آمازون و گوگل هستند مصرف بیش از Smarthome صنعت

در حالی که صنعت smarthome پر شده با آمدن و شرکت های کوچکتر، این بازار است که به طور فزاینده ای توسط مردمان بزرگ یعنی آمازون و گوگل کنترل است.

مرتبط: نحوه قرار دادن با هم خود Smarthome اول (بدون گرفتن ضعف)

البته وجود دارد هنوز هم مقدار زیادی از ماهی در دریا smarthome است، و آن را بسیار آسان برای حمایت از شرکت های کوچکتر، به ویژه هنگامی که آن را به دستگاه های تو رفتگی در دیوار می آید مانند سنسور و یا دوربین های پو. وقتی که می آید به smarthome محصولات به عنوان گرما و کم Wi-Fi و دستیاران صدا (یعنی دستگاه های هدف به جریان اصلی بازار)، با این حال، آمازون و گوگل بسیاری از آن قفل کردن است.

چه آمازون و Google خود

 IMG_2823_stomped

هر دو آمازون و گوگل قطعه بزرگتر از پای smarthome که تصور است.

اول، آمازون دارای حلقه doorbell، شرکت های که اول کشش در مخزن کوسه به دست آورد و در حال حاضر خط متمرکز بر امنیت دوربین های Wi-Fi و حتی سیستم های امنیتی. آمازون نیز صاحب چشمک زدن Wi-Fi باطری کم می کند.

گذشته از ادغام اخیر آمازون نیز در تعداد انگشت شماری از شرکت های دیگر از جمله smarthome Ecobee Luma Rachio و زنگ پیشآهنگی سرمایه گذاری است. و البته، آمازون است خود خط کوچکتر از محصولات smarthome مانند بادامک ابر چهار تلویزیون مکعب و یک دسته از مدل های اکو مختلف است که می تواند به کنترل صدای همه خود smarthome دستگاه های دیگر استفاده می شود.

مرتبط با: که آمازون اکو را خرید? آنها خود به لانه است که باعث می شود ترموستات دوم همیشه محبوب اکو در مقابل نقطه در مقابل نشان می دهد در مقابل پلاس و بیشتر

برای گوگل. با این حال، بر خلاف Ecobee (دوم ترموستات رقیب مستقیم)، دوم بیش از فقط یک شرکت ترموستات هوشمند تبدیل شده است. آنها همچنین پیشنهاد تعداد انگشت شماری از Wi-Fi مدل های طب مکمل و جایگزین، doorbell ویدئو، هوشمند دود زنگ، سیستم امنیتی و قفل هوشمند در همکاری با دانشگاه ییل. به عبارت دیگر دوم از ریشه ترموستات هوشمند شدن نیروگاه شرکت smarthome را در خود افزایش یافته است و آنها احتمال به رشد خود ادامه دهد.

مانند آمازون, گوگل همچنین خط خود را از صفحه اصلی Google دستیاران صدا است که شما می توانید با استفاده از کنترل دستگاه smarthome است. در حالی که شرکت های دیگر در صدای دستیاران از جمله اپل و سامسونگ و مایکروسافت، تفننی است آمازون الکسا و گوگل دستیار واقعا فقط دو بزرگ که بیش از فضا گرفته شده هستند.

پس چه معنی برای شما دارد؟

در حالی که مانند معامله بزرگ است که هنوز برخی از بنظر می رسد و یا بسیاری از محصولات smarthome هستند توسط آمازون یا Google (یا ترکیبی از هر دو) متعلق به يكي از شماره خودنمایی آگاهی از وجود دارد: سازگاری.

آمازون و گوگل است در وسط مبارزه با گربه، آنقدر که آمازون فروش ندارد بسیاری از محصولات گوگل سخت افزار و نرم افزار YouTube هیچ جا یافت شود در تلویزیون چهار دستگاه اکو آمازون و یا دستگاه های مانند نمایش پژواک و اکو نقطه است (نه به ذکر است که آمازون خشک به نظر برسد e ویدیو برای Chromecast گوگل در دسترس نیست).

مرتبط با: آمازون در مقابل گوگل دشمنی، Explained (و چگونه آن را تحت تاثیر شما)

در واقع، بسیاری از چیزهای که ساخته شده توسط آمازون با محصولات گوگل کار نخواهد کرد و بسیاری از چیزهای که ساخته شده توسط گوگل با آمازون محصولات کار نخواهد کرد. این چه ها smarthome که کاربران در اتصال قرار می دهد اگر می رود در آنها مخلوط و مطابقت smarthome دستگاه از آمازون و گوگل.

 2016-11 تا 29-_ 0011

البته ناسازگاری در سراسر تولید کنندگان بسیار رایج در صنعت smarthome است، اما حداقل فرصت است که شرکت های کوچکتر با یکدیگر نهایت کار می کنند وجود دارد. در حالی که احتمالا هرگز آمازون و گوگل خواهد شد.

مرتبط با: صنعت Smarthome فلات رسیده است. اینجاست چه برگزاری آن

است و این مشکل بزرگ چون هر محصول smarthome در بازار به طور فزاینده ای تبدیل شدن به بخشی از یکی از این اکوسیستم دو — دوم است طیف گسترده ای از محصولات smarthome و آنها از نزدیک یکپارچه است با گوگل دستیار برای کنترل صدا. با آمازون محصولات محبوب از حلقه، چشمک زدن و آمازون خود دستگاه smarthome به کار هموار با الکسا. اما راه دیگری در اطراف کار می کنند. که بدان معنی است که شما باید چاره ای ندارند جز برای دستیار گوگل استفاده کنید اگر می خواهید بروید همه در در دوم. و اگر شما می خواهید به استفاده از هر یک از دستگاه های آمازون، شما نوع گیر با الکسا.