سونی اعلام کرد 48MP (IMX586) دوربین حسگر به آینده آینده گوشی های Xperia XZ2 سونی

.

  • سونی سنسور تصویربرداری جدید IMX586 برای دوربین های گوشی های هوشمند اعلام کرده است.
  • سنسور است وضوح 48MP اما ترکیبی از چهار پیکسل به یکی برای شرایط نور کم.
  • حسگر جدید بسیاری خواهد شد به احتمال زیاد در گوشی های هوشمند گل سرسبد از 2019 ظاهر می شود.

سونی مسلما مهم ترین بازیکن در زمینه دوربین گوشی به عنوان آن را به تولید سنسور دوربین مورد استفاده در تعداد زیادی از دستگاه های سراسر جهان است. در حال حاضر، این شرکت نشان داد سنسور IMX586 است که هدف آن ارائه عکس های super-high-resolution در حالی که به طرز چشمگیری افزایش عملکرد کم نور.

برای شروع IMX586 48MP وضوح موثر بود ضرب و شتم Huawei P20 طرفدار و 40MP Lumia 1020 و سنسور 41MP است. افزایش وضوح برای بهتر snaps جهت ارائه جزئیات بیشتر resolvable شویم.

بسیار مانند Huawei و نوکیا از دوربین های با وضوح بالا هر چند، سنسور جدید سونی فقط مگاپیکسل برای طول روز عکس راجع است. در عوض، IMX586 سیگنال ها را از چهار پیکسل مجاور 0.8 میکرون به یک واحد ارائه وضوح پایین تر ظاهرا هنوز تصویر کم نور کیفیت بالا ترکیبی. شرکت ژاپنی می گوید شما اساسا یک تصویر در شب معادل 12MP دوربین های 1.6 میکرون پیکسل می گیرید.

 سنسور دوربین سونی IMX 586.

در حالی که راه اندازی پیکسل در سمت راست چه اتفاقی می افتد در طول روز تنظیم پیکسل در سمت چپ برای عکس های نور کم است. سونی

این رویکرد Huawei P20 حرفه ای را که دیدم چهار پیکسل ترکیب شود بر روی دوربین اصلی 40MP تف کردن تصویر 10MP پاک پهلو. منطق ابزار این است که پیکسل های کوچک نور کافی برای نور کم snaps را ضبط کند. اما ترکیب این پیکسل اساسا ایجاد پیکسل بزرگتر است که قادر به جذب نور بیشتر هزینه حل می تواند. بررسی سونی Xperia XZ2 مقاله های مرتبط “/>