صوتی کنترل اتوماسیون فراموش واقعی ابرقدرت Smarthome

اغلب راه بیش از حد زمانی را برای کشف کردن راه های ساده تر برای کنترل دستگاه های smarthome من خودم را پیدا کنم اما من فکر می کنم بسیاری از ما (از جمله خودم) را فراموش کرده ام که راه بهتری وجود دارد: نه نیاز به کنترل آنها را در تمام.

مرتبط با: نحوه قرار دادن با هم شما اولین Smarthome (بدون گرفتن ضعف)

قطعا زیادی وجود دارد از راه شما می توانید کنترل smarthome به سرعت و به راحتی، اما صدای دستورات را مسلما تبدیل به یکی از ساده ترین و سریعترین — به خصوص با الکسا و گوگل دستیار هر دو همواره اضافه کردن پشتیبانی برای محصولات smarthome بیشتر و بیشتر.

با این حال، بهترین راه برای کنترل دستگاه های smarthome خود را به آنها خودکار است — smarthome شما فقط کارهای بدون شما حتی نیاز به آن فکر کند. و سه راه اصلی برای تحقق این امر وجود دارد: geofencing برنامه ریزی و با استفاده از سنسور.

استفاده Geofencing به طور خودکار شما صفحه اصلی بر اساس جایی که شما هستند

 IMG_2535_stomped

ما در مورد geofencing قبل از صحبت شده و در حالی که لزوما یکی از ویژگی های smarthome خاص نیست، شما قطعا می توانید استفاده از آن در خود را خانه های هوشمند.

معنى smarthome geofencing اجازه می دهد تا شما به طور خودکار smarthome مختلف دستگاه های روشن و خاموش (یا انجام برخی از نوع اکشن) باید مبتنی بر شما ترک و یا پس از رسیدن به خانه. و آن را با استفاده از GPS گوشی خود را برای تعیین این.

مرتبط با: “Geofencing” چیست؟

به عنوان مثال، شما می توانید چراغ های هوشمند خود را به طور خودکار خاموش کردن وقتی شما ترک خانه و هنگامی که شما دوباره به نوبه خود را. همچنین می تواند از ترموستات خود را تبدیل به طور خودکار خود را هنگامی که شما را ترک و سپس به نوبه خود تا زمانی که شما صفحه اصلی دریافت دارید. طوری که خانه خود را در درجه حرارت مناسب درست است زمانی که شما وارد خود ترموستات مسیح تبدیل تا لحظه ترک کار، حتی آن تنظیم کنید می تواند.

اکثر دستگاه های smarthome نوعی از geofencing حمایت و حتی اگر آنها نمی, اگر دستگاه که به جای پشتیبانی شما معمولا از طریق IFTTT می توانید آن.

اگر شما جای تا GPS گوشی خود را برای وظایف smarthome استفاده می Smarthome شما اتوماسیون در یک برنامه

قرار دهید، شما همیشه به یک روش بسیار ساده تر چوب می تواند — برنامه دستگاه خود را خاموش و در زمان های خاص.

به عنوان مثال، دارم برنامه تنظیم برای من ترموستات Ecobee3 است که درجه حرارت آن زمان های خاص در طول روز (شما می توانید چیزی مشابه به همین در ترموستات دوم) را تغییر می دهد. من همچنین به برخی از چراغ های هوشمند من به نوبه خود در زمان های خاص، و همچنین در صورتی که من را فراموش کرده ام آنها را خاموش کردن برنامه.

مرتبط با: چگونه به یک برنامه برای خود لانه ترموستات

اکثر دستگاه های smarthome به راه اندازی یک برنامه به طور خودکار آنها را, حرکت نزولی تنها به شما اجازه می دهد هر چند، که چیزی واقعا است تنها با هدف که کاربران است که موجودات عادت. کار در همان زمان را ترک آمده خانه در همان زمان و رفتن به رختخواب در همان زمان و سپس برنامه ریزی می تواند مناسب باشد. اگر دستور کار روزانه خود متفاوت است، با این حال، این برای شما ممکن نباشد.

هنگامی که شما دور از خانه برای مدت طولانی برنامه ریزی نیز مفید است. به عنوان مثال، شما می تواند برنامه چراغ های خود را به روشن و خاموش در حالی که در تعطیلات، تو مانند کسی است که نظر می رسد بیشتر در خانه.

استفاده از سنسور به ماشه اقدامات Smarthome

 IMG_2467_stomped

شاید granddaddy اتوماسيون استفاده از سنسورهای متفاوت است — مثل حرکت سنسور یا سنسور درب و پنجره. اولین چیزی که شما ممکن است فکر کنید وقتی که می آید به این نوع از سنسورهای امنیتی و مزاحمان تشخیص است، اما که واقعا فقط نوک کوه یخ است.

اگر توپی smarthome از امثال SmartThings چشمک یا Insteon شما می توانید تمام انواع سنسور به آن اتصال–نیز به عنوان لینک خود دستگاه smarthome به هاب. از آنجا، هر زمان که درب باز می شود و یا حرکت است شناسایی شده است، شما یک عمل است که یکی دیگر از دستگاه smarthome انجام می توانید ماشه.

مرتبط با: 10 هوشمندانه استفاده می کند برای سامسونگ سنسور SmartThings

می تواند چیزی به عنوان اساسی به عنوان روشن به نور گنجه هرگاه که درب گنجه (و عطف کردن زمانی که شما نزدیک درب اگر) یا به پیچیدگی چیزی همه چیز روشن در خانه خود را هر زمان که شما آمده به خانه از محل کار و باز درب جلو.

من با استفاده از سنسور درب برای فوق العاده ساده چیزهایی مانند خودکار چراغ، اما این چیزی است که واقعا مناسب است و من حتی نمی باید به فکر نور دیگر مساوی — آن فقط آن را برای من نیست.

شما حتی می توانید انواع دیگر سنسور — مانند آب نشت سنسورهای — که می تواند واقعا کمک به شما آرامش خاطر اضافه کنید.

مرتبط با: آب نشت سنسورهای: بیشتر نادیده گرفته Smarthome دستگاه شما احتمالا لازم نیست که