چگونه برای پیدا کردن (را و یا) زنگ رایگان

اگر شما بدست بیمار از زنگ است که با تلفن آندروید یا آیفون, آسان به اندازه کافی برای خرید های جدید است. اما قبل از انجام این کار تعدادی از سایت های که در آن شما می توانید آهنگ های زنگ رایگان وجود دارد. ما گرد است تا برخی از بهترین.

گوشی من تمام آهنگ های زنگ پشتیبانی می کند?

اگر شما دستگاه اندیشه خود، همه چیز ساده است. از آن پشتیبانی از فایل های MP3 به عنوان زنگ گوشی شما زنگ به گوشی اندروید خود را به طور مستقیم، می توانید دانلود. اگر می خواهید شما حتی می توانید آهنگ های زنگ سفارشی خود را برای اندیشه ایجاد کنید.

مرتبط با: چگونه به ایجاد سفارشی زنگ برای گوشی خود

با آی فون، همه چیز کمی متفاوت است. بسیاری از سایت های ما در این مقاله شامل اجازه شما دانلود فایل های MP3. اما، آیفون آهنگ های زنگ در فرمت AAC خود را نیاز دارد و آنها را به فرمت m4r فایل..

شما می توانید استفاده از زنگ های MP3، اما شما باید آنها را دانلود به کامپیوتر و تبدیل آنها به قبل از شما می توانید آنها را در آی فون خود را استفاده کنید. راهنمای کامل در اضافه کردن آهنگ های زنگ سفارشی برای آی فون خود را که چگونه به انجام این تبدیل را در iTunes و سپس زنگ به گوشی شما انتقال را تحت پوشش داریم. شما حتی می توانید روش های مشابه آن را زنگ از موسیقی یا تلفن های موبایل خود را استفاده کنید.

مرتبط با: چگونه به سفارشی اضافه کردن آهنگ های زنگ برای آیفون

دانلود است زنگ خود را از امن اینترنت

که همه بستگی به جایی که شما آنها را دریافت کنید و آنهایی که شما دانلود. بسیاری از وب سایت های مشکوک در اینترنت که سعی در فریب شما را با آهنگ های زنگ رایگان وجود دارد. Test خوبی است برای دیدن اگر وب سایت پر است از تبلیغات و یا شما را برای پول بخواهید. سیاست مشترک دیگری که وب سایت ها به شما برخی از آهنگ های زنگ نشان می دهد اما کلیک روی لینک سایت در تلاش برای دانلود چیز دیگری است. همیشه با توجه به پسوند برای دیدن اگر شما دانلود فایل است که شما درخواست پرداخت. فرمت فایل اجرایی (exe, msi, dmg, apk) پرچم قرمز بزرگ است.

سپس مسئله قانونی وجود دارد. بسیاری از وب سایت است ترکیبی از آهنگ های زنگ, برخی از حقوقی و برخی نه. بدیهی است که اگر شما زنگ برای آهنگ ها از چند دهه گذشته در حال گرفتن، آنها است که احتمالا هنوز قانونی نیست و ما توصیه می کنیم که به شما اقامت از آنان. این امر می تواند امن تر برای خرید زنگ که یا اگر شما در حال حاضر آهنگ به آهنگ زنگ خود را از آن خود.

بنابراین، با که از راه، اینجا ما وب سایت برتر برای دانلود آهنگ های زنگ.

Zedge

zedge هدر

Zedge میزبان انواع زنگ کاربر ایجاد شده است. شما زنگ در سایت جستجو کنید اما سایت هیچ سازمان واقعی را ارائه می دهد.–بدون دسته بندی به فهرست وجود دارد. به عنوان حفظ پیمایش زنگ بیشتر و بیشتر لود شده بر روی صفحه نمایش را برای شما به از را انتخاب کنید.

شما می توانید آهنگ های زنگ در صفحه اصلی یا صفحه زنگ اختصاص داده شده که در آن شما نیز باید گزینه ای را برای آنها به صورت پیش نمایش.

Zedge نیز از فهرست برنامه برای iOS و اندیشه های شگفت آور بهتر واسط و اجازه دهید به شما ارائه می دهد.

اعلان برای تلفن های موبایل

 اعلان برای تلفن های موبایل-هدر

اعلان نظر ندارد وب سایت زنگ معمولی. این محل که در آن آهنگ های زنگ شبیه به آنهایی که شما را به تلفن خود را توسط سازنده تلفن شما از قبل لود شده باشد انتظار می توانید است.

زنگ در وب سایت توسط دسته ها یا برچسب ها سازماندهی می شوند و مقدار زیادی از هر دو برای کشف وجود دارد. گزینه پیش نمایش دستی امکان گوش دادن به آهنگ های زنگ به سرعت، حتی در دستگاه موبايل شما فراهم می سازد.

پس از آهنگ که دوست دارید شما می توانید دانلود نسخه MP3 (برای دستگاه های آندروید) یا M4R نسخه (برای اپل). اگر آندروید شما می توانید آهنگ زنگ را به طور مستقیم به تلفن دانلود. اگر شما از آی فون، شما باید با استفاده از iTunes آهنگ زنگ را به دستگاه خود منتقل.

یک چیز را در ذهن در مورد اطلاع رسانی برای تلفن های موبایل بسیاری از آهنگ های زنگ میزبان آنها معنای به اعلان نه زنگ های مورد استفاده قرار گیرد بنابراین آنها بسیار کوتاه است. اگر شما به دنبال آهنگ های زنگ برای تماس های انتخاب محدود است.

هدر melofania  Melofania

Melofania وب سایت شگفت انگیز برای زنگ با تن از ویژگی های می باشد. نه تنها می تواند به شما به موسیقی خواننده های مختلف مرور و دانلود آهنگ های زنگ خود را، اما ایجاد آهنگ های زنگ از ویدیوهای YouTube و یا حتی موسیقی خود را آپلود کنید.

شما می توانید زنگ های مورد علاقه خود را با استفاده از تابع جستجو در بالای صفحه، و سپس آهنگ زنگ در آن صفحه نمایش. شما می توانید چند تغییرات مختلف زنگ را از انتخاب پیدا کنید. پس از انتخاب آهنگ زنگ دوست دارید آندروید یا آیفون دکمه و زنگ ها را برای شکلبندی خاص نیاز شما را کلیک کنید. و یک بار دیگر کاربران آندروید می توانید به طور مستقیم به تلفن دانلود اما کاربران iOS برای استفاده از کامپیوتر و iTunes خود را به عنوان واسطه نیاز…

نکته مهم: : همانطور که ذکر کرده اید, دانلود آهنگ های زنگ ساخته شده از آهنگ های محبوب در کپی رایت متخلف است. بنابراین توصیه می کنیم که شما Melofania فقط برای موسیقی که شما از نظر قانونی خود و حق تغییر و استفاده به عنوان زنگ استفاده کنید.

هدر mytinyphone  Mytinyphone

MyTinyPhone غول پیکر در مجموعه ای بالغ بر بیش از نیم میلیون زنگ است. زنگ منظمی به مقوله های مختلف مانند جاز، راک، تم، صدا، سرگرم کننده و بیشتر سازمان یافته است — آنها آسان به فهرست.

هر زنگ رتبه و تعداد نمایش است که آن را سریع به زنگ محبوب فیلتر می کند. یک دلخوری های کوچک، هر چند، که شما فقط نمی توانید کلیک کنید دکمه بازی بزرگ نشان داده شده در صفحه رده نمونه آهنگ زنگ است. با کلیک کردن روی آن شما به زنگ که صفحه که در آن شما را سپس می توانید گوش به آن طول می کشد. این نوع از کشیدن است.

با این حال، ارزش قرار دادن با انتخاب بزرگ و طبقه بندی جامد است. شما می توانید آهنگ های زنگ در فرمت MP3 و یا M4R دانلود.

هدر audiko  Audiko

Audiko وب سایت محبوب دیگری است که امکان دانلود زنگ کاربر ایجاد شده است. آن جایگاه شما ایجاد آهنگ های زنگ خود را آپلود آهنگ های مورد علاقه شما اجازه می دهد. در صفحه اصلی، محبوب ترین آهنگ های زنگ اس ام اس زنگ و بهترین خواننده در کشور خود می بینید. پیمایش کمی پایین و شما می توانید لینک به ژانر محبوب است که شما می توانید بررسی کنید پیدا کنید.

وقتی زنگ خاص صفحه را باز می کنید، شما گزینه ای را برای گوش دادن به موسیقی و تنوع آن را ببینید. اگر دوست دارید آهنگ زنگ, شما می توانید دانلود را فشار دهید برای شروع روند را کلیک کنید. متاسفانه، شما باید برای ایجاد یک حساب کاربری برای دانلود آهنگ های زنگ از Audiko اما حرکت صعودی است که تمام زنگ های دانلود شده خود را در حساب خود ذخیره می شوند و هر زمان که دوست دارید شما iOS یا Android نسخه های آنها را می توانید برای دانلود.

Audiko را به App اندیشه که به رایگان استفاده کنید و همه چیز که شما می توانید در وب سایت کند. نرم افزار iOS پرداخت نیز برای $0.99 موجود است اما ما پیشنهاد می کنیم شما را نه با آن خسته. این کارکرد مشابه، به عنوان وب سایت رایگان است و شما در حال رفتن به نیاز به کامپیوتر و iTunes برای انتقال آهنگ زنگ برای آی فون خود را به هر حال.

تصویر های اعتباری: Gts و Shutterstock