آی پاد است مرده و از کشته اپل کردن دو بازیکن MP3 اختصاص داده شده است بنابراین گوش دادن به موسیقی بدون حواس او را پرت

آن یک سال بوده است. من هنوز هم از آنها هنوز.

اردن پيرسون نوشتن برای مادربرد دانلود ژوئیه اینجا است:

در روز پنجشنبه اپل کردن آی پاد نانو آخرین آن پخش کننده های MP3 بدون برنامه و یا اتصال WiFi و زدن کشته. این شرم goddamn و یاد من خداحافظی آخرین گفت “موسیقی دستگاه من تا کنون متعلق و احتمالا همیشه گنگ”.

160 GB آی پاد کلاسیک است که اجازه بدهید من موسیقی کل مجموعه اطراف با من انتخاب آهنگ را برای هر حالت امکان ارائه حمل شد. مانند یک مخزن ساخته شده بود و برنامه ها و یا قابلیت های فای وجود ندارد. من می تواند گوش دادن به آلبوم کل بدون حتی احتمال دیابت توییتر قطع شود. سعادت خالص است.

من هنوز این بیش از حد. گوشی دسترسی به موسیقی، البته، اما آنها همچنین دسترسی به همه چیز دیگری، که به معنی در کاربر هرگز گوشی من فقط گوش دادن به موسیقی. اگر من در ناگزير را تبدیل به پریشان.

جالب اینکه من noticing دستگاه هدف اختصاصی دیگر همه جا برو در حال حاضر: نامه خواننده. این کاملا ممکن است به خواندن کتاب بر روی تلفن خود را اما همه جا وقتی که من سفر من دیدن Kindles. صفحه نمایش جوهر e توضیح می دهد که بخشی از این، اما من فکر می کنم احساسات پيرسون مشخص شده در بالا نیز مرتبط با: youur روشن شدن به فشار ارائه نمی کند و باعث میشود که آن ابزار بهتر برای خواندن.

این پخش کننده موسیقی اختصاص داده شده، نیست همیشه باز گشت را بعید است دلیل خدمات جریان اما خاموش مجموعه موسیقی محلی کشته شده اند. اما من از نوع دست داشتن دستگاه تک منظوره چقدر تمرکز بر روی موسیقی مجاز و من شرط می بندم من تنها نیستم.