شما می توانید هم اکنون برنامه سفارشی روال در صفحه اصلی گوگل

چند هفته پیش گوگل اضافه شده ویژگی به Google دستیار به نام روال سفارشی است که اجازه می دهد تا کاربران برای ایجاد رشته از دستورات است که می تواند اجرا شود با یک عبارت واحد. امروز شروع, شما می توانید آن دستورات برنامه.

هر چند که شایان ذکر است که این تنها برای را یادگرفته، نه آنهایی که ایجاد شد قبل از ویژگی زنده بود گزینه زمان بندی جدید داخل روال منو یافت می شود. این بدان معناست که شما نیاز به روال موجود خود را اگر می خواهید برنامه آنها را. Bummer.

مرتبط با: نحوه تنظیم و استفاده “روال” در گوگل دستیار

برای پیدا کردن ویژگی های جدید, باز کردن صفحه اصلی Google app, اسلاید باز منو و تنظیمات بیشتر را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید این را از منوی تنظیمات دستیار گوگل که به طور موثر شما را به همان محل را انجام دهید.

در تنظیمات رفته پایین تا روال و از دست دادن در آن می بینید.

در این منو دکمه به علاوه در گوشه پایین برای ایجاد روال جدید را ضربه بزنید. باز اول آن است که در آن شما خواهید خاص عبارت، اما زیر که شما پیدا کنید “تنظیم زمان و روز (اختیاری)” یخ “اضافه کردن دستورات،” — این گزینه زمان بندی جدید است.

در این منو شما قادر خواهید بود برای انتخاب زمان و روز که در آن شما می خواهم برای این فرمان به صورت خودکار سرقت، و همچنین بلندگو که فرمان شروع خواهد شد. فرمان اعدام است که آگاه شدن از طریق شنیدن از این بلندگو دریافت کنید.

تبدیل به آگاه شدن از طریق بصری را در تلفن خود دریافت هنگامی که فرمان اجرا می شود، بنابراین شما می دانید تمام است اگر نزدیکی بلندگو در زمان شما وجود دارد. چیزهای خوب.