پنج باید ابزار و لوازم جانبی برای ذغال Grilling بررسی گیک

Grilling با زغال چوب است لذت بخش، ارزان و معمولا نتایج در غذا مزه بهتر است، اما کمی trickier از پروپان است. لوازم جانبی مورد علاقه ما برای بهبود تجربه کوره زغال چوب است.

بسیاری از لوازم جانبی واقعا بزرگ است که خوب است برای کباب کردن به طور کلی چه گاز و یا زغال وجود دارد. این راهنما در ابزار و لوازم جانبی است که به طور خاص در grillers زغال چوب با هدف تمرکز می کنند. با توجه به آن، ما اصول اولیه مانند ظروف دماسنج و بیشتر پرش کنید. برای آن، شما می توانید چک کردن ما کلی کباب و کباب راهنمای.

بیایید شروع کنید!

برای شروع صاف: شومینه شروع می شود

اگر شما نور زغال چوب خود راه قدیمی از مد افتاده (زغال چوب در کوره های تخلیه، کشیده خیس کردن در مایع سبکتر و نور)، ممکن است بخواهید به گرفتن شروع دودکش مثل این نگاه مدل RapidFire از وبر (15 دلار).

باعث روشنایی زغال چوب راه آسان تر و سریعتر راه. فقط برخی از روزنامه و یا دیگر مواد شروع آتش در پایین چوب پر شده با ذغال و نور مواد خود را. در 10-15 دقیقه، شما باید کاملا روشن زغال هر ساعت. هنگامی که آماده است، فقط تخلیه ذغال چوب به کوره خود را و شما خاموش به نژادها.

بهترین قسمت هر چند، است که نیازی به استفاده از مایع سبکتر در همه است که کلید بد بو بر روی مواد غذایی خود را در وهله اول بیان می دارد.

و حتی بهتر است شما شروع شومینه خود را به عنوان کوره زغال چوب تلویزیون داغ برای کار افتاده نهایی استفاده کنید. فقط جای گریه در بالا و برگر یا استیک با صدای تلپ.

برای کنترل حرارت: به خصوص اگر شما می خواهید را به استفاده از روش دو منطقه زغال چوب با چنگک جمع کردن

پس از زغال چوب خود را به کوره تخلیه، شما آنها را wrangle کردن و سازماندهی آنها درآمده، باید. برای این. شما می خواهید نوعی از زغال چوب با چنگک جمع کردن.

شما مشخصات فنی می تواند فقط در مورد هر چیزی، از ضایعات قطعه چوب به مجموعه قدیمی از انبرک استفاده کنید. با این حال، این شن کش استیل زغال چوب از وبر (15 دلار) یعنی برای این نوع کار.

با چنگک جمع کردن مساحت بزرگ به اندازه کافی به حرکت در اطراف چوب به سرعت و به راحتی، و آن اثر طولانی اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن دستها به اندازه کافی به دور از گرما.

همه چیز در آن محل: میز کوچک کنار

متاسفانه، بسیاری از ذغال کبابی نمی آیند با جداول ساخته شده جانبی مانند بیشتر گاز کوره را خیلی انجام, به همین دلیل است که جدول صفحه جداگانه باید برای grillers زغال چوب است.

هستند بسیاری از گزینه های مختلف می توانید اینجا را بروید. شما می تواند دریافت سبد کباب است که در واقع برای این منظور ساخته شده است و یا رفتن فقط با یک میز ساده در فضای باز است که شما می توانید بریزید.

هر چند، هر چیزی با یک سطح بزرگ به اندازه کافی کار انجام می شود, مانند سینی تلویزیون قدیمی و یا حتی فقط چیزی شما ساخت خود از برخی از ضایعات چوب (همانطور که در تصویر بالا من) می توانید اگر شما می خواهید برای ذخیره کردن مقداری پول, — فقط چیزی حاصل کنید در حالی که شما در حال کباب چیزهایی در تنظیم کنید می توانید.

ایمنی اول: دامپزشکی دستکش

تف ذغال می توانید بسیار گرم هنگامی که شما هستید در اطراف چوب برروی آن بکشید که می تواند خطرناک باشد. آیا به نفع خودتان و گرفتن جفت ارزان دستکش های جوشکاری ($12).

می تواند شما دریافت یک جفت تخصص کباب دستکش اما دستکش انجام همین و بسیار ارزان تر است. آنها حتی اجازه می دهد شما را به انتخاب کنید تا scolding.i گرم توری های یا درب بدون آسیب (هر چند فقط برای مدت کوتاهی).

به علاوه، دستکش جوشکاری دستکش بلند بلند است که گاهی تا آرنج خود برسد تا آنها به سادگی بهترین چیزی را می پوشند برای حفاظت از گرما به طور کلی است.

نیمکت برس

تمیز کردن خاکستر از کوره ذغال چوب خود را می تواند درد و آن یکی از بزرگترین دلایل است که گاز تف هستند بسیار پرطرفدار است. با این حال، نیمکت قلم مو ($6) فرایند پاک کردن بسیار ساده تر و سریعتر بسازیم.

بسیاری آمده کبابی با مکانیزم در پایین که اجازه شما به راحتی خاکستر کردن را به سطل روگرفت زغال چوب است، اما بسیاری از آن هنوز هم پشت داخل کوره مانده. پاک کردن سریع را با قلم مو باعث می شود روند بسیار سریعتر بروید.

مشخصات فنی, شما می تواند استفاده از هر گونه قلم مو است که شما تخمگذار در اطراف اما قلم مو نیمکت شما بسیاری از سطح برای پاک کردن سریعتر بدهید.