Sophos XG فایروال UTM: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان
های UTM می بالا را بررسی کاربر کلید Sophos XG فایروال

Takeaways

G artner نرخ Sophos رهبر به دلیل سهولت استفاده و امنیت از ویژگی های غنی و ادغام با محصولات امنیتی این شرکت نقطه پایانی. خصوص با کسب و کارهای کوچک midrange قوی است اما قیمت کم است به اندازه کافی برای کوچکترین کسب و کار شروع. در حالی که شرکت در نقشه راه تهاجمی مطبوعاتي SaaS کشف و CASB ادغام دو نیاز دارد.

شرکت شرح

تاسیس در 1985، Sophos نمونه کارها از نقطه پایانی شبکه رمزگذاری وب ایمیل و راه حل های امنیتی تلفن همراه است. بیش از 100 میلیون کاربر در 150 کشور تکیه Sophos برای محافظت دائمی در برابر تهدیدات پیچیده و از دست دادن داده ها. Sophos در دسترس از طریق کانال جهانی بیش از 26.000 همکاران ثبت شده هستند. شرکت مقر اصلی آن در آکسفورد انگلستان و علنا در لندن بورس اوراق بهادار معامله شده است.

محصول توضیحات

Sophos XG فایروال در سال 2015 به عنوان شرکت کننده جدید به بازار UTM به آدرس برخی از مشکلات با حفاظت شبکه دید و کنترل راه اندازی شد. Sophos XG فایروال فراهم می کند حفاظت فایروال نسل بعدی مسدود کردن تهدیدات ناشناخته، به طور خودکار به حوادث امنیتی پاسخ توسط جداسازی سیستم به خطر بیافتد و افشای کاربر برنامه و تهدید خطرات پنهان در شبکه. این دیوار آتش، نفوذ (پلیس عراقی)، سیستم پیشرفته پیشگیری تهدید حفاظت (ATP)، وب سایت حفاظت، برنامه کنترل، ضد اسپم و رمزگذاری و وب برنامه فایروال با گزارش فراهم می کند. همچنین قادر می سازد تا Sophos امنیت هم زمان که وضعیت بهداشتی و دیگر اطلاعات بین Sophos نقطه انتهایی و فایروال XG سهام.

بازار و موارد استفاده از

Sophos XG فایروال است بستر امنیت شبکه های مدولار است که می تواند پیکربندی شده به عنوان فایروال نسل بعدی (NGFW) یا UTM. اگر چه آن نیز تجدید نظر به سازمان های بزرگتر درجه اول است در دستگاه چاپگر و سازمان اواسط بازار هدف قرارداده است. همچنین محافظت زیرساخت به عنوان خدمات (IaaS) راه حل های در مایکروسافت لاجوردی.

معیارهای

تا 140 فایروال گیگابیت در ثانیه به ظرفیت و توان عملیاتی 11.8 گیگابیت در ثانیه NGFW.

فایروال XG Sophos هوش

شامل مجموعه ای از گزارش در جعبه که بدون هیچ هزینه اضافی. همچنین با Sophos Endpoint مرکزی و راه حل تجزیه و تحلیل ریشه و علت آن را تجزیه و تحلیل ترافیک به علت ریشه ای حملات مخرب ادغام. یادگیری ماشین به راه حل آن گودال ماسهبازی ابر، نرخ تشخیص بهتر و کاذب کمتر از افرادی که یکپارچه است.

تحویل

Sophos XG فایروال موجود در انواع مدل های سخت افزار به مجموعه عملکرد هر نیاز، همچنین برای سیستم عامل محبوب مجازی به عنوان لوازم نرم افزار برای x 86 سخت افزار, و مایکروسافت لاجورد است.

عوامل

En قیمت گذاری

خانه که 249 $ در سال برای ورود به سطح دستگاه XG 85 قیمت گذاری. قیمت گذاری بر روی عملکرد و ویژگی های مورد نیاز بستگی دارد. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

.