Malvertising مخرب & تبلیغ کیفیت

هر کس و مادر خود را-تا زمانی که آنها در آگهی کار فنی-GDPR در راه است می دانم. مه 2018، در اروپا شروع GDPR عمومی داده مقررات حفاظت، مؤثر بر کسب و کار در سراسر جهان از نظر قانونی قابل اجرا می شود. اما من هنوز به دیدار با افرادی که در حال تلاش برای کشف کردن ماهیت دقیق این قانون جدید که از جمله آن اثر و چگونه آن را تحت تاثیر قرار كسب adtech انتظار می رود. هیچ کس نمی داند برای مطمئن رتبه دهی نشده است اما ما می خواهیم برای کمک به شما آماده برای چه یکی از مهمترین تحولات صنعت 2018 است. 

خلاصه GDPR

GDPR بود به تصویب رسید در سال 2016 توسط نهادهای نظارتی اروپا به عنوان ابزاری جامع برای تضمین این که حریم خصوصی اطلاعات شخصی محافظت شده باقی ماند. به گفته کمیسیون اروپا “داده های شخصی است هر گونه اطلاعات مربوط به یک فرد که آیا آن را مربوط به خود و یا خصوصی، اینجا زندگی حرفه ای و یا عمومی. آن چیزی را می توان از نام و آدرس خانه و عکس و آدرس ایمیل، بانک اطلاعات، پست های در وب سایت های شبکه های اجتماعی و اطلاعات پزشکی یا آدرس IP کامپیوتر. ” 

در حالی که قانون در سال 2016 به تصویب رسید، آن نیست تا سال 2018, از نظر قانونی قابل اجرا تبدیل شده که توجه به ماهیت آن آماده سازی دامنه و انطباق مورد نیاز، حس می کند. مشخصات فنی، محدودیت GDPR تنها حفاظت از حقوق شهروندان اروپا، با این حال هر جهانی کسب و کار از جمله کاربران اروپایی باید تبدیل به خوبی سازگار و یا خطر تحت پیگرد قرار اعمال می شود.
میزان دادستان? جریمه 20 میلیون یورو یا تا 4 درصد گردش مالی در سراسر جهان سالانه سال مالی قبل. در صورت سرمایه گذاری، هر کدام که بیشتر است. 

محدوده قانون: حصول اطمینان از حریم خصوصی کاربر اطلاعات
چه مراحل GDPR نیازی به کسب و کار را برای محافظت از اطلاعات کاربر و چه ممکن است این را برای کسب و کار شما adtech مستلزم? 

با توجه به مشخصات قانون:

  • “کنترل” یا “پردازنده” (کسب و کار) که جمع آوری اطلاعات شناسایی شخصی رضایت باید دست از فرد از آنها داده شده جمع آوری شده. 

  • باید وجود داشته باشد دستور به وضوح نوشته شده شناسایی که داده ها آنلاین جمع آوری شده و تعیین آنچه کسب و کار با آن نظر دارد.

  • هر شهروند اتحادیه اروپا است که خود داده ها را جمع آوری می کند باید توانایی حذف رضایت خود را در هر لحظه. آنها همچنین درخواست داده های خود را حذف، و دریافت یک کپی دیجیتال از هر گونه اطلاعات شناسایی شخصی است که کسب و کار جمع آوری شده است.

Anticipated A درمانی در فن آوری آگهی & کاربران
از آنجا که بسیاری از کسب و کار رضایت کاربر به استفاده از داده های خود را برای اهداف تبلیغات یکی از مستقیم ترین عواقب اين كار را درخواست ممکن است ظاهر پرهای اصلی اعلام به کاربر برای اجازه به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را با تبلیغ کنندگان و او در حال حاضر با تبلیغات. در حالی که گمان بسیار در مورد اینکه آیا این صدمه دیده است ناشران گرفت است، اکثریت که کاربرانی که مایل به تعامل با سایت خود ادامه خواهد داد به انجام این کار, بدون در نظر گرفتن پنجره مزاحم موافقم. 

سوال بعدی مورد بحث موضوع تبلیغات برنامه ریزی شده است. با توجه به ماهیت آنی از انجام مناقصه زمان واقعی و تعداد طرف های درگیر آن خواهد بود بسیار دشوار است برای اینکه روشن به کاربر در پیشرفت که در آن او از امضای جزئیات خود را بیش از دو و که آنها استفاده می. پس از همه، آن داده بر ثانیه فقط قبل از عمل واقعی انجام تصمیم گرفته است. به این ترتیب پیش بینی دلالان کاهش استفاده از تبلیغات برنامه ریزی شده (حداقل بازار در کسب و کار خرید و فروش با اروپا) و افزایش استفاده از تبلیغات مستقیم. 

افزایش بزرگ برای ناشران برتر
است که ما را به مسئله چگونه GDPR را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار ناشران انتظار می رود به ارمغان می آورد. به نظر می رسد پیش بینی عمومی است روشن برای ناشران حق بیمه. به عنوان بازاریابان تغییر مکان دور از خرید ترافیک بر روی سیستم عامل های تبلیغات برنامه ریزی شده و یا از ناشران غیر سازگار با کیفیت پایین انتظار است گرچه به تغییر طول استفاده از ناشران حق بیمه است که مشتریان برای تعداد می تواند تنظیم مقررات انطباق. برای اطمینان از جمله ناشران برای تنظیم راه که آنها در حال حاضر انجام کسب و کار داشته باشد. به عنوان مثال، برای انجام کوکی بر اساس retargeting در تلاش اند، ناشران برای دریافت مجوز کاربر در پیش داشته باشد اجازه دادن به آنها اطلاعات، چه اهداف جمع آوری شده آن استفاده می شود و سایر اشخاص درگیر هستند.

ناشران نیز باید هوشیار در تضمین این که آنها اطلاعات کاربران خود را با احزاب خارج از فروم اصلی سهم نمی شود: thr_exch_dest_forum یا شرکت آنهایی که صراحتا تصریح به کاربر و پس آنها را از قبل به توافق رسیدند. با افزایش malvertising و تبلیغ مسائل امنیتی با این حال، حتی حق بیمه ناشران دشواری به عنوان مخفیگاه آنها داشتن شده است, تبلیغات در سایت های که هنوز بر نرم افزارهای مخرب می شود اجرا شده، و در زمان، شخص ثالث و ردیابی از پیش موافقت شده منتشر کنید دستگاه های نصب. 

اثر قطره: افزایش آگهی امنیت
انگیزه ای برای اصلاح این موضوع تا به حال کاملا مبتنی بر شهرت بوده است. اما با جنبه های حقوقی دیگر درگیر، انتظار دارد که این صنعت را افزایش آگهی نظارت بر امنیت و راه حل های انطباق، مانند GeoEdge، تضمین می کند که تجربه کاربر تمیز و امن و جذاب.

GeoEdge قابلیت های آگهی های خود را برای انطباق GDPR تفتیش را توسعه داده است.  ما آگهی های جامع امنیت و بررسی راه حل کاربر که حقوق خود را نه نقض و که کاربران شما از آگهی های بد، نشت، malvertising، و غیره

تماس با ما را تضمین می کند که GeoEdge برای یادگیری بیشتر در مورد قابلیت های ما و چگونه ما می تواند شما را از پیش روی آینده محافظت GDPR برای سهوا جریمه نقض حریم خصوصی کاربر.   با توجه به گستره عظیم مقررات تنها زمان نشان خواهد داد چه عواقب و تغییرات GDPR بیاورد.

.