سوال در مورد صلاحیت/حقوقی

من هستم در بریتانیا و دولت من حمل کردن نظارت های عام در کل جمعیت غیر قانونی، و دادگاه ها به سادگی اهمیتی نمی دهند و یا دولت فقط rewrites قانون. چون نمی خوام من دولت فاسد به تماشای هر حرکت من استفاده از VPN.

ارائه دهنده VPN من به عنوان یک شرکت را در سوئد ثبت و سیاست بدون سیاهههای مربوط است. این بدیهی است که افتد زیر چشم 14 سازمان ملل (خیلی بهتر از چشم 5) اما هیچ قانونی در سوئد بیان کرد ارائه دهندگان VPN را سیاهههای مربوط تا آنجا که من آگاه هستم وجود دارد.

اگر من در اتصال به سرور VPN خود را در پاناما و یا سوئیس, که در آن حریم خصوصی بیشتر ارزش دارد پس صلاحیت نمی آید در محل آن سرور VPN وصل است؟ یا صلاحیت هنوز به سوئد قابل اجرا است؟

در درخواست، زیرا بدیهی است که اگر سرعت سریعترین خواهم من سرور VPN در کشورم فعلی استفاده کنید. پس من هستم اتصال به VPN نیز واقع در انگلستان. این لایه از حریم خصوصی، چه که ورود ابرداده و یا شکل دهی ترافیک ویژه من حفاظت از ISP من اضافه می کند.

آنچه من در تلاش برای بپرسید، این است که اگر من را از بریتانیا اتصال > انگلستان بیش از openvpn نیاز، چه صلاحیت کند فعالیت من پاییز زیر اگر سرویس دهنده VPN به عنوان یک شرکت را در سوئد ثبت شده است؟ و در صورت سرورهای شخص ثالث استفاده می شود به سرور VPN خود را فراهم، همچنین، ارائه دهنده سرویس دهنده قابلیت ترافیک ورود به مرکز داده با وجود فروشنده VPN بیان آنها هر چیزی را وارد نمی

خرید فیلترشکن

2 دیدگاه برای “سوال در مورد صلاحیت/حقوقی”

  1. Any Server would we answerable to the laws/government of it’s location, as it is housed within their jurisdiction. However, a quality and well implemented VPN will have no useful information on the remote server. So, if you trust in your VPN, feel free to use whichever server gives you the fastest speeds.

  2. By no means a legal expert but the jurisdiction usually falls on where the corporate office is located. The servers are just that and not actually office locations. So if it is registered in Sweden then it will fall under Sweden’s laws.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.