شما می توانید قبل از سفارش نینتندو سوئیچ آنلاین اشتراک، اما شما احتمالا نمی کرده دو بررسی گیک

سایت سوئیچ آنلاین، آبونمان خدمات است که می دهد دسترسی شما را به صرفه جویی ابر و بازی های قدیمی در حال حاضر برای سفارش قبل از اما واقعا وجود دارد هیچ دلیلی دو هنوز آن را خرید.

اغلب بازی نینتندو، از آنجا که شما می توانید دریافت تخفیف قابل ملاحظه در آمازون برای انجام این کار و نینتندو معمولا به آن چیزی که در آن وعده در بازی به فروش قبل از سفارش به بیش از حد و سپس نتواند به ارائه نمی کند قبل از سفارش از توصیه می شود. با این حال، با پیش سفارشات برای نینتندو سوئیچ آنلاین–در حال حاضر موجود در آمازون در 12 ماه و 3 ماه افزایش — کمی مردد می کنیم.

برای شروع, هنوز هم همه چیز در مورد شما می کنید با این سرویس هنگامی که آن را در ماه سپتامبر راه اندازی نمی دانیم. ما می دانیم که شما نیاز آن را به بازی بازی های آنلاین (سرویس که در حال حاضر رایگان است، اما نمی خواهد خواست پس از پرتاب) و آن را به ابر بازی (که تنها مسائل برای مردم با سوئیچ های متعدد و واقعا، این باید یکی از ویژگی های آزاد) را ذخیره می کند، اما متغیر بزرگ است بازی. جای کنسول مجازی نینتندو آنلاین سوئیچ مشترکین دسترسی به کتابخانه 20 + کلاسیک بازی NES خواهد داد. آنهایی که مورد می دانیم در اینجا:

  • فوتبال
  • تنیس خر کنگ ماریو Bros
  • .
  • سوپر ماریو وارنر
  • بالون مبارزه
  • کوه نورد یخ
  • دکتر
  • افسانه از موبایل و کامپیوتر
  • سوپر ماریو ماریو وارنر 3

شما اطلاع می دهد که به هیچ وجه نزدیک 20 بازی است. بقیه نمی شده اعلام رتبه دهی نشده است و معلوم نیست اگر برنامه نینتندو اعلام آنها را قبل از راه اندازی این سرویس و یا اگر فقط روز زنده رود مشاهده می کنیم.

آمازون نیز گزینه هایی برای راه پرداخت را ندارد. شما می توانید خرید 12 ماه خدمت $20، 3 ماه برای $8 و… که در آن است. ما می دانیم که نینتندو نیز گزینه ماهانه 4/ماه و همچنین طرح خانواده است که تا هشت نفر برای 35 دلار در سال می تواند ارائه دهد. اگر شما می خواهید به آن مسیر بروید، بنابراین شما باید صبر کنید به هر حال هیچ کدام از گزینه های آن را در آمازون، موجود است.

اگر شما واقعا می خواهید به صرف پول خود را در حال حاضر برای یک سرویس است که می آید در ماه سپتامبر، وجود ندارد واقعا دلیلی برای صبر کنید اما وجود ندارد نیز دلیلی برای این کار، یا. اگر امروز عضو شوید و یا عضویت در سپتامبر شما هنوز هم دسترسی به خدمات مشابه دریافت کنید. پاداش قبل از سفارش بدون وجود دارد (و واقعا باید وجود برای خدمات آنلاین مانند این)، و هیچ محصول را به خانه خود را که شما نیاز به این که در روز اول کشتی وجود ندارد. صادقانه بگویم، این کمی گیج کننده چرا نینتندو سفارشات پیش از این در تمام ارائه شده است است.

ما نمی تواند فکر می کنم از یک دلیل خوب چرا دسترسی به یک اشتراک آنلاین در حال حاضر پیش سفارش است بهتر از انتظار “تا از آن بیرون می آید، اما اگر شما احساس می کنید برای انجام آن، هی، برو برای آن. شما اشتراک 12 ماه در اینجا و یا اشتراک 3 ماهه در اینجا قبل از سفارش می توانید.

منبع: آمازون از طریق چند ضلعی