نکات و ترفندها برای تنظیم کردن در ماشین سرگرمی برای شما بچه ها بررسی گیک

ما تقریبا هنوز وجود دارد؟ چند بار شما در راه سفر با بچه ها با شنیدن این کار? اغلب، درست است؟ سرگرمی در ماشین می رود راه طولانی برای نگه داشتن بچه ها خود را (و شما) خوشحال در مسافرتهای طولانی اما بسیاری را. ما با برخی از نکات ارزشمند و کلاهبرداری در دقیقا آمده است تا چگونه به نگه داشتن سرگرم بچه ها و سلامت عقل خود را دست نخورده، در حالی که شما سفر.

تکنولوژی دراز از روزهای دوران کودکی خود را از پنجره به بیرون خیره ساعات متمادی یا گوش دادن به موسیقی در واکمن نسبتا ropey آمده است. این بدان معناست که شما را از بالای هر چند بیشتر و بیشتر راه اسباب بازی که نیاز به شارژ منظم وجود دارد. آخرین چیزی که شما می خواهید کودک خشمگین است که آزار نزدیک به شکل های مورد علاقه خود را از سرگرمی است اما شما از اتهام و یا داده ها.

با چند مرحله آسان می توانید مسائلی را دور زدن و به سادگی لذت بردن از سفر صلح آمیز (نسبتا). تا زمانی که بچه های خود را از ثروت سرگرمی حوصله حداقل است که شما راه خود را پرتاب کنید. برخی از راهنمایی های شسته و رفته و کلاهبرداری برای کاهش پایین قطار خستگی اینجا است.

کوه قرص یا نینتندو سوئیچ

یکی از ساده ترین راه برای نگه داشتن بچه ها خوشحال است دست بر روی iPad خود و یا سوئیچ نینتندو. یا ابزار قادر به حفظ آنها ساعت ها با مقدار زیادی از گزینه ها برای انجام کارها را اشغال خواهد کرد. بچه ها شما می توانید انتخاب برای حفظ دستگاه در دست خود را تمام وقت اما کوه چیزهای بسیار ساده تر خواهد شد. بنابراین حتی اگر آنها در حال برنامه ریزی در تماشای برنامه های مورد علاقه خود را در Netflix.

ما قبلا تحت پوشش بهترین اپل مانت وجود دارد اما شما احتمالا ترجیح یکی با ماشین هیدرستس به طور خاص در ذهن طراحی شده. که در این صورت، iKross جهانی کوه قرص مناسب برای چنین مناسبت (و انتخاب برتر ما را برای مانت قرص خودرو بود). آن متناسب با تقریبا هر قرص شما فکر می کنید و شما می توانید سوئیچ خود را بر روی آن بیش از حد حافظه. نصب گیره نگه داشتن چیزهای امن و آسان برای نصب و ضمیمه به خود زیرسری است.

دانلود مطالب جلوتر از زمان

بچه های خود را به عوامل یا پنجه گشت از جان گذشته هستند در حالی که در سفر طولانی اما آه هیچ — هیچ سیگنال وجود دارد. و یا حتی اگر یک سیگنال وجود دارد، شما برای امتیاز دانلود فایل های تصویری بزرگ در جاده پرداخت.

بهترین گزینه پیش برنامه ریزی است. دانلود مطالب در پیشبرد. قبل از اجرا کردن و صرف پول بیشتر خرید محتوای آیتونز خاموش بهرهگیری از stuff شما رایگان می توانید از خدمات موجود خود را گرفتن. Netflix بکشد در حالت آفلاین به جلوتر از منحنی استفاده کنید. آمازون نخست یک حالت مشابه نیست بیش از حد است. ما تحت پوشش هر دو Netflix و آمازون نخست که خواهر سایت چگونه به گیک. و قبل از اینکه شما آمار جاده بنابراین شما این بار می توانید با رسانه نرم افزار رسانه ها شامل حالت آفلاین است اگر شما را به آمازون چهار بچه ها نسخه لوح (که مقدار فوق العاده برای پدر و مادر) اتفاق می افتد.

تمام محتویات آفلاین موجود است — و شانس شما بچه ها می خواهید به تماشای یک نمایش شما دانلود نمی — اما باید کمک در کم کردن اتهامات و داده های کلی گلایه.

به اشتراک گذاری است مراقبت: تقسیم صوتی

شما نیست واقعا می خواهید به شنیدن زنگ پس dulcet فیلم بچه ها در حالی که شما در حال رانندگی، به نظر شما? و احتمالا خیلی خوب قادر به صحبت کردن با همسرتان کردن جلوی ماشین، در حالی که بچه ها بی سر و صدا چیزی در پشت در حال مشاهده خواهد بود. بهترین روش برای این استفاده از نوعی از آداپتور تنها دو جریان صوتی آینده از رایانه لوحی را در سراسر مجموعه های متعددی را از هدفون تقسیم شده است. چند گزینه های شسته و رفته برای انجام این کار، بسته به بودجه و نیاز است.

ارزان ترین گزینه برای خرید AmazonBasics شکاف هدفون 5 راه است. به راست است به جلو آن را برای تلفن های موبایل. اسلات پلاگین به هر دستگاه با پورت AUX و شما می توانید تا 5 هدست سیمی از طریق آداپتور وصل. تنها 6 $ که قیمت های کوچک به پرداخت برای صلح و آرام است.

متناوبا، شما می توانید خرید آداپتور بلوتوث است که پشتیبانی از دو هدفون. توصیه می کنیم در فرستنده صدا بلوتوث بی سیم NewRice. به راه اندازی سریع است و می توانید آن را به طور همزمان تقسیم صوتی بین دو مجموعه از هدفون بلوتوث استفاده کنید. کمی pricier از رفتن را از طریق مسیر قدیمی از مد افتاده است اما آن حل مشکل ثابت.

اگر شما نیاز به خرید برخی از هدفون جدید به هر حال، در نهایت، با Mixcder ShareMe 7 بیش از گوش هدفون بروید. آنها ارزان که 34 اما از ویژگی های ShareMe بسیار مهم است. یعنی شما 2 جفت هدفون به طور همزمان، هنوز هم گوش دادن به همین منبع صوتی می توانید استفاده کنید. است که مناسب برای بچه ها راحت برای پوشیدن بیش از حد آنها.

بچه های حفاظت از دستگاه های خود

Overexcited می تواند یک فاجعه برای خود اسباب بازی. آنها دان ‘ t به معنای رها کردن آن و یا پرتاب آن حدود اما هی آن اتفاق می افتد. به معنای واقعی کلمه صدها محافظ صفحه نمایش مختلف وجود دارد، بسته به اندازه دستگاه شما وجود دارد. چیزی مثل JETech محافظ صفحه نمایش بزرگ برای اپل است.

در حالی که شما در حال فوق العاده دقیق، سرمایه گذاری در مورد اپل به طور خاص با کودکان و نوجوانان در ذهن را در نظر بگیرید. ما انتخاب بزرگ در اوایل سال تحت پوشش. اگر شما به اندازه کافی شجاع به دست بیش از آی فون خود را X، چک کردن ما انتخاب موارد ناهموار بیش از حد.

ایجاد لیست (و بررسی آن دو برابر)

به بسته همه شارژر، آداپتور، و کابل شما احتمالا می تواند نیاز به یاد داشته باشید. این بخش ویژه خسته کننده از بسته بندی اما آخرین چیزی که شما می خواهید برای اجرای خارج از شارژ اواسط راه سفر است. اگر شما در حال حاضر یکی از خود نیست، شارژر اتومبیل مثل این لنگر شارژر ماشین خرید. به این ترتیب شما می تواند شارژ در حال حرکت. ارائه شما باید کابل است.

ما در حال حاضر چک کردن بهترین رعد و برق و کابل USB میکرو پس توجه داشته باشید، و بر این اساس خرید. شما هرگز می تواند بیش از حد بسیاری از, و داشتن مقاومت بهتر است هنگامی که با بچه ها کابل.

هر نوع کابل لازم — روشنایی برای اپل, USB-C برای سوئیچ — پیشگیرانه سردرد جامد حاصل کنید که شما باید تمام کابل های (همچنین تمام لوازم جانبی و دریافت رسانه لازم) جلوتر از زمان است. هیچ حس صف، بعد از همه اپل اما گشت پنجه بدون داشتن.


با کمی کار دبستان شما برای سفر بعدی خود را از صلیب کشور آماده می شود (یا, سلام, سفر به شهر بعدی بیش از) با سرگرمی برای همه.