Fortinet UTM: کلی محصولات و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از بالا UTM فروشندگان
بررسی کاربر را برای UTM Fortinet

Fortin کلید Takeaways

محصولات محدوده UTM به عنوان بخشی از آن خطوط FortiGate و FortiCloud با قیمت پایین به عنوان $400 شروع پیشنهادات. شرکت “رهبر روشن” در بازار UTM، می گوید گارتنر و “نامزد کوتاه خوب برای همه SMBs.” Fortinet نمرات بالا برای قیمت گذاری، عملکرد و تهدید های تاثیر گذار تیم هوش، در حالی که کنسول مدیریت مدیریت پیشگیری مخرب ابری و پشتیبانی که اتاق را برای بهبود می شود.

شرح

شركت عموم معامله Fortinet سال، راه اندازی فایروال FortiGate اول خود در سال 2002 و IPO خود در سال 2009 به پایان رسید. آن لوازم امنیت شبکه برای حامل و مراکز داده و شرکت و توزیع دفاتر با ماموریت به امن و زیرساخت های فناوری ساده فراهم می کند.

توضیحات محصول

Fortinet ارائه می دهد طیف UTM محصولات بیمه توسط پارچه امنیت Fortinet، تطبیقی معماری یکپارچه تشخیص و خودکار پاسخ به تهدیدات امنیت سایبری. محدوده FortiGate و FortiCloud آن ارائه کارایی بالا، چند لایه امنیتی و دید یکپارچه با سهولت مدیریت. لوازم اهرم processers امنیتی اختصاص داده شده و ارائه قابلیت های اضافی، مانند کنترل نقطه دسترسی بی سیم سوئیچ کنترل کننده و ادغام با دیگر عناصر پارچه Fortinet (نقطه پایانی عوامل، گودال ماسهبازی لوازم و پارچه شریک راه حل). https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

قابلیت های شبکه (SD شبکه گسترده) نرم افزار تعریف گسترده هستند نیز گنجانده شده در لوازم, و همچنین به عنوان فایروال های نسل بعدی (NGFW)، نفوذ پیشگیری سیستم (IPS) ضد ویروس، فیلتر وب، فیلترینگ محتوا، پیشگیری از از دست دادن داده ها (DLP)، شبکه های خصوصی مجازی (شبکه اختصاصی مجازی) تونل نقطه پایانی (SSL & IPSec)، SSL بازرسی و حفاظت پیشرفته تهدید. واحد پشتیبانی سایت بزرگتر رابط چند شبکه با قابلیت های متعادل سازی بار و failover.

Fortinet است بیش از دو برابر درآمد UTM رقبای خود را نزدیک ترین و نیز سریع تر در حال رشد است.

Fortinet است شاهد افزایش تثبیت امنیت هر دو شبکه قابلیت به پلاتفرم UTM “گفت: «پیتر نیوتن، مدیر ارشد بازاریابی محصول در Fortinet. “آخرین امکانات یکپارچه به برابر UTM قابلیت های SD شبکه گسترده دارد.”

بازار و موارد استفاده از محصولات این UTM

در پردیس اصلی شعبه و مکان های توزیع استفاده می شود. آنها به عنوان فایروال عمومی لبه داخلی تقسیم بندی فایروال ها و برنامه های امنیتی خاص مستقر هستند. آنها مناسب تر به بازار کوچک و midsized از فضای شرکت های بزرگ است.

معیارهای

به گفته IDC دستگاه های Fortinet UTM حمل بیش از رقبای سه بعدی ترکیب. FortiGate فایروال ها همواره در NSS آزمایشگاههای آزمون مستقل توصیه می شود.

Fortinet هوش

FortiGuard آزمایشگاههای سازمان پژوهش امنیت سایبری بزرگ است. این با استفاده از انواع ابزار یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI)، برای کشف و شکست دادن تروجان. FortiGuard تهدید هوش برای حمایت FortiGate فایروال ها، همراه با راه حل های امنیتی اضافی در پارچه Fortinet امنیتی یکپارچه تحویل داده است.

Fortinet تحویل

UTMs در انواع فرم عوامل از جمله وسایل فیزیکی و مجازی و در ابرها عمومی عمده (AWS Google Microsoft لاجورد، اوراکل) می دهد.

عوامل

Fortinet UTM نیازی به عوامل اما Fortinet عوامل نقطه پایانی است که بیشتر جامع امنیت ارائه می دهد.

قیمت گذاری

A انواع UTM در دسترس هستند. قیمت 400 $ شروع.

.