گزارش: تغییر مسیر خودکار حملات برآورد ناشران 1.13 میلیارد دلار سالانه

بروز مخرب خودکار تغییر مسیر می شده افزایش نسبت به سال گذشته و در چند ماه گذشته GeoEdge هفت خانواده های جدید و متفاوت از کشف است تغییر مسیر حمله ناشران پیشرو با هدف قرار دادن. Payloads برای این حملات شامل کلیک تقلب و کلاهبرداری پشتیبانی فنی و تاسیسات مخرب “موضوع.
یک نمونه از این خانواده جدید از حملات تغییر مسیر یخ پنهان خودکار-تغییر مسیر، که با توسعه تحت دروغ ساز برای موبایل کلیک کنید تقلب. تغییر مسیر باز نکته نامرئی و مخفیگاه کاربر، می رود در مسیر تحویل خود خدمت و کلیک کردن روی تبلیغات به طور خودکار. همانطور که از اسمش پیداست این نوع تغییر مسیر تاثیر تجربه کاربر و همچنان تحت رادار هنوز برآورد خسارت به صنعت از این موبایل مخفی هدایت مبارزات 920 میلیون دلار است.
در این گزارش “نبرد در برابر تغییر مسیر خودرو: ناشران و آگهی دهندگان 1.13 $ سالانه صرفه جویی”، این کشف علاوه بر بررسی تاکتیک های گریزان و تاریخ تغییر مسیر خودرو را بحث می کنیم.

یافته های کلیدی: تغییر مسیر خودرو،
بحال طرح بیشتر استفاده می شود به انتشار malvertising امروز، منجر بسته در اکثر 48% است. که 72 درصد دستگاه تلفن همراه خودرو فعلی انتخاب برای تغییر مسیر خودرو است. یک تغییر مسیر مخفی حمله به میزبان whitelist صدها دامنه از جمله ناشران برتر رویترز NBC و فوربس نشان داد–که در آن حمله را باعث می شود. اسکریپت های مخرب تغییر مسیر پنهان اجرای برنامه با دو کلیک موبایل تقلب باز کردن قاب نامرئی متعدد و کلیک ‘اجرای’ جعلی بود. حمله به یک مکان خاص محلی هستند اما در واقع گسترده و جهانی است.
“حملات خودکار تغییر مسیر ناشران و آگهی دهندگان پول هزینه دارد مسئول اخلال صدها میلیون برداشت ماهانه،” می گوید و Amnon Siev، مدیر عامل GeoEdge. “من افتخار است که تیم GeoEdge بتواند نه تنها درخشش نور در این پدیده مضر اما جهش جدی در حل و فصل آن را هستم.”
برای دریافت این گزارش اینجا را کلیک کنید!

.