YouTube تیره حالت بالاخره ساخت راه خود را به یوتیوب آندروید

 نشان YouTube سهام

  • تاریک حالت ماه در حال حاضر زنده بر روی وب و در iOS است.
  • پس از انتظار طولانی گوگل در نهایت حالت تیره در اندیشه آزمایش است.
  • هنگامی که ویژگی های به طور کامل نورد است، گزینه خاموش و توسط کاربر می توان تبدیل شده.

پس از یوتیوب در وب دریافت حالت تیره اواخر سال گذشته، گوگل اعلام کرد که گزینه ای برای تغییر موضوع را به آینده برای iOS و اندیشه پشت در مارس. اما به اندازه کافی عجیب، ویژگی تنها برای دستگاه های اپل آماده بود و “زودی می” برای آندروید. که آخرین طولانی آن که YouTube حالت تیره به نظر می رسد در نهایت برای آندروید نورد است.

شب گذشته کاربران در بد آغاز گزارش که تم تیره به طور خودکار به برنامه های تلفن همراه خود را اعمال می شد. کسانی که شاهد تغییر نیز با بازشو به اطلاع آنها مورد سوئیچ و گزینه ای را برای بازگشت به موضوع نور خدمت کرده بودند.

 یوتیوب تیره و محتوا حالت اندیشه بد

مبتنی بر تعداد کاربران است که دریافت گزینه امروز، به نظر می رسد به عنوان اینکه این از ویژگی rollout رسمی است. به این ترتیب، اکثر کاربران آندروید تغییر در دستگاه های خود در روزهای آینده یا چند هفته باید مراجعه کنید.

هنگامی که حالت تاریک برای اندروید بر روی دستگاه های زندگی می کنند، و دوباره، کاربران باید گزینه فعال به صورت خودکار با جعبه محاوره ای ارائه غیرفعال کردن ویژگی، ببینید. که آیا آنها به آن پس از آن خاموش و یا ترک آن فعال را انتخاب کنید, تم تیره روشن یا خاموش کردن با رفتن به منوی تنظیمات این برنامه حالتها می تواند. برای پیدا کردن گزینه کاهش در آواتار در گوشه بالا سمت راست تنظیمات را انتخاب کنید، انتخاب عمومی و قرار دادن در مورد تم تیره در نزدیکی بالای منو.

با ورود این تم بر روی اندروید YouTube دوباره در زن و شوهر با سرویس بر روی دیگر سیستم عامل باید بپرسید. گوگل هنوز رسما چرا آن شرکت تا زمانی به این ویژگی را به آندروید گرفته شده است اعلام کرده است. اگر نظریه جالب ما دوست دارم به شنیدن آن را در نظرات زیر وارد نمایید.