چگونه به رفع نارضایتی های همه شما سامسونگ تلفن

سامسونگ تولید کننده بزرگترین گوشی های آندروید در جهان، اما این بدان معنی نیست که این گوشی مناسب از جعبه است. در واقع بسیاری از این گوشی چند نارضایتی ابتدا است–در اینجا این است که چگونه به رفع بسیاری از این.

توجه داشته باشید: ما S9 کهکشان اینجا استفاده می کنید، اما همان قوانین باید به مدرن ترین دستگاه های کهکشان اعمال می شود. 

حذف هر و همه از Bloatware

حق از جعبه، آمده تقریبا تمام گوشی های سامسونگ با بسیاری از زباله های اضافی نصب شده. برخی از آن ممکن است از حامل خود را, برخی ممکن است از سامسونگ خود را. در حالی که شما باید امکان نصب برنامه های سامسونگ در طول فرآیند راه اندازی یا نه، اگر شما بعدا تصمیم شما لازم نیست که آنها این هنوز هم به راحتی می تواند برداشته شود.

حذف bloatware در تلفن شما شروع کنید، کشیدن سایه اعلان و از دست دادن نماد حقه بازی در گوشه سمت راست بالا. در منوی تنظیمات گزینه “برنامه” را ضربه بزنید.

منو در برنامه ها، از دست دادن در هر app شما می خواهید به خلاص شدن از شر از. به احتمال زیاد خواهد یکی از دو گزینه های اینجا: حذف یا غیر فعال کردن. در حالی که فرم حذف نرم افزار از طریق، دومی به سادگی آن سیاه و سفید از حالت “خفته” قرار می دهد. آن خو نشان در کشو app و اعلان ها را از آن می کنید. برای همه intents و اهداف، رفته است.

که گفت: برخی از برنامه های سیستم نمی تواند حذف یا غیرفعال شده — این امر به طور کلی برای کسانی که قسمت اصلی سیستم را به عنوان چشم انداز Bixby است. از آنجا که بخشی از ابزار بزرگتر app — Bixby — غیر فعال کردن آن را شکستن توابع دیگر، بنابراین سامسونگ اجازه نمی دهد آن را به غیر فعال.

دریافت خلاص Bixby (یا دکمه Remap)

اگر شما با استفاده از تلفن های مدرن کهکشان است که دکمه Bixby — مانند S9 یا 8 توجه داشته باشید برای مثال — است فرصت خوبی است که شما واقعا نمی خواهید (یا نیاز) آن.

خوشبختانه، شما Bixby را خاموش می کنید. سامسونگ شامل نمی ساده از دست دادن و غیر فعال کردن دکمه برای Bixby–یک فرایند چند مرحله است. خوشبختانه، ما آموزش کامل در مورد بستن Bixby است.

مرتبط با: سامسونگ Bixby داره. اینجا چگونه آن را خاموش.

چیزی است، با Bixby خاموش، شما این دکمه اضافی کنار تلفن. اگر می خواهید به استفاده از آن را فشار دهید، شما می تواند remap آن. بنابراین شما باید نرم افزار شخص ثالث را برای آن این است که ویژگی های است که پشتیبانی از سامسونگ بومی، نیست. دوباره، ما باید explainer کامل و آموزش، اگر شما علاقه مند به گرفتن بیشتر از دکمه Bixby پس که را چک کنید.

مرتبط با: چگونه به غیر فعال کردن دکمه Bixby (بدون ریشه)

Remap اعلان برنامه های کهکشان

آن ممکن است اتفاق حق دور اما سرانجام خود سامسونگ فروشگاه app — برنامه های کهکشان — احتمال شروع به درایو شما دیوانه با اعلان ها. برای خلاص شدن از شر این (و یا متوقف کردن آنها را قبل از شروع)، شما نیاز به غیر فعال کردن اعلان ها را برای برنامه های کهکشان.

اول، باز کردن فروشگاه برنامه های کهکشان — اگر پرتاب سهام استفاده می کنید، آن را در پوشه سامسونگ است — و سپس از دست دادن در سه نقطه را فشار دهید در منوی گوشه سمت راست بالا. در منوی کشویی فرمان “تنظیمات” را انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات اعلان ها کنید. در صفحه برنامه اعلان ضامن “اعلان های عمومی” اسلاید به موقعیت خارج.

بیشتر مزاحم اعلان هایی برای شما!

از آنجا که لبه S7, سامسونگ بوده همه لبه پانل

درباره “لبه پانل” غیر فعال کردن–کمی منو کنار صفحه نمایش است که قابلیت اضافه کردن. چیزی است که آنها فقط در راه گرفتن اگر لبه پانل استفاده نکنید.

خوشبختانه، شما آنها را خاموش می کنید. پرش به تنظیمات > نمایش > لبه صفحه نمایش و سپس شیر “لبه پانل” تبدیل به آنها را خاموش کنید.

سفارشی (یا غیر فعال کردن) همیشه بر روی صفحه نمایش

همیشه در نمایش است یک راه فوق العاده برای گرفتن اطلاعات در یک نگاه بدون تأثیر عمده ای بر روی عمر باتری. بر روی هر تلفن کهکشان که همیشه بر روی صفحه نمایش، شما آن را حتی بیشتر مفید نیشگون گرفتن و کشیدن می تواند.

سر به تنظیمات برای سفارشی کردن این ویژگی > قفل صفحه نمایش و امنیت > همیشه بر روی صفحه نمایش. در اینجا، شما می توانید برنامه سفارشی هنگامی که همیشه در نمایش فعال است (پس از آن در شب مانع است)، میزان و چه محتوا نشان می دهد.

برای رفتن یک گام بیشتر، سر به تنظیمات > قفل صفحه نمایش و امنیت > ساعت و FaceWidgets. در اینجا، شما می توانید تغییر سبک ساعت و همچنین ویدجت است که همیشه در صفحه نمایش را نشان می دهد — که به هر دلیلی با تماس های سامسونگ “FaceWidgets.”

اگر شما را همیشه در صفحه نمایش، شما می توانید همچنین خاموش آن توسط کشویی تغییر چگونگی کنار همیشه در صفحه نمایش در تنظیمات و امنیت > روی صفحه نمایش قفل منو.

نوار هدایت قرار “درست” Ask طرح

هر مستلزم اندیشه و آنها را به شما بگویم: پشت خانه Recents است چیدمان مناسب برای نوار ناوبری. اگر شما در آینده از تلفن آندروید سهام (و یا بسیاری دیگر)، طرح Recents خانه بازگشت می تواند نامطلوب — از حافظه را میکشید شما تا اغلب.

خبر خوب این است که شما می توانید آن را تغییر دهید. از آنجا که سامسونگ در نهایت کاهش یافته است که دکمه صفحه اصلی احمقانه با S8 و انتقال دو دکمه روی صفحه قابل تنظیم آنها. سر به تنظیمات > نمایش > نوار هدایت > طرح دکمه آن را حل کنند.

پس از این کمی است آن را خوب احساس بیشتر شبیه سهام اندیشه

، ذهنی از دیگران. اگر شما می خواهید به استفاده از گوشی سامسونگ اما ترجیح می دهم احساس سهام آندروید, شما می توانید که اتفاق می افتد.

چند قدم به این روند وجود دارد — تغییر پرتاب با استفاده از تم های سفارشی سوئیچینگ به تمام برنامه های گوگل، و بیشتر. داریم دقیق راهنمای کنید شما از طریق راه رفتن تمام مراحل به سهام مانند احساس از طریق کهکشان، بنابراین پیشنهاد می کنم که چک کردن. بهترین قسمت این است که شما تغییرات را شما انتخاب می کند — نوع همه یا هیچ چیز نیست.

مرتبط با: چگونه به کهکشان سامسونگ تلفن احساس بیشتر شبیه به سهام اندیشه