برای شما صفحه اصلی گوگل

  • روال برنامه ریزی شده اینجا برای گوگل صفحه اصلی تقریبا سه ماه پس از اعلام گوگل در حال حاضر روال زمان بندی نهایت می رسند.
  • در هر طبق معمول با گوگل، روال برنامه ریزی شده اند چند محدودیت در حال حاضر.
  • اگر چه نه کامل روال برنامه ریزی شده قطعا خانه های هوشمند خود را حتی دقیق تر خواهد ساخت.

که Google I/O 2018 — بود که در اوایل ماه مه–گوگل وعده داده شده دو چیز است که به زودی خواهد آمد به خانه گوگل: روال های سفارشی و توانایی به روال برنامه. ما روال سفارشی خیلی زود پس از اعلام کردم اما روال برنامه ریزی شده هنوز M.I.A.

بودند اما امروز، ما در نهایت شاهد روال برنامه ریزی شده در صفحه اصلی Google app. با این حال، به عنوان با اکثر گوگل محصول راه اندازی و به روز رسانی, برخی از معترضان مهم در اینجا وجود دارد.

اخطار مهم ترین این است که توانایی به روال برنامه به نظر می رسد باید محدود به کاربران ایالات متحده/انگلیسی زبان است. این به زودی، اما YMMV با مکان ها و زبان های دیگر تغییر دهد.

پیش بینی احتیاطی یکی دیگر این است که شما در حال حاضر نمی تواند برنامه اصلی شش، روال آماده است. اینها آنهایی که گوگل اعلام کرد با راه اندازی روال سرویس: صبح بخیر, خواب, ترک خانه خانه رفت و آمد به محل کار و خانه تخفیف مجازات من. یک بار دیگر این ممکن است تغییر در آینده ای نزدیک، اما در حال حاضر، نه است. مقاله مرتبط

البته برای دور زدن این محدودیت, شما می تواند به سادگی روال آماده خود را از نو خلق کردن، hotword جدید (“گوگل هی من در crib دا” خوب است)، و سپس برنامه را اضافه کنید. اما شاید بهتر باشد که ارزش گوگل به روال آماده برنامه شما اجازه می دهد تا اگر که به نظر می رسد احمقانه به شما در انتظار.

در نهایت، شما چند بار در روزهای مختلف در داخل همان روال برنامه نمی تواند. به عنوان مثال، شما نمی تواند گزارش آب و هوا برای رفتن وقتی که بیدار می شوید که ساعت 8:00 صبح در روزهای هفته و سپس در ظهر هنگامی که شما بیدار در تعطیلات آخر هفته مجموعه (دروغ نیست، شما می دانید که درست است). این نیز در آینده تغییر کند.

به برنامه معمول سر به صفحه اصلی گوگل > منو > تنظیمات بیشتر > روال و یا ویرایش یک روال موجود سفارشی و یا شروع یک. شما باید گزینه های جدید برای اضافه کردن یک برنامه را مشاهده کنید. تصاویر زیر به عنوان مثال چک کنید.

شما هیجان زده در مورد روال برنامه ریزی شده است؟ ما در نظر آنچه شما برای برنامه ریزی برنامه اطلاع دهید!

بعدی: گوگل تست طراحی مواد برای گوگل صفحه اصلی نرم افزار