MoviePass سوزان پول ساختن Userbase است اما MoviePass به سختی منحصر به فرد

که از دست دادن پول در واقع هر مشتری. شما باید مراقبت?

سرویس اشتراک فیلم 9.95 $ در ماه هزینه و امکان تماشای یک فیلم در تئاتر هر روز. مشکل اینجا واضح است: دو بلیط های فیلم هستند به اندازه کافی برای MoviePass به از دست دادن پول، و است که قبل از هزینه در واقع این سرویس در حال اجرا.

مرتبط با: MoviePass است مقدار زیادی، حالا نه واقعا سخت تلاش بپرسید

Puschak ایوان YouTuber این وضعیت عجیب و غریب در فیلم هفته گذشته برشمرد و به خوبی ارزش دیدن:

[استراتژیMoviePass19659002]، مانند آن است به رشد userbase عظیم را با قیمت های پایین سپس پیدا کردن راهی برای پول بعد. اگر که به نظر می رسد احمقانه به شما برخی از اخبار بد من: وب مدرن اساسا در این استراتژی ساخته شده است.

مطمئن: اکثر سایت ها وصل 10 دلار در ماه برای بلیط های فیلم تقریبا نامحدود هستند. اما مقدار زیادی از خدمات–از جمله Trello Dropbox و Evernote — ارائه نسخه های رایگان است که از دست دادن پول در امید پیدا کردن گروه سودآور کاربران بعد محدود.

بسیاری از شرکت ها پول را کپی میکنید; MoviePass فقط سریعتر انجام آن است. من میگم بود نه شما نباید با استفاده از خدمات مانند، اما ارزش فکر کردن در مورد–به خصوص اگر می خواهید خدمات شما استفاده از به در حال اجرا نگه دارید.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.