمه: چرخ دقت Handground (70 دلار)

در اصل بخشی از یک کمپین موفق Kickstarter Handground دقت چرخ چرخ دستی است که طراحی شده است می رسد طرفداران قهوه جدی. فوق العاده شیک به نظر می رسد و نوع کاری شما می خواهم به ترک در بالای آشپزخانه. برای تنظیم تنظیمات سخت کار کردن مهم تر از آن بیش از حد با کنترل آسان برای استفاده از برخی از عملی است. بر خلاف دیگر دستی جرندرس قهوه اینجا، چرخ دقت Handground اختصاص شماره به هر تنظیم سخت کار کردن، بنابراین شما می دانید آنچه شما انجام می (ارائه نمودار مرجع محصور را بررسی نمایید).

15 وجود دارد سخت کار کردن تنظیمات در دسترس هستند و عمل راحت ارگونومیک پس دست خود را به عنوان شما صدمه دیده است نیست آسیاب کنید. دلایل هستند، به خصوص در تنظیمات سخت کار کردن روکش، بسیار سازگار است.

اگر شما مشتاق در مطبوعات فرانسه، این برای شما ممکن نباشد. با این حال، برای هر کس دیگری شما رفتن خیلی خوشحال در فکر و تلاش به طراحی این چرخ قرار داده شود.