بهترین دوربین برای گیک های مقدماتی را نقد کنید

گوشی دوربین های بزرگ هستند، اما آنها هیچ جایگزینی برای دوربین واقعی. چیزی که آنها بسیار خوب است که، با این حال، معرفی افراد جدید برای عکاسی. اگر شما علاقه مند به ارتقاء به یک دوربین جدی با لنزهای قابل تعویض اینجا ما راهنمایی و بالا میدارد برای مبتدیان.

آنچه شما فکر می کنم مورد هنگام خرید دوربین

قبل از غواصی, بیایید باید فقط برو بیش از برخی از چیزهایی که شما نیاز به در نظر هنگام خرید دوربین های جدی خود را اول است. اگر می خواهید بیشتر در عمق نگاه خرید اولین دوربین خود را لطفا به ما راهنمای اختصاصی چگونه به گیک.

سیستم خود را انتخاب کنید: دوربین های بخش زیست محیطی هستند. همه مارک های اصلی استفاده اگر شما تصمیم به تعویض در چند سال مختلف لنز تا مانت, لنزهای خود را با دوربین های جدید خود را خواهد بود. به این معنی که تصمیم گیری شما را هنگامی که شما خرید اولین دوربین خود را احتمالا رفتن به چوب با شما برای مدتی. شما باید فکر می کنم در مورد چیزهایی مانند فاکتور فرم که — DSLR یا mirrorless — مناسب شما بهترین است، بنابراین شما قادر خواهید بود به قرض گرفتن لنز کردن هر یک از دیگر آیا دوستانتان یک نام تجاری خاص و غيره. من یک دوربین کانن است وقتی که یکی از بهترین دوستان من به عکاسی، تا او یکی را بیش از حد کردم بنابراین او می تواند چیزهای من استفاده کنید. دستگاه گوارش هوشمندانه.

Buzzwords: عکاسی بسیار ساده است اما با اصطلاحات فنی لود شده است. شما نیاز به درک کلمات و چه می کنند چیست اگر شما می خواهید به طور جدی مواد بازاریابی. اگر شما انجام داده ام کمی مطلب در مورد عکاسی شما احتمالا بسیاری از آنها را می دانید اما اگر نه، شما می توانید از راهنمای ما در چگونه به گیک به برخی از مهم ترین شرایط مانند بررسی:

تصمیم بگیرید که آیا شما می خواهید کیت و یا بدن : یکی از کلیدی حزب در مورد دوربین های قابل تعویض است که لنز آمد کردن. این به شما می دهد مقدار زیادی از انعطاف پذیری “اما یعنی دوربین است تنها نیمی از آنچه شما نیاز دارید. ورود به سطح دوربین های تمام بدن به هر دو تنها و یا با لنز کیت ارائه می گردد. بدن تنها به شما این معنی کنید فقط دوربین اما مگر اینکه در حال حاضر برخی از لنز، آن رفتن به کاملا غیر قابل استفاده. لنز کیت، به طور معمول، لنز 18-55 mm است هنگامی که شما در حال شروع کردن اما واقعا نمی اکسل در هر چیزی که به اندازه کافی انعطاف پذیر است. اگر شما فقط در یک نوع خاص از عکاسی علاقه مند، شما ممکن است بهتر از تنها رفتن و خرید لنز صحیح را برای چه می خواهید. اگر شما مطمئن نیستید آنچه را دوست دارید، چرا که آنها بسیار مقرون به صرفه با کیت شما. ما خواهید بود معرفی به کیت اما می توانید همان دوربین های بدن فقط برای کم.

فکر می کنم درباره این که آیا دوربین جدی است در واقع آنچه شما نیاز دارید: صادق حقیقت این است که اکثر مردم در واقع لازم نیست DSLR یا دوربین mirrorless. اگر تغذیه کنید فقط با گوشی های هوشمند خود را نداشتن زوم و یا چیزی کمی برای جمع های خانوادگی بهتر خواهید شما احتمالا باید خرید نقطه مناسبی و جای شلیک.

کن از راه که در بهترین دوربین برای مبتدیان بگذارید. سه تراکم برای شما امروز داریم: بهترین دوربین های ورود به سطح دو بزرگ DSLR مارک های, کانن و نیکون, و ورود به سطح دوربین های بهترین برای mirrorless برند، سونی. ما صادقانه احساس که یکی از علامت های تجاری بزرگ راه رفتن چون آنها رهبری راه از نظر تحولات و بزرگ خود را از اکوسیستم و همچنین محصولات شخص ثالث است. تو رفتگی در دیوار بیشتر به رفتن به طور جدی گزینه های خود را محدود.

بهترین نیکون دوربین DSLR برای مبتدیان: D3400 نیکون با لنز کیت ($ 397)

D3400 نیکون است که نه تنها بهترین DSLR نیکون برای مبتدیان اما — و آن درد من به این می گویند به عنوان فن کانن — احتمالا بهترین دوربین DSLR برای مبتدیان به طور کلی. کیت بسته نرم افزاری، که با AF نیکور-P 18-55 mm f/3.5-5.6 لنز G می آید، یک معامله بزرگ آن 397 $ است.

مشخصات کلیدی D3400 است:

  • A 24.2 مگاپیکسل DX APS-C سنسور
  • محدوده ISO از 100 و 25600
  • پنج فریم در دوم پشت سر هم حالت
  • ویدئو 1080 p که تا اتصال بلوتوث 60 فریم در ثانیه

ضبط مشخصات، با این حال ، تنها بخشی از داستان را بگویید. واقعیت این است D3400 است آسان به استفاده از دوربین با کیفیت باور نکردنی تصویر اکوسیستم بزرگ و قیمت های شگفت انگیز است. مگر در مواردی که نیاز به افتراق ویژگی های یکی از ما تراکم — و شما را به خوبی انجام دهید ممکن است — این بهترین ورود دوربین سطح برای اکثر مردم است.

بهترین کانن دوربین DSLR برای مبتدیان: کانن EOS شورشی T7i با لنز کیت (749$)

کانن EOS شورشی T7i با EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 (749$) بهترین ورود به سطح دوربین کانن است. آن را به عنوان Canon EOS 800 d در برخی از بازارهای فروخته می شود. مشخصات کلیدی است:

  • A 24.2 مگاپیکسل APS-C سنسور
  • 45 نقطه همه متقابل نوع فوکوس اتوماتیک سیستم
  • محدوده ISO از 100 و 25600
  • شش فریم در دوم پشت سر هم حالت
  • ویدئو 1080 p ضبط که تا 60 فریم در ثانیه
  • فای، بلوتوث و NFC اتصال
  • A foldout، قابل تنظیم LCD صفحه نمایش و صفحه نمایش لمسی

در حالی که T7i و D3400 قربانی به طور مشابه عالی کیفیت تصویر، که 350 بیشتر آن ویژگی های اضافی برای استفاده خاص است که قیمت بالاتر توجیه است. T7i foldout ال سی دی که مناسب برای videographers و یا هر کسی که به کنترل دوربین های خود را با ضربه زدن روی صفحه نمایش استفاده می شود و می خواهد برای حفظ چیزهایی که در راه است. سیستم فوکوس خودکار سریع تر پشت سر هم و بزرگتر تصویر خام بافر T7i بهترین دوربین سطح ورود برای هر کسی که می خواهد به ورزش و یا عکس های حیات وحش را. اگر شما قصد داریم باید این ویژگی ها، رفتن با D3400; اگر شما هستند و یا واقعا می خواهم یک دوربین کانن، با T7i.

بهترین دوربین Mirrorless برای مبتدی ها: سونی آلفا a6000 با لنز کیت (548$)

Mirrorless دوربین نمی کشته dslr ها رتبه دهی نشده است، اما سونی در حال حاضر یک بازیکن بزرگ در بازار دوربین نیکون در بالا با دوربین های سال گذشته outselling. این به این معنی ما ضررهای بزرگ تری خواهند به انتخاب سونی از لیست ما حذف می شود.

A6000 آلفا سونی با 16-50 mm f/3.5-5.6 لنز (548$) بهترین ورودی سطح mirrorless دوربین رفتن است. مشخصات کلیدی است:

  • 24.3 مگاپیکسل حسگر
  • 179 نقطه فاز تشخیص فوکوس اتوماتیک سیستم
  • محدوده ISO از 100 و 25600
  • 11 فریم در دوم پشت سر هم حالت
  • ویدئو 1080 p ضبط تا 60 فریم در ثانیه
  • که فای و NFC اتصال
  • A tiltable صفحه نمایش LCD
  • منظره یاب الکترونیکی

بر روی کاغذ a6000 باور نکردنی است. در واقع، آن را بیش از حد لعنتی خیلی خوب است. منظره یاب الکترونیکی OLED طول می کشد کمی از عادت و تجربه کاربر هنوز نشدم پشت که DSLR اما این دوربین جدی است. فوکوس اتوماتیک و پشت سر هم که از T7i، با این حال، فتو چسبیده در a6000 بسیاری vaunted پس انداز اندازه و وزن دوربین mirrorless کشتن را حتی ضرب و شتم.

که در آن سقوط mirrorless دوربین پایین ترین در اكوسيستم است. کنون کمتر لنز برای دوربین های سونی از نیکون و یا کانن است که به معنی گزینه های کمتر، به خصوص در پایان مقرون به صرفه تر کارها وجود دارد. کیفیت تصویر بسیار بالا به عنوان D3400 ارزان تر نیز نه ‘ s.

اگر شما پس از دوربین mirrorless a6000 راه رفتن است. اما اگر شما بعد از دوربین دریافت D3400.