بهترین Powerline شبکه آداپتورهای بررسی گیک

اگر می خواهید دسترسی به شبکه های با سرعت بالا در سراسر خانه شما و Wi-Fi آن را برش نمی باشد، شما احتمالا در حال اجرا کابل اترنت در نظر گرفته ایم. اما چرا استفاده از خطوط برق شما از قبل باید همه جا رفتن را

شبکه های خط قدرت ایده جدید نیست — آن اطراف در فرم های اولیه برای چندین دهه بوده است. اما استاندارد مصرف شناخته شده به عنوان HomePlug از فن آوری قابل توجهی به عنوان از اواخر سال پالایش شده و امروز بهترین آداپتور شما سرعت و پنهانی به اندازه کافی خوب برای 4 k جریان ویدئو و زمان تاخیر کم بازی می دهد. سریع اترنت یا بهترین نصب setups Wi-Fi ندارد اما نسبتا ارزان و فوق العاده آسان است: تنها آداپتور وصل و شما زیادی برای رفتن. بهترین از همه (به خصوص اگر شما اجاره فضای زندگی خود را)، آن نیاز به هیچ rewiring دائم و یا نصب.

بهترین کلی powerline آداپتور شبکه، بهترین راه حل برای کسانی که در بودجه را انتخاب کردیم و بهترین ها را برای کسانی که مایل به گسترش خود را شبکه های تندرو و Wi-Fi در همان زمان. توجه داشته باشید که آداپتور زیر نمی تواند اتصال به طور مستقیم به ارائه دهنده خدمات اینترنت را جایگزین: شما هنوز هم نیاز به حداقل یک آداپتور را به خانه خود اصلی مودم یا روتر وصل.

بهترین کلی: TP-Link AV2000 2 پورت Gigabit Powerline آداپتور کیت TL-PA9020P (100 دلار)

موافق کاربران و کارشناسان: TP-Link جدید AV2000 آداپتور بهترین اطراف است. این نسخه به روز شده اساسی آداپتور با استفاده از AV2000 جدید دو استاندارد داده حداکثر توان در برق upline زیرمجموعه و زمین، منجر به نظری حداکثر سرعت دو گیگابایت در ثانیه دریافت کنید. دنیای واقعی استفاده شود حدود نیم که (با تشکر به متغیر در سیم کشی برق منزل شما)، اما هر کسی که مطلق نیست با استفاده از اتصال به اینترنت سریع ترین فیبر به هر حال متوجه نخواهد شد. این مدل شامل اتصال اترنت گیگابیت استاندارد برای اتصال دستگاه های مختلف سوئیچ، یا Wi-Fi به روتر و پریز برق حال کنید شما می توانید آن را به طور مستقیم به خروجی دیوار برای حداکثر سرعت اتصال در هر دو. داوران در بر داشت که میان محدود گزینه موجود برای سخت افزار مجهز به AV2000، این مدل سرعت سریع ترین و سازگار ترین را ارائه می دهد. و آن 100 دلار برای دو آداپتور (یکی برای اتصال مستقیم به روتر یا مودم به گسترش شبکه)، بسیار گران تر از مدل های رقیب ارائه بطور قابل توجهی کاهش سرعت نیست.

بهترین فرمت بودجه: TRENDnet قدرت خط 1200 AV2 آداپتور استارتر کیت TPL-420E2K ($ 55)

اگر همه شما نیاز به اتصال تنها برای آن یک اتاق که از Wi-Fi یا محدوده اترنت, این کیت TRENDnet فوت و فن انجام دهد. آن استفاده می کند کمی قدیمی تر AV1200 استاندارد powerline، بنابراین سرعت دنیای واقعی در حدود 500-600 مگابیت در ثانیه قرار نخواهد گرفت. اما هنوز هم باید کافی برای ویدیو با کیفیت بالا و هر چیزی خیلی کمتر خواستار. با تک پورت اترنت و بدون گذراندن قدرت خروجی “کمی کوتاه در موجودی تسلی است، اما آن کار انجام می شود اگر در حال اجرا کابل اترنت طولانی نیست گزینه ای را دریافت کنید. و آن 55 دلار برای اتصال پایه و توسعه واحد با هم، بسیار مقرون به صرفه است — به خاطر داشته باشید اگر می خواهید بیشتر رسانه های متصل به شبکه که شما بسط جدید بعد می توانید اضافه کنید. مرمت نسخه را می توان حتی کمتر یافت می شود.

بهترین دستگاه چند فرمت: TP-Link AC1750 Wi-Fi محدوده توسعه دهنده AV1200 Powerline نسخه ($ 119)

حتی اگر شما می خواهید اتصال تندرو به دستگاه های خاص، شما احتمالا در حال حاضر باید یک شبکه Wi-Fi در خانه خود را. اگر می خواهید به گسترش هر دو از آنها را در همان زمان با حداقل سخت افزار این دستگاه ترکیبی برای شما است. اتصال اولیه اترنت از ISP نصب مودم یا روتر خود را طول می کشد اما دستگاه زوج rebroadcasts اتصال روی Wi-Fi علاوه بر آن را به پورت اترنت گیگابیت سه رندر، نوشتن. آن همراه ایده آل برای خروجی پشت تلویزیون است — شما سخت می تواند اتصال کنسول بازی تلویزیون هوشمند و وب را فعال کنید ضبط و پخش، در حالی که داشتن دستی سیگنال Wi-Fi برای تلفن های و قرص فقط بی سیم در این نزدیکی هست. اگر شما ترجیح می دهم به سادگی گسترش شبکه Wi-Fi را بدون تنظیم کردن نقطه دسترسی جدید، ویژگی های دستی “کلون” SSID و رمز عبور از هر مسیریاب نصب شده به وصل شده کپی کنید. سخت افزار اضافی Wi-Fi به معنی هیچ خروجی حال در دستگاه انبساط وجود دارد، اما این تجارت قابل قبول برای کاربران در این طاقچه بسیار خاص است. گران تر اما مشابه مدل TP-Link سریعتر powerline داده با اترنت کمتر ارائه پورت و یا سرعت های آهسته تر Wi-Fi با گذراندن خروجی.