چگونه به تماشای انگلستان، انتظار: کاهش از هند تست سری 2018 رایگان

آن در حال حاضر شده است در تابستان شگفت انگیز برای ورزش اما با جام جهانی و ویمبلدون پشت سر ما، شما به حوادث بهترین بیش از همه بر این باورند که ممکن است وسوسه. این بیشتر از حقیقت- تابستان تمام کریکت هنوز به انتظار است، مقابل انگلستان سری تست هند از جمله می کند.

مجموعه تست نزدیک پشت ارجاع یک روزه به شرح زیر است. بنابراین، ریشه جو و تیم او را به ادامه اجرای موفق باشید و بازی عالی به دنبال و یا آنها را به انتقام آخرین لحظه سقوط، به عنوان بسیاری از بار قبل اتفاق افتاده دنبال?

اولین مسابقه test شروع می شود در آغاز ماه اوت و در Edgbaston بیرمنگام انجام میشود. مجموعه کل اوت دهانه و بازی آغاز ماه سپتامبر با موارد مشابه در لندن ناتینگهام و ساوت همپتون. یک فرصت عالی برای طرفداران کریکت انگلیسی برای دیدن بازی های ملی خود را در عمل زندگی می کنند است.

خوشبختانه برای بقیه ما در حال مشاهده سری تست از طریق جریان زنده فوق العاده آسان است!

چگونه به تماشای مقابل انگلستان سری تست هند با VPN در 3 مرحله ساده

  1. را انتخاب کنید VPN است که بسیار عالی برای پخش مستقیم ، با سرور در شبه قاره هند و ثبت نام کنید. دوربین شبح توصیه می شود.
  2. اگر شما در هند باشید برای تحقیق خدمت هندی ظاهر دو اتصال.
  3. به SonyLIV بروید و لذت بردن از بیش از یک ماه از زنده کریکت.

دریافت VPN برای انگلستان انتظار: کاهش از هند تست سری در حال حاضر

در حال مشاهده انگلستان، انتظار: کاهش از هند تست سری از طریق جریان زنده

اگر می خواهید به تماشای سری تست مختلفی وجود دارد اگر شما در ایالات متحده و یا کانادا وجود دارد، مانند آسمان برای بینندگان انگلستان فلاخن گزینه ، یا فاکس ورزش اگر شما در استرالیا بر اساس و به دیگری سقوط انگلیسی امید. با این حال، همه این کانال اشتراک خدمات شما نیاز به پرداخت به تماشای معنی دارد. اگر مشترک، و یا شما شما جایی دیگری در جهان زندگی می کنند؟

خوشبختانه، این است که در آن شبکه اختصاصی مجازی می تواند کمک به . طوری که شما می توانید جریان سری test برای رایگان از سرویس دهنده های مختلف و همچنین ارائه اتصال به اینترنت امن و خصوصی آن مکان مشاهده خود را تغییر دهید.

برای رسیدن به بهترین کیفیت، اتصال پایدار, و رمزگذاری عالی مشاهده توصیه می کنیم با استفاده از دوربین شبح.

هند سونی تصاویر شبکه حقوق انحصاری به کریکت انگلیسی در شبه قاره هند است. کریکت و ورزشکاران را می توان در لپ تاپ ها و دیگر دستگاه های تلفن همراه از طریق SonyLIV مشاهده شده است. با این حال، آن در کلیه نقاط جغرافیایی در دسترس نیست.

بنابراین، برای تماشای سری test در این کانال زندگی می کنند شما نیاز به نظر می رسد به عنوان اگر شما در هند هستند- و این که VPN می آید اید

انتخاب VPN برای دسترسی انگلستان در مقابل هند تست سری

شبکه خصوصی مجازی یا VPN راه مناسب برای دسترسی به محتوای جغرافیایی محدود به منطقه خاص است. با تمام مختلف vpn ها وجود دارد، چگونه شما که اطلاع نداشتند برای شما مناسب است?

اول، از خود بپرسید چه می خواهید VPN خود را قادر به انجام. در این مورد، می خواهید برای پیدا کردن یکی که می توانید بلوک های جغرافیایی . سپس، شما نیاز به چک کنید اگر سرور در محل وجود دارد شما نیاز به این مورد شبه قاره هند در. وجود دارد؟ عالی! آخرین اما نه کم، شما می خواهید برای اطمینان VPN را فراهم می کند سرعت و ثبات لازم است محتوای جریان زندگی می کنند بدون وقفه .

قیمت و ارزش برای پول است ملاحظات دیگری. SonyLIV کانال رایگان برای مشاهده پس از آن ممکن است وسوسه انگیز به VPN رایگان انتخاب کنید بنابراین شما می توانید تماشا سری آزمون است که بدون هزینه در تمام.

اما مراقب باشید: وجود دارد می تونن کیفیت بسیار کمی است که کاملا رایگان است برای استفاده از . تونن رایگان نیاز به نوبه خود سود نوعی، معمولا از طریق تبلیغات و یا از طریق دسترسی به داده های خود را دارند. بهترین آنهایی که روشنی در مورد چگونه داده های خود استفاده می شود و کسی که دسترسی به آن داده است. اما هر گاه شخص ثالث می شود دسترسی به داده های خود را، حفظ حریم خصوصی خود را در معرض خطر است. این دلیل اصلی که چرا ما توصیه نمی تونن رایگان است.

حق بیمه VPN رایگان

است که شما برگ با استفاده از vpn ها است که به اتهام هزینه اشتراک برای دریافت کنید. با این حال، امکان استفاده از وسایل اشتراک سرویس VPN بدون هیچ گونه هزینه اضافی به شما است آن: تنها ارائه دهنده خدمات ارائه می دهد یک محاکمه رایگان یا پول پشت تضمین که را انتخاب کنید.

با محاکمه آزاد می توانید ثبت نام، استفاده از این سرویس و سپس لغو قبل از پایان دوره آزمایشی خود را . آگاه باشید که با برخی از ارائه دهندگان محدودیت به خدماتی است که شما دریافت خواهید کرد در طول دوره آزمایشی وجود هستند.

متناوبا، شما می توانید ارائه دهنده است که ارائه می دهد پول تضمین بازگشت . اینجا این سرویس ثبت نام برای عضویت شما پرداخت، قبل از پایان دوره تضمین لغو و درخواست پول خود را. دوباره، برخی از ارائه دهندگان محدودیت های استفاده به گارانتی ساخته شده، بنابراین این چک قبل از شما ثبت نام.

بنابراین شما ممکن است نیاز به تعویض خدمات VPN در هند در مقابل انگلستان سری تست بیشتر ارائه می دهد بازگشت پول 30 روز s است. هنگامی که شما تجربه بهبود امنیت و حریم خصوصی و آزادی انتخاب VPN را فراهم می کند که، با این حال، فقط نگه داشتن خود را VPN بلند مدت ممکن است بخواهید.

بالا 5 تونن برای تماشای مقابل انگلستان سری تست هند

ما تونن پنج بالا برای انگلستان انتظار: کاهش از هند تست سری در حالی که همچنین با بهره گیری از داده های بهبود امنیت و حریم خصوصی آنلاین تماشا اینجا هستید.

دوربین شبح پایدار و قابل اعتماد VPN که ارائه می دهد انتخاب 14 سرور در هند است. آن محدوده عالی از امکانات است، اما رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده از آن برای مبتدیان و همچنین کارشناسان شبکه اختصاصی مجازی ایده آل باعث می شود.

دوربین شبح امنیتی جدی با رمزگذاری AES 256-bit، دی ان اس حفاظت نشت، بدون ورود سیاست و کشتن سوئیچ را طول می کشد. کاربران بهره مند از OpenVPN PPTP و L2TP/IPsec پروتکل و هفت اتصالات همزمان نویسی .

دوربین شبح 7 روز تست رایگان برای iOS و آندروید کاربران و 30 روز گارانتی بازگشت پول در سراسر تمام سیستم عامل را ارائه می دهد.

دریافت آغاز با دوربین شبح

NordVPN عالی است همه جانبه VPN است. ارائه می دهد امنیت خود را unsurpassable با 2048 bit AES رمزگذاری، دو رمز، کشتن سوئیچ، سخت بدون ورود سیاست و گزینه های پرداخت ناشناس. این نیز ارائه می دهد گزینه پیاز بیش از VPN.

NordVPN است یک شبکه جهانی بیش از 4.000 سرور از جمله 13 در هند . برنامه های بومی آن ساده است استفاده کنید و در عرض چند دقیقه می توان راه اندازی.

علاوه بر این، NordVPN تا شش دستگاه به طور همزمان اجرا می شود ، حتی خانواده اعضای که نمی مدائن می توانید بهره مند از ارتباط بیشتر خصوصی و امن.

NordVPN ارائه می دهد معاملات برجسته اشتراک که شامل 30 روزه برگشت پول ضمانت .

دریافت آغاز با ExpressVPN NordVPN

است یکی از سریعترین تونن موجود . عالی امنیت اتصال پایدار را ارائه می دهد و می توانید بلوک های جغرافیایی گذر. این سرور های بیش از 2000 را در شبکه خود از جمله سه در هند .

ExpressVPN رمزگذاری AES 256-bit، دی ان اس/IPv6 حفاظت نشت، تونل تقسیم، کشتن سوئیچ و سیاست بدون ورود سخت, همه با هیچ محدودیتی دانلود یا پهنای باند را ارائه می دهد.

بهره مندی کاربران از نرم افزار آسان برای استفاده از ، اتصالات همزمان سه مرورگر افزودنی و 30 روزه برگشت پول تضمین .

شروع به کار با PrivateVPN ExpressVPN

اگر شما می خواهید انتخاب ایده آل است ساده و قابل اعتماد VPN که می تواند و یا دور زدن geo-بلوک با پهنای باند بدون محدودیت دانلود. دو سرور در هند است.

آسان به حرکت و سرعت عالی طیف گسترده ای از “پروتکل” و کمک از راه دور رایگان به کاربران را ارائه می دهد. امنیت شامل 2048 بیتی رمزگذاری AES و سیاست بدون ورود سخت.

کاربران از بهره مند اتصالات همزمان شش رایگان 7 روز محاکمه و 30 روز پول پشت تضمین . اگر درخواست بازپرداخت می خواسته به ارائه دلیلی برای ترک.

شروع به کار با PrivateVPN

PIA یکی تونن کاربر پسند ترین و مقرون به صرفه موجود است که هنوز هم قادر به دور زدن محدودیت جغرافیایی قرار گرفته است. این شبکه از سرور های بیش از 3.000 از جمله 10 در هند .

کاربران از سرعت مطمئن و بدون محدودیت پهنای باند و سود پنج اتصال همزمان . اتصالات از طریق PIA ساخته شده با 128 بیتی یا 256-bit AES رمزگذاری IPv6 حفاظت نشت سوئیچ کشتن مسدود کننده آگهی و سخت سیاست بدون ورود امن هستند.

به خاطر داشته باشید که نرم را برگشت پول ضمانت فقط طول می کشد برای هفت روز .

با PIA

انتخاب مناسب می تواند باز انبوهی از فرصت های آنلاین جدید از افزایش حفاظت از هکرها و دولت نظارت دو جریان حوادث زندگی ورزشی و زمین مسدود شده مطالب از سراسر جهان شروع.

هنوز مطمئن VPN برای شما مناسب است? راهنمای ما به vpn ها برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید. می خواهم یک شبکه اختصاصی مجازی, اما به دنبال قیمت بهتر است؟ معاملات VPN ما اینجا را بررسی کنید.