رود شوارتز & Gateprotect: بررسی اجمالی UTM و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از بالا UTM فروشندگان

Takeaways کلید

مستقر رود شوارتز & تا حد زیادی محدود است دو آلمانی و EMEA بازار، که در آن کانال پشتیبانی در دسترس است. شرکت نشانه های قوی برای مدیریت و سیاست می شود. یکی دیگر از نقطه فروش خود “هیچ تروجان” سیاست یک موثر گام برای کسانی که با احتیاط از فروشندگان ایالات متحده است. زمینه را برای بهبود sandboxing ها، تهدید هوش، نظارت متمرکز و گزارش، نادرست و حمایت از افرادی که شامل.

تاسیس شرکت شرح

بیش از 80 سال پیش رود شوارتز & محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات تولید. این فرکانس رادیویی (RF) radiocommunications پخش و آن راه حل های امنیتی شامل. با بیش از 9.300 کارکنان و نمایندگان در بیش از 70 کشور در سراسر جهان فروش تقریبا 1.9 تریلیون دلار را دارد. این شرکت آلمانی دفاتر ما در مریلند و تگزاس و کالیفرنیا و اورگان می باشد.

محصول توضیحات

Gateprotect UTM فایروال ها به هدف الزامات امنیتی شرکت های کوچک و متوسط برای محافظت از شبکه ها و داده های مقابل اسپم و ویروس ها و بدافزارها. ویژگی های عبارتند از: ورود به سیستم, شکل دهی ترافیک, کیفیت خدمات (QoS) SSL/از IPSec دخالت تشخیص و پیشگیری سیستم (شناسه/IPS) وب فیلتر و فیلتر ویروس. ماژول Gateprotect W-LAN را قادر می سازد Gateprotect UTM + 100 و UTM + 200 لوازم به روز رسانی دو عرض شبکه های نقطه دسترسی ایجاد. W-LAN شبکه و آدرس های IP و محدوده DHCP و UA کاربران اداره می شود. با ماژول جدید همه UTM توابع و اتصالات شبکه خصوصی مجازی (VPN) و همچنین گزارش و مانیتورینگ نیز از طریق شبکه های W می توان.

بازار و موارد استفاده از فایروال Gateprotect UTM

شده است طراحی شده برای خانه دفاتر و ادارات از راه دور، شعبات و کوچک به کارهای شرکت.

جلسات همزمان معیارهای

: 32.500; جلسات جدید در هر ثانیه: 3.000; توان عملیاتی شناسه/پلیس عراقی (مگابیت در ثانیه): 460; UTM توان عملیاتی (مگابیت در ثانیه): 360; توان عملیاتی شبکه اختصاصی مجازی IPSec (مگابیت در ثانیه): 250; توان فایروال (مگابیت در ثانیه): 1.800.

هوش

با برنامه کنترل موتور UTM + 300 تابع ردیاب قادر به رمزگذاری داده ها بسته تا 7 لایه شامل.

لوازم سخت افزاری تحویل

روش قیمت گذاری اطلاعات بیشتر قیمت گذاری بدون در دسترس https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

.