بهتر است: PUBG یا Fortnite? (نظر سنجی هفته)

خلاصه نظر سنجی هفته گذشته: هفته گذشته ما چه شما ارجح دستیار مجازی خواسته صدای یخ–زن و مرد یا جنسیت خنثی. حدود 60 درصد از رای دهندگان همه گفت: آنها ترجیح می دهند که صدای زن دستیاران و حدود 30 درصد اولویت ندارد. جنسیت خنثی و مرد صدای دستیاران میان کم ترجیح، با هر دو فقط garnering حدود 6 و 9 درصد از رای هستند.


در دنیای رقابتی نبرد رویال بازی دو بازیکن اصلی وجود دارد: PUBG و Fortnite. مشکل این است که هر دو از این عنوان در هر پلت فرم بازی در دسترس نیست.

اگر شما سخت اندیشه فقط نظر, بهترین نبرد رویال وجود است، البته، همراه PUBG. اما چون PUBG در اندیشه هر رقابت بزرگ نام هنوز نداشته است. بسیاری از بازی ها میمون صفتی اما هیچ کدام که واقعا تا PUBG دو بازیکن پایه یا مجموعه ای از ویژگی های وجود دارد.

که مدتی به زودی ممکن است تغییر. Fortnite که بزرگ زیر را در کنسول ها و PC انباشته کرده است، در اندیشه به زودی راه اندازی است. هر چند ما هنوز تاریخ انتشار قطعی دریافت از توسعه دهنده بازی, بازی های حماسی است شایعه این بازی در سه شنبه 24 ژوئیه در گوگل بازی بزرگ، راه اندازی خواهد شد.

هر دو این عنوان جوانب مثبت و منفی خود را، اما ما می خواهیم به اطلاع افکار خود را. بهتر است که: PUBG یا Fortnite? رأی خود را در نظرسنجی زیر!