چگونه به درستی قرار دادن متصل کابل برای جلوگیری از آسیب رساندن به آنها

چگونه شما کابل وصل خود را برای ذخیره سازی و یا سفر بسته بندی کردن? شانس که ممکن است شما را آن اشتباه انجام و باعث آسیب به کابل است. در اینجا این است که چگونه به درستی بسته بندی کردن کابل خود را به طوری که آنها تا زمانی که ممکن است آخرین است.

مرتبط با: ترین بادوام میکرو USB شارژ کابل برای هر وضعیت

یکی از معمول ترین روش ها برای بسته بندی کابل را به است فقط محکم باد آنها را دور دست خود را و یا اطراف آجر قدرت اگر یکی متصل است، اما که می تواند بسیار سخت در کابل. در عوض، بهتر است برای قرار دادن کابل در مد آرام و روش هایی را برای انجام این کار در اینجا.

روش “قرار دادن جاده”

شاید بهترین راه برای قرار دادن هر کابل این است که استفاده از “جاده قرار دادن” روش, صوتی تصویری, نام و صنعت موسیقی است که در آن این نوع بسته بندی کردن کابل مورد استفاده قرار گیرد بیشتر به منظور ایجاد کابل های گران قیمت خود را آخرین تا زمانی که ممکن است. شما می توانید این روش همان برای شما کابل وصل استفاده در هر چند.

این روش اساسا فقط کابل سیم پیچ است، اما همچنین متناوب جهت حلقه با هر سیم پیچ شامل. پس از انجام, شما می توانید کابل از کشف با استفاده از برخی از روابط Velcro دستی امن. کلیپ زیر کار بزرگ بصری توضیح جاده بپیچید.

این که شما هر خم خشن در کابل که استرس بر روی سیم قرار داده و سرانجام پاره و یا شکسته می تواند آن را ایجاد نمی کند. بعلاوه, حلقه های متناوب اجازه می دهد شما را به سرعت و به آسانی کابل بدون ایجاد هر گونه گره تصادفی یا تاب uncoil. این به خصوص سودمند در صورت استفاده از کابل واقعا زمانی شارژ می شود.

مرتبط با: را متوقف Huddling با خروجی: دیگر گوشی های هوشمند کابل هستند خاک ارزان

به شما می تواند هم فقط استفاده از روش کویل ساده بدون جهت حلقه متناوب. آن همچنین به جلوگیری از آسیب به کابل کار می کند و کمی سریعتر و ساده تر به انجام است، اما شما ممکن است پایان با تاب دست و پا گیر است که شما باید برای مقابله با.

کابل با

اگر شما یک کابل وصل است که به قدرت متصل متصل قدرت آجر آجر که می تواند ‘ تی برداشته شود و جدا از کابل که به چیز کمی دشوارتر است اما همه امید از دست رفته است.

شما می توانید هنوز اجرای قرار دادن جاده، اما در این مورد در پایان با آجر قدرت شروع و تا شما نیز با شتاب کمی کابل، بخشی از آن در دست خود خواهم:

از آنجا شروع به پیچیدن کابل با استفاده از قرار دادن جاده فقط شما می توانید با هر کابل. هنگامی که به پایان رسید, کراوات Velcro نزدیکی آجر قدرت آن را استفاده کنید تا همه با هم. شما همچنین می تواند استفاده از کراوات Velcro دیگر به اضافه نمودن آجر قدرت به زخم تا کابل برای جلوگیری از آجر از بیش از flopping خواهم:

اگر شما هنوز تصمیم به استیک با روش سریع و کثیف از فقط کابل اطراف کاغذ بسته بندی آجر قدرت خود، این یک ایده خوب برای نگه داشتن بخش که در آن کابل متصل به قدرت آجر از خم است. شما می توانید این کار را با آن بخش دادن کمی شل کردن قبل از سیم پیچ تا بقیه کابل.

در پایان، آن را بیش از حد با کابل وصل اساسی عرق نمی — آنها به هر حال ارزان جایگزین و آمد بیشتر با ضمانت های سخاوتمند است. با گران تر از کابل (مانند شارژر مکبوک، که ممکن است گران)، این ایده خوبی به درمان آنها را با دقت به طوری که آنها را تا زمانی که ممکن است بار است.