پیکسل LineageOS nightlies به زودی برای ‘sailfish’ و ‘مارلین”

  • به زمین LineageOS در نهایت رفتن به شروع به حمایت از اصلی پیکسل و XL پیکسل.
  • هیچ برنامه مشخصی برای nightlies LineageOS پیکسل است، اما تیم ساخت را تایید کرده است.
  • این اولین گوشی گوگل ساخته شده به LineageOS خواهد بود.

اگر شما نگاهی به لیست طولانی از دستگاه های که ایجاد اتاق LineageOS شما چیزی عجیب و غریب را اطلاع می دهد: هیچ پشتیبانی برای گوگل پیکسل پیکسل XL پیکسل 2 یا پیکسل 2 خیلی بزرگ وجود دارد.

همانطور که به نظر می رسد تیم LineageOS زن کردن nightlies Google پیکسل (با نام مستعار “sailfish”) و گوگل پیکسل خیلی بزرگ (با نام مستعار “مارلین”) تایید شده است که تغییر است با این حال، نظر می رسد. اینجا را کلیک کنید برای بررسی از تاریخ بررسی آن LineageOS.org.

اگر چه خط اصلی پیکسل به احتمال زیاد LineageOS اتاق خواب خیلی زود داشته باشد، هنوز هم وجود دارد هیچ کلمه ای در نسل دوم خط پیکسل 2. اما اگر تیم LineageOS کار در خط اصلی را می توانید آن را به دلیل که آنها قادر خواهند بود آن را در خط بعدی کار غرفه.

عجیب، مقدار زیادی از فشرده سفارشی وجود دارد بر اساس LineageOS برای خط پیکسل است، اما یکی شده است وجود دارد وجود دارد. این تنها یک ماده از زمان قبل از اینکه وارد نسخه پايان دهد.

LineageOS از خاکستر CyanogenMod افزایش یافت و در حال حاضر مهم ترین اتاق های اندیشه سفارشی در جامعه اتاق سفارشی است. با استفاده از LineageOS کاربران می توانید گوشی های قدیمی را به جدیدترین نسخه آندروید به روز رسانی و همچنین نفس کشیدن زندگی جدید به گوشی های جدیدتر است که ویژگی های فاقد آن هستند و یا با bloatware و پوسته های آندروید زشت bogged هستند.

برای دیدن اگر شما صاحب یک دستگاه است که پشتیبانی از LineageOS اینجا را کلیک کنید.

بعدی: LineageOS می شود ویژگی های جدید، جدید بازیابی سفارشی، و رهبری جدید