بهترین صفحه اصلی شبکه سوئیچ به گسترش شما روتر برای هر نیاز و بررسی گیک

اگر شما خوش شانس، روتر خود را با چند پورت اترنت آمد. اگر شما بد بخت، تنها با یک زن و شوهر بود. در هر صورت، سوئیچ خوب شبکه انعطاف پذیری بسیار بیشتری به من بدهید “.

در این راهنمای ما نگاهی به بهترین گزینه برای اضافه کردن اترنت بیشتر پورت به شبکه شما در حال گرفتن چون همیشه سریع تر و قابل اعتماد تر از بی سیم سیمی. ما قصد داریم برای تمرکز تا حد زیادی در گرفتن به سادگی پورت های بیشتر بنابراین شما می توانید پلاگین در دستگاه. اگر شما با تجربه در ساختمان شبکه، وجود دارد چپ ویژگی های اضافی شما می تواند برای) و ما در آن لمس کمی), اما در اکثر موارد، ما به دنبال در بهترین راه برای دریافت کمی انعطاف تر سیمی “از شبکه موجود و نه متمرکز در استقرار سیستم درجه سازمانی در منزل شما.

خاک انتخاب ارزان: TP-Link 5 پورت سوئیچ اترنت سریع (10 دلار)

وقتی که می آید سوئیچ، دو گونه اصلی وجود دارد: مدیریت و قطعه قطعه شدن یونتتهرد. مدیریت کلید شما کنترل بسیار بیشتری بر نحوه شبکه خود را خوب، می دهد. مدیریت نشده — یا به عنوان اغلب به نامیده می شود، “پلاگین و بازی” — از سوی دیگر به سادگی از شما اتصال دستگاه های مختلف اترنت را در جعبه و دریافت آنلاین امکان. تحت هود، کارآمد است و زمانی که آنها به آن نیاز دارید (مثل، می گویند، هنگامی که شما ویدئو هستیم)، برخی از دستگاه های اولویت می کنید اما برای استفاده در منزل شما به ندرت متوجه تفاوت. به علاوه، بسیار ساده تر به نصب سوئیچ مدیریت نشده از ظروف سرباز یا مسافر با یک مدیریت است.

به این منظور سوئیچ 5 پورت TP-Link این است به سادگی (و ارزان) به عنوان آن می آید. آن 10 دلار, ارزان که هزینه اجاره مودم Comcast امیدوار است شما می توانید در قبض خود را متوجه نمی شوید است. برای قیمت پایین، شما بسیاری از فداکاری کردن هستیم. برای شروع سرعت در این سوئیچ کپ کردن در 100Mbps. در حالی که هنوز هم بالاتر از متوسط سرعت پهنای باند در ایالات متحده این است که، اگر شما سرعت اینترنت در دسترس در منطقه شما چیزی بهتر ممکن است بخواهید. خوشبختانه، TP-Link مدل به روز رسانی برای 14 $ که به سرعت گیگابیت. واحد هر کدام که شما انتخاب می کنید این می یابید، دست کم پیچیده راه برای اضافی اترنت پورت شبکه شما است.

کوچک با دوام را انتخاب کنید: GS105 ProSAFE Netgear ($ 32)

اگر شما نگران در مورد چگونه رفتن سوئیچ خود را به مدت طولانی نگه دارید، شما ممکن است بخواهید چیزی داشتن مقاومت با گارانتی بهتر. که آیا تعویض خارج از منزل برای، می گویند، دوربین های امنیتی، نصب کنید و یا فقط نمی خواهم به خرید یک که وقتی Netgear ProSAFE GS105 برای شما کامل است.

این سوئیچ 5 پورت، مدیریت نشده کوچک و در عین حال محکم قاب فلزی که به عنوان پلاستیک شل و ول در مدل TP-Link فوق به عنوان شکننده است. همچنین با گارانتی Netgear را ارزشمند عمر ProSAFE می آید. تا زمانی که شما حفظ مدرک اصلی خرید، اگر سوئیچ تا کنون, مهم نیست که چه مدت به آن زندگی شکست اتفاق می افتد با این، جایگزینی رایگان می توانید. ProSAFE GS105 تنها 22 $ بیشتر از داد و ستد بن 10 دلار مدل از TP-Link بالا و قیمت های کوچک به پرداخت هزینه برای یک مدل است که با دوام تر است، به علاوه آرامش خاطر که همراه با گارانتی تعویض مادام العمر.

مدیریت ساده شبکه انتخاب کنید: GS110TPv2 ProSAFE Netgear ($ 131)

تا کنون، همه ما سوئیچ شده اند مدیریت نشده از آنجا که شما احتمالا نیازی به نگرانی در مورد مدیریت ترافیک برای استفاده خانگی متوسط. Netgear ProSAFE GS110TPv2، علاوه بر داشتن لقمه moniker نیز همراه با برخی از این ویژگی های پیشرفته در حالی که هنوز هم نسبتا قابل دسترس بودن. این پورت 8, بنابراین شما می توانید بیشتر دستگاه های متصل. همچنین ویژگی های شبکه مانند SNMP است که به شما گزینه هایی برای مدیریت از راه دور دستگاه های متصل به شبکه شما و شناسایی و رفع اشکال با شما شبکه است.

اولین بار در لیست ما برای حمایت از قدرت بیش از اترنت یا پو هم. این بسیار حیاتی است برای برخی از دستگاه های که شما ممکن است بخواهید به شبکه شما متصل, اما که ممکن است ناخوشایند را به پریز برق وصل شود. به عنوان مثال، شما می تواند در دوربین های امنیتی پلاگین یا نقطه دسترسی بی سیم دوم و شما فقط نیاز به یک کابل اترنت برای آن را اجرا کنید. با کمی کار، حتی برخی از دستگاه های USB شده سوئیچ پو برای اتصال به. در این سطح شما در حال شروع به ویژگی های پیشرفته که اکثر کاربران واقعا لازم نیست، اما اگر می خواهید به سیستم DIY امنیتی خود را ساخت و یا ارتقاء خود خانه Wi-Fi بیشتر قابل اعتماد تر برای رسیدن به مناطق می تواند کمک به این سوئیچ. به عنوان پاداش این مدل نیز همراه با گارانتی ProSAFE Netgear است، بنابراین اگر شما تصمیم به رها کردن تا حدودی دلهره آور $131، حداقل شما می دانید آن برای زندگی خریداری کرده اید.

وظیفه سنگین را انتخاب کنید: سیسکو SG300 کسب و کار کوچک ($ 225)

این نوع سوئیچ که شما انتظار می رود برای دیدن در محیط دفتر اما اگر برنامه شما برای قرار دادن در کار چپ به شبکه خانه تان، آن غیر ممکن تصور چیزی شبیه به این را گرفتن. با پورت های 28، شما می توانید اتصال دستگاه بیشتر از اکثر مردم همیشه باید. اگر اترنت به هر اتاق از خانه خود در حال اجرا و پورت های متعدد در هر اتاق برای اتصال خواهید چیزهایی مانند لپ تاپ ها و کنسول های بازی و جعبه تمام جریان به شبکه سیمی و سپس SG300 نوع سوئیچ می خواهید است.

همچنین به طور کامل مدیریت سوئیچ L3 است که به معنی در عبارت, است که بسیاری از ویژگی های مدیریت شبکه پیشرفته، که تفاوت بین آن و یک روتر شروع می شود بیشتر علمی از عملی شدن است. وجود دارد تفاوت دارد اما مگر اینکه شما با تجربه در مدیریت شبکه، شما احتمالا متوجه نخواهد شد. برای کاربر به طور متوسط، سوئیچ مانند این است که واقعا فقط به ارزش آن خواهد شد اگر شما در حال ساخت یک شبکه خانگی عظیم، اما مسلما برای اکثر مردم، این احتمالا overkill رفتن. مطمئنا اگر چه شسته و رفته, به نظر می رسد.