جهان بازدید در حال آمدن است و آن سال 2018 اساسا ارواح گوگل

  • سونی پیکچرز خاموش آینده Ghostbusters بازی تلفن همراه خود که کمیک باهم
  • با عنوان Ghostbusters جهان, بازی جدید را ببینید بازیکنان سعی در تسخیر ارواح در واقعی نشان داده است جهان شبیه به گوگل بروید.
  • ویژگی های ارواح 150 حالت داستان حالت PvP و ساختمان های سه بعدی در نقشه خود زندگی می کنند.

سونی پیکچرز نشان داده جدید علیرضا اسم آن جهان Ghostbusters 2018 کمیک باهم سن دیگو که خاموش است. هست همکاری بین شرکت های فیلم و استودیو بازی کره ای سن بعدی و 4:33 آزمایشگاه های خلاق, و بعد از این سال خواهد شد.

جهان Ghostbusters دیگری در رگ تالار رفتن تلفن همراه عنوان است: شما در خواهید راه رفتن در اطراف نقشه دیجیتال منطقه اطراف شما را جستجو برای ارواح و زمانی که شما می بازی علیرضا سوئیچ به حالت که در آن شما باید فرصتی به آن گیر کند. مقاله مرتبط

بازی ارواح 150 برای شما برای گرفتن که دسترسی به گزارش گاردین، ویژگی و این قرار معرفی پیشرفت های چند بر فرمول رفتن منظم است. به عنوان مثال، بازی ساختمان های سه بعدی بر روی نقشه ی بارگزاری جای تخت نقشه دیده می شود در رفتن–چیزی ساخته شده ممکن است با تشکر از گوگل که دیدیم در حال حاضر در راه رفتن مرده نقشه های ساخت در دسترس به شخص ثالث devs: دنیای ما.

تیم یخ همچنین در حالت های PvP است که فاقد گوگل بروید و حالت داستان گوشت توسط تیم نوشتن پشت کمیک Ghostbusters chucking است.

به نظر می رسد مانند ایده مناسبی: “توقیف ارواح در جهان واقعی” تم مناسب برای سال است و تعداد زیادی از ارواح شامل دو بعدی Ghostbusters کاریکاتور و کمیک است. آیا آن به اندازه کافی از ارتقاء به تالار رفتن سلطه را به چالش خواهد باقی می ماند, با این حال دیده می شود.

هنگامی که آن را راه اندازی کرد بعد از این سال جهان بازدید رایگان به بازی خواهد بود; آن را در کانال های رسانه های اجتماعی شما انتخاب برای به روز رسانی دنبال — لینک در وب سایت رسمی.