ثابت به احتمال زیاد به زودی برای شما گرم شدن دنده سامسونگ S3

  • مسائل سامسونگ کردن بروز رسانی های جدید به smartwatches سامسونگ S3 دنده نورد است.
  • بروز رسانی آدرس دنده S3 مسائل overheating برخی از کاربران در حال تجربه.
  • روشن است بنابراین ممکن است برخی از زمان قبل از بروز رسانی می بینید اگر این rollout گسترده نیست.

با توجه به کاربران در بد و همچنین به عنوان همراه سام به نظر می رسد که سامسونگ از بروز رسانی جدید Tizen به سامسونگ S3 دنده smartwatches rollout آهسته در حال انجام است. بروز رسانی به طور گسترده گزارش شده متصل و گرم شدن شماره آدرس.

پس از به روز رسانی به Tizen 3.0 (اختصاصی، مبتنی بر لینوکس سیستم عامل برای سامسونگ smartwatches)، برخی از S3 دنده صاحبان گزارش مشکل مشکل: دنده S3 ساعت را در شارژر هرگز به طور کامل 100 درصد ظرفیت رسیدن به بر افروختن.

در عوض، ساعت را به 90 درصد شارژ، سپس شروع به گرم شدن. کاربران قادر به حذف سازمان دیده بان از شارژر برای خنک کردن و سپس محل آن را در شارژر که آن سپس در نهایت دو صد در صد پر می تواند.

در حالی که دقیقا موضوع ناتوان کننده, آن است که قطعا برای شارژ اهداف ایده آل نیست و بیش ثابت شدت طول عمر ساعت تحت تاثیر قرار می.

به نظر میرسد سامسونگ بالاخره 16 مگابایت به Tizen 3.0 با بروز رسانی ساخت R760XXU2CRG3 برای مرز S3 سامسونگ دنده و R770XXU2CRG3 برای سامسونگ S3 دنده کلاسیک هل دادن. تاریخچهٔ نسخه های به روز هر دو اشاره به الگوریتم های شارژ باتری به این مشکل، overheating تنظیم.

در حالی که بسیاری از کاربران در سراسر جهان دریافت بروز رسانی گزارش شده است، آن اگر سامسونگ در واقع rollout کامل انجام شده است، هنوز روشن است. به این ترتیب، آن ممکن است مدتی قبل از بروز رسانی می بینید. در ضمن شما دستی به روز رسانی در S3 دنده خود را با باز کردن برنامه دنده و رفتن به تنظیمات می تواند برای بررسی > مورد دنده > دنده بروز رسانی نرم افزار .

اگر شما S3 دنده و این مسئله overheating روبرو هستند، اگر شما پچ گفتن ما را در بخش نظر به ما اطلاع دهید.

بعدی: که را دیده بان کهکشان سامسونگ دنده S4 خواهد رسید ‘