آشنایی با جاوا نحو اندیشه توسعه

 به معنی یادگیری برنامه نویسی و نحو جاوا

برنامه نویسی آندروید نرم افزار درک یادگیری به استفاده از جاوا (مگر اینکه شما انتخاب می کنید برای استفاده از Kotlin وحدت B4A Xamarin یا یکی دیگر از روش های “جایگزین” ). خوشبختانه، بسیاری از آموزش به شما را از طریق بیانیه های مشترک و کار آنها تمام راه رفتن در دسترس وجود دارد. با این حال، قبل از شروع به رمز گشایی جاوا, مهم است به درک نحو جاوا است.

جاوا نیاز به وجه خاصی نوشته می شود — این شامل مقدار زیادی از «دکوراسیون» و برخی از نشانه گذاری های عجیب و غریب. این می تواند کمی گیج کننده برای newbies, اما زمانی که شما از اصول اولیه شکل شما قادر خواهید بود به خواندن و نوشتن دستورات جاوا جدید خیلی آسان تر — همه چیز را خیلی حس های بیشتر . بیایید نگاهی به دستور زبان جاوا و به همین دلیل است که برخی چیزهای راه آنها گذاشته است. حتی اگر آن کمی بسیار در ابتدا به نظر می رسد با اين بیشتر پایین خط، جلوگیری از اشتباهات می تواند!

اصول نحو جاوا

در حال حاضر ما لزوما علاقه مند به جاوا نحوه کار به این ترتیب، تا آنجا که خود قوانین اساسی برای نوشتن یک خط کد نیست.

کد جاوا حساس است. بعد از آن در شما چگونه به نام متغیر خود را یاد بگیرند. شما نیاز به اطمینان از استفاده مداوم سرمایه — در غیر این صورت شما می توانید به هنگام اجرا کنید.

مهم ترین قاعده نحو جاوا: خطوط انتهای روده بزرگ نیمه. این نقطه گذاری جاوا (و شما) خط کد به پایان رسیده است و به خط بعدی نوع مانند توقف کامل اجرا در نظر گرفته شده است می گوید. برخی از زبان (مانند Kotlin) این را اختیاری است، اما به ترک کردن “؛” در جاوا قرمز در زیر دریافت کنید — کد را اجرا خواهد کرد!

 هنگامی که شما برای باز کردن بلوک کد جدید جاوا نحو

استثنا برای این قانون است. اگر شما به پایان خط با براکت مجعد باز ({) هستند زیر خط کد در برخی از راه را گروه بندی. این از خط قبلی تا بسته شدن دنبال}.

خطوط با براکت مجعد نیمه دونقطه دنبال نیازی است، اما کد آنها کند و قالب بندی شده به صورت عادی. شما ممکن است این استفاده هنگام نوشتن روش — تکه کد شما می توانید تماس بگیرید پس در هر نقطه در طول برنامه شما — و “مشروط اظهارات،” که اجرا تنها اگر شرایط خاصی برآورده.

بلوک کد باید فاصله دار نیز. شما می توانید بلوک در بلوک در بلوک (!) و indentations به سرعت ما گروه بندی منطقی کد ما در نگاه نشان می دهد. برخی از زبان های برنامه نویسی دیگر (مثل پایتون) نیاز به این تورفتگی برای اجرای کد که همه انجام دور با براکت مجعد دسترس نباشد.

یکی دیگر از استثنا (متاسفم) نظر است که با دو ضربه به جلو آغاز خواهد شد و امکان نوشتن پیام برای خود آینده یا همکار توضیح هدف بخش کد

اگر مقداری از آن رفتم سر شما نگران نباشید. فقط آن را در ذهن زمانی که خواندن و نوشتن کد آینده باشیم. آن می تواند نگاه خیلی بیگانه در ابتدا، اما همه چیز وجود دارد دلیل!

در حالی که آن می تواند نگاه خیلی بیگانه در ابتدا همه چیز وجود دارد دلیل

در حال حاضر، مگر اینکه آن را با براکت مجعد به پایان می رسد به خاطر داشته باشید هر خط با روده بزرگ نیمه دی ماه. بلوک کد موجود در براکت مجعد فاصله دار هستند و نظرات توسط دو دیگر تقدم دارد.

camelCase را یک چیز بیشتر برای حفظ ذهن کنوانسیون نامگذاری برای متغیرها و روش ها است. هنگام ایجاد ارزش برای نشان دادن چیزی شبیه “سلامت پخش” شما نیاز به یک نام بدهید. نام متغیر فاصله، که به معنی شما در معرض خطر داشتن اجرا عبارت مانند “playerhealth” و یا دیگر شامل نمی شود. اگر شما تا به حال تمام صفحه متن شبیه به آن، آن را بسیار سخت برای کشف کردن خیلی سریع دریافت کنید! کد خوانا همیشه بهترین کد است.

 نحو اندیشه

در عوض، ما استفاده از کنوانسیون شناخته شده به عنوان “شتر مورد” که در آن هر کلمه ای جدید آغاز می شود با حرف بزرگ به منظور آسان تر به درک. بنابراین می شود “سلامت پخش” یا “‘” یا “playerHealth PlayerHealth” اشکال (playerHealth) “پایین camelCase ‘” و خنده (PlayerHealth) “camelCase بالا”.

چگونه شما در مورد این بروید تا به شما است (در راه ایجاد روش ها و متغیرها تعریف نحو جاوا خود را امکان)، اما برخی از بهترین شیوه های ارزش نگاه. همانطور که آن را نگه دارید از گرفتن اشتباه بین بیانیه جاوا و متغیرهای خود، کلاس، و روش ها (که همه را حس بعد) به پیروی از دستورالعمل های شبیه به آن، خوب است.

بنابراین همه چیز را تابع درک در یک نگاه بسیار مهم به نام چیزها به شیوه منطقی است. جلوگیری از استفاده از علامت های اختصاری و یا تصادفی کلمات–آنها فقط کد شما سخت تر درک کنیم اگر شما استراحت از آن شوید. اگر تا کنون نامشخص است چه کاری, نوشتن نظر برای توضیح آن! حافظه خود را به وجود داشته باشد برای شما ماه بعد را نمی توان اعتماد کرد.

 جاوا برنامه نویسی

حتی اصلی فایل جاوا در برنامه ما، MainActivity، در camelCase نوشته شده است. فضاهای نام فایل یا نمی توانید داشته باشید. پرونده ها در پوشه منابع به حروف بزرگ (من قوانین بپرهيزيد) مجاز نیست در همین حال، activity_main xml کنوانسیون نامگذاری مختلف استفاده می کند. این همان ایده اولیه هر چند است.

همه این ممکن است به نظر می رسد کمی دلخواه اما هدف نحو جاوا این است که کد را به عنوان قابل خواندن است که ممکن است در حالی که اجتناب از اشتباهات قابل پیشگیری است. مردم بسیار هوشمند آزمایش و تجربه دهه قبل از اقامت در این, پس از آن احتمالا خوب!

به عادات خوب دریافت کنید و شما را ساعت های بی شماری را پایین خط خودتان را ذخیره کنید, به من اعتماد!

یاد بگیرید چگونه به اندیشه های خود را توسعه نرم افزار

دریافت گواهی در برنامه توسعه اندیشه!  هیچ تجربه برنامه نویسی لازم است.

قدرت اندیشه افتخار فرهنگستان DGiT در حال حاضر است: بیشترین دقیق و جامع دوره پوشش هر جنبه ای از توسعه نرم افزار آندروید اجرا توسط سیمز گری خود ما. اگر شما مبتدی مطلق با صفر برنامه نویسی دانش و یا برنامه های کهنه این دوره شما از طریق فرایند ساختمان زیبا، کاربردی آندروید نرم افزار و راهنمای شما به سرعت در آخرین امکانات اندیشه و استودیو اندیشه را.

این بسته شامل بیش از 6 ساعت فیلم با کیفیت بالا و بیش از 60 درس های مختلف. Reams اعم از عمق واژه نامه و منابع بسیار دقیق آموزش نوشته شده است و دسترسی منحصر به فرد به گروه اسلاک خصوصی ما که در آن شما می توانید کمک به طور مستقیم از گری و ما توسعه دهندگان دیگر نخبگان.

قلمی خوانندگان اضافی 60% امروز شوم. که پس انداز بیش از 150 دلار است. ادعای خود را تخفیف در حال حاضر با استفاده از کد promo منحصر به فرد: SIXTYOFF. این بلیط خود را به آینده ای پر سود در اندیشه برنامه توسعه است. در انتظار شما برای چیست؟

ثبت نام امروز