نحوه ایجاد و شکلبندی جعبه متن در جعبه متن Microsoft Word

به شما تاکید یا تمرکز را به متن خاص در یک سند Word مایکروسافت اجازه می دهد. شما می توانید از انواع جعبه های متن قبل شکلبندی شده را انتخاب کنید و یا قرعه کشی و قالب خود را. آنها برای اضافه کردن چیزهایی مثل کشیدن به نقل از، و یا حتی برای تخمگذاری از متن و تصاویر را بر روی چیزهایی مثل آگهی.

کلمه است تعداد از پیش تعریف متن جعبه سبک شما می تواند استفاده و یا شما خودتان می توانید قرعه کشی. بدون در نظر گرفتن که راه شما ایجاد جعبه متن، شما سپس آن را با توجه به نیازهای خود را فرمت می. در اینجا این است که چگونه کار می کنند.

تبدیل جعبه متن

ساخته شده است بیش از به برگه “درج” در کلمه ی روبان را وارد کنید و سپس دکمه “جعبه متن” کلیک کنید.

این یک منوی کشویی باز می شود با انتخاب سبک جعبه متن از پیش تعریف شده. انواع سبکها و شکلبندی را انتخاب کنید، از جمله جعبه متن با مرزهای وجود دارد سایه رنگ فونت و ویژگی های دیگر. یکی آن را به سند شما وارد را کلیک کنید. و نگران نباشید، شما قادر خواهید بود برای تنظیم رنگ و قالب بندی به بعد.

هنگامی که جعبه متن را درج بنابراین شما می توانید شروع به نوشتن چیزی حق دور برای جایگزینی آن متن حفره یا سوراخ متن داخل به طور خودکار، انتخاب شده است.

جعبه متن از پیش تعریف شده همچنین شامل گزینه های چیدمان پیش از جمله اندازه و قرار دادن در صفحه. پس از قرار دادن یکی آسان به آن را تغییر اندازه و یا آن را به مکان دیگری انتقال است. شما می توانید هر یک از دستگیره ها در چهار گوشه و یا طرف دو جعبه را تغییر اندازه بکشید. دستگیره چرخش در بالای جعبه (پیکان دایره ای) امکان چرخش جعبه شما فراهم می سازد. و به آن حرکت می کند جای دیگری را در نوشتار شما فقط موقعیت مکان نما در لبه کادر تا ببینید پیکان چهار گوش و هر جایی که بخواهید سپس آن را می کشید، می توانید.

شما همچنین می توانید تغییر دهید چگونه (و اگر) متن سند منظم پیچد اطراف جعبه متن — فقط شما می توانید با هر شکل دیگر و یا شی. راهنمای کامل در کار کردن با تصاویر و اشکال و گرافیک در مایکروسافت ورد اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد که داریم.

قرعه کشی شما خود جعبه های متن

اگر شما در حال حاضر مکان و اندازه شما همچنین می توانید قرعه کشی جعبه متن خود را در ذهن.

سوئیچ بیش به برگه “درج” در کلمه ی روبان و سپس دکمه “جعبه متن” کلیک کنید. در منوی کشویی به فرمان “قرعه کشی جعبه متن” کلیک کنید.

اشاره گر خود را به نماد صلیب مو عوض می کند. مطبوعات و کشیدن ماوس خود را به جعبه متن.

پس از ایجاد جعبه متن جدید شما می توانید شروع به تایپ کردن متن خود را به حق دور.

یکی از چیزهایی که در مورد نقاشی جعبه متن خود را متفاوت است این است که کلمه به صورت پیش فرض برای قرار دادن آن در مقابل هر متن است.

اگر شما فقط طراحی و تنظیم جعبه های متن در صفحه textless بنابراین شما می توانید برخی از طرح بندی تخصصی این خوب است. اما اگر متن را در صفحه خود را شما می خواهید به کلیک بر روی دکمه “طرح به گزینه های” که در سمت راست جعبه متن به نظر می رسد، و سپس یکی از طرح بندی گزینه را انتخاب کنید.

مرتبط با: کار با تصاویر و اشکال و گرافیک

جعبه متن برای شکلبندی جعبه متن فرمت، انواع گزینه های قالب بندی در برگه “فرمت” در روبان. برای اعمال سبک جعبه متن اشاره به سبک برای دیدن آنچه آن را مانند نگاه. در سبک به درخواست آن را به جعبه متن را کلیک کنید.

بعد، شروع به کاوش در دیگر گزینه های قالب بندی به عنوان پر شکل، طرح کلی شکل و تغییر شکل — که همه نیز اولین بار در قالب بند “و”

در دسترس است، حتما کلیک کنید بر روی لبه جعبه متن حاصل کنید که کادر انتخاب شده است. سپس گزینه های قالب بندی از نوار فرمت را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما می توانید سایه اثرات و عوارض 3 بعدی به کادر متن درخواست.

برای تغییر رنگ فونت و یا سایر ویژگی های نوع خط استفاده از گزینه های قالب بندی در گروه قلم را در برگه اصلی. شما ویژگی های قلم به متن همان شیوه دیگر متن را در سند خود را قالب اعمال کنند. فقط متن خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه های قالب بندی برای تغییر فونت و رنگ قلم و اندازه قلم و یا درخواست ویژگی های قالب بندی دیگر از جمله پررنگ، کج، زیر خط دار خط، سایه، یا برجسته.

در هیچ زمان و در همه، شما می توانید سفارشی جعبه متن خود را با توجه به نیازهای شما.

مرتبط با: چگونه به اضافه کردن Sideheads و نقل از جلو و دو مایکروسافت ورد اسناد