صنعت Smarthome فلات رسیده است. است اینجا چه برگزاری آن

مشکل با صنعت smarthome است — مشکلات متعدد واقع است. و بعد از رونق بزرگ تجربه چند سال گذشته، smarthome کل فلات انواع رسیده است.

ما دریافت نمی اشتباه; SmartHome تکنولوژی بازار واقعا هیجان انگیز است و آن را بسیار محبوب است که بازیکنان بزرگ مثل آمازون و گوگل سر اول smarthome جامع ارائه خطوط تولید شیرجه را به تبدیل. چیزی است که smarthome به طور کلی هنوز راه درازی است.

SmartHome استاندارد ظروف سرباز یا مسافر

صنعت smarthome به تکه تکه هستند. هر نام تجاری smarthome می خواهد برای ایجاد اکوسیستم اختصاصی خود را که منجر به یک تن از محصولات است که شما می توانید از را انتخاب کنید اما اگر شما دستگاه از شرکت های مختلف که لزوما با یکدیگر کار نمی کند.

این که، البته انتظار می رود. هر تولید کننده ایده باغ دیواره قفل کردن کاربران به استفاده از دستگاه های خود را دوست دارد. اما از دیدگاه مصرف کننده آن امکان پذیر است برای رفتن در با نام تجاری تک smarthome دستگاه ممکن است. به عنوان مثال، شاید شما یک معامله بزرگ در ترموستات دوم را به ثمر رساند، اما واقعا نمی توانیم هر یک از معاونت دیگر محصولات است — به ویژه هنگامی که دستگاه های مشابه از برندهای دیگر است بسیار ارزان تر در بازار رقابتی مثل این.

مرتبط با: به اندازه کافی با تمام Smarthome مراکز در حال حاضر

تمام محصولات خود را هنوز هم کار در خود، بدیهی است اما هیچ چیز متمرکز خواهد شد. و قادر به کنترل همه چیز از یک مکان دور بسیاری از راحتی طول می کشد.

شاید حتی بیشتر از یک ظرف غذا همه بی سیم پروتکل های مختلف مورد استفاده در صنعت smarthome است. دو آنهایی که بزرگ موج Z و زیگ بی هستند. آنها به معروف پروتکل “باز” است که هر نام تجاری smarthome در دستگاه های خود استفاده کنید. در تئوری، هر دستگاه Z موج می باید قادر به برقراری ارتباط با دیگر دستگاه Z موج. جز که گاهی چنین نیست.

مرتبط با: “زیگ بی” و “Z موج” Smarthome محصولات چیست؟

شما اغلب در سراسر مراکز smarthome و یا دیگر دستگاه هایی است که استفاده از Z-موج یا زیگ بی آمده است، اما آنها را به یکدیگر متصل خواهد شد. و یا اگر آنها قابلیت های محدود دارند. برای مثال، اگر مرکز SmartThings یا چشمک هر دو موج Z و رادیوهای زیگ بی دارند اما آنها فقط هر موج Z یا دستگاه زیگ بی پشتیبانی نمی.

هنگامی که شما برای سنسورهای Z موج یا لامپ هوشمند زیگ بی خرید بروید، در عوض، شما باید به دو برابر چک کنید آنها با شما توپی smarthome خاص که می تواند درد واقعی چون آن معمولا فقط آن را در سمت راست وجود دارد در بسته بندی نمی خواهد کار. در عوض, شما باید برای حفاری را از طریق بررسی کنید که اگر دیگر کاربران حال موفقیت اتصال آن به خود توپی یا نه.

می توان آن را فوق العاده خسته کننده و یکی از دلایل بزرگ چرا smarthome هنوز هم بازار گیج کننده تر از آن باید باشد.

SmartHome اسباب بازی هستند هنوز هم بیش از حد گران

یکی از چیزهایی است برای اطمینان: دستگاه smarthome ارزان است. مطمئنا، بودجه گزینه های وجود دارد خارج وجود دارد اگر شما به اندازه کافی سخت نگاه، اما حتی با تکنولوژی smarthome می یابید، شما هنوز هم خواهیم پرداخت چند صد دلار را با تعداد انگشت شماری کوچک دستگاه تنظیم. و اگر شما می خواهید برای دریافت واقعی جدی در مورد smarthome، شما در بیشتر از آن صرف نظر.

لوازم الکترونیکی مصرفی به طور کلی معمولا ارزان نیست، اما در حالی که گوشی های هوشمند و یا قرص می تواند بسیار مفید و خوبی به ارزش هزینه های خود را (به نقطه ای که آنها تبدیل به ضرورت در زندگی روزمره)، دستگاه های smarthome می تواند کمی متفاوت است در این رابطه.

مرتبط با: چگونه به صرفه جویی در پول در محصولات Smarthome

A بسیاری از مردم است که کنجکاو در مورد صنعت smarthome هستند با احتیاط از پول خرج کردن در چیزی است که آنها ممکن است استفاده از تن را دریافت کنید. تا حدودی مفید است؟ اطمینان حاصل کنید. مناسب است؟ احتمالا. اما هزینه 250 دلار در ترموستات هوشمند است که به سادگی به شما می دهد کمی از راحتی اضافه شده برخی از خریداران آینده نگر به دو بار فکر می کنم ممکن است.

با که گفت، smarthome محصولات یا نیاز به پایین آمدن قیمت (با رشد فن آوری که آنها احتمالا خواهد شد) یا شرکت نیاز به بهتر کاربران متقاعد کند که چه چیزی آنها خرید همان اندازه مفید به عنوان قیمت بالا است.

كنترل خشم، اما آن نیاز به کار

اکو آمازون و گوگل صفحه اصلی استیپلز در جهان smarthome تبدیل به اجازه دادن به کاربران برای کنترل دنده smarthome خود را فقط با استفاده از صدای خود است.

مطمئنا خیلی بهتر از کنترل همه چیز از گوشی های هوشمند خود را که در آن شما باید برای باز کردن برنامه و حرکت دکمه برای پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید اما كنترل خود است از مشکلات که هنوز کاملا این روش عملا نمیکند برای اینده کنترل دستگاه های smarthome.

مرتبط با: آمازون اکو است چه می کند Smarthome ارزشمند

هر دو آمازون و گوگل انجام می دهند کار مناسبی که سیستم عامل دستیار صوتی مربوطه خود به منظور کنترل دستگاه های smarthome بیشتر احساس بهبود طبیعی است، اما شما هنوز هم باید طوری که دستیار گوگل یا الکسا را نمی گرفتن اشتباه هنگام نامگذاری دستگاه های خود را فوق العاده محتاط است.

و بسیاری از تنظیمات که به فرمان های صوتی خود را کامل و کنترل صدای بدون درز را وجود دارد. بسیاری از کاربران جدید smarthome وارد بازار نمی کاملا فهمید که با این حال، بنابراین آنها سرخورده الکسا با برخی از دستورات پیروی نمی کنند از طریق. حتی به عنوان کاربر سر سخت smarthome خودم، من هنوز هم که در یادگیری.

به عبارت دیگر صدای دستیاران هوشمند هستند اما باید به آموزش آنها ابتدا گنگ باشد.

به طور کلی، Smarthome هنوز بسیار جوان تکنولوژی

است در حالی که محبوبیت دستگاه های smarthome سر تا به فلک کشید، مهم است که توجه داشته باشید که این فن آوری هنوز در دوران جوانی خود است و هنوز هم نیاز به بالغ است. بیشتر احساس مانند ما هنوز در مراحل آزمایشی قبل از رونق بزرگ دیگری است.

با که گفت، این جای تعجب نیست که وجود دارد بسیاری از مشکلات صنعت smarthome حال حاضر است. برخی از این مشکلات نهایت ثابت می کند اما دیگران احتمالا نیست — به عنوان شرکت را امتحان کنید و شما برای خرید محصولات خود را تنها می خواهند بازار تکه تکه، متاسفانه، ادامه خواهد داد.

مطمئنا، قطعا وجود دارد بسیاری از اکوسیستم های اختصاصی آن را انتخاب کنید، به عنوان بیشتر و بیشتر شرکت ها شروع به ارائه محصولات خود را smarthome اما هنگامی که شما یک نام تجاری خاص را انتخاب می کنید مگر در مواردی که شما مایل به تجارت در برخی از راحتی شما نوع وجود گیر کرده.

تصویر از xkcd