بهترین سگ ظروف برای سالم غذا خوردن و هضم بررسی گیک

ظرف سگ خوب می تواند کمک سگ بزرگ و کوچک سالم خوردن — چه که این به معنی کاهش و یا هماهنگی با بدن آنها برای هضم بهتر. اینجا ما تراکم بالا در سراسر هیئت مدیره.

از مسائل مربوط به گوارش به پشت و گردن درد دو حتی بیماری هایی مانند Megaesophagus سگ، سگ ظروف و ایستگاه های می تواند بسیاری از مشکلات جلوگیری — و حتی کمک به طبقه خود را نگه دارید می توانید از خواران کثیف تمیز.

بسیاری از صاحبان سگ می دانم که راه سگ را می خورد می تواند بر سلامت پوچ خود را نمی. بنابراین، که آیا شما به دنبال تغذیه کاسه ایستگاه بالا و یا حتی درست صندلی، وجود دارد مطمئن می شود انتخاب مفید برای شما و سگ خود را در لیست ما.

بهترین ظرف سگ بالا: Pawfect حیوانات خانگی (50 دلار)

اگر سگ شما مشکلات با گردن فشار یا نفخ از بلع هوا بیش از حد و سپس ظرف های بالا سگ Pawfect حیوانات خانگی است انتخاب بزرگ بدون توجه به اندازه توله سگ! با ارتفاع 4 اینچ یا 12 اینچ، سگ کوچک یا بزرگ خود را نمی خواهد که به خم شدن بیش از زمانی که او می خورد.

اگر سگ شما ورم مفاصل کاهش درد خود را در شام با حیوانات Pawfect است. سلامت دستگاه گوارش را نیز بدون استرس کنید گردن خود را بهبود می بخشد. نه تنها بزرگ برای سلامتی است، اما همچنین محکم است بنابراین شما مجبور به نگرانی در مورد سگ خود را در آن بر ضربه زدن. سیلیکون حلقه وجود دارد اطراف دهانه که کاسه، که مانع از نشت از طریق موقعیت یا جنبش کاسه رفتن — ایجاد امن و تمیز کردن ناحیه تغذیه.

در حالی که حیوانات خانگی Pawfect برای سلامت و پایداری دیگر گزینه های بزرگ در خارج وجود دارد وجود دارد به خصوص اگر می خواهید قابلیت های بیشتر. اگر شما دوست ایده بالا تغذیه ایستگاه و شما به استفاده از فضای زیر کاسه، چک کردن جنس زنبق و سوسن فیدر بالا برای توله سگ کوچک و متوسط یا بزرگ خود می خواهید. عنبیه جعبه پلاستیکی، مهر و موم شده است که دارای مواد غذایی سگ خود را در پایه در حالی که برگزاری کاسه در درب است.

بهترین غذا سگ سگ کثیف: ایستگاه های سگ بالا

OURPG ($ 12) مانند حیوانات خانگی Pawfect بزرگ برای کمک به سگ را به مواد غذایی خود را در ارتفاع مناسب اما چه کاسه است که کمک خواهد کرد که با خوردن واقعی هستند؟ کاسه OURPG سگ دریافت غذای آنها را بدون سگ کاسه ضربه زدن و یا مواد غذایی بیش از لبه کاسه بازی کمک می کند. این کاسه شکل متفاوت از خود کاسه متوسط سگ بودن 7 اینچ در بالاترین لبه و 5 اینچ در پایین ترین است. این کمک می کند تا به سگ غذا را بدون غذا ریختن بیش از (که به خصوص مفید برای سگ با snouts کوتاه است) برسد.

در حالی که بخشی از ظروف سرباز یا مسافر از هل دادن غذا بر لبه کاسه می آید، چون سگ رانده کاسه واقعی منبع دیگری kibbles ولگرد در روی زمین است. کاسه OURPG حلقه لاستیک در اطراف پایه کاسه برای جلوگیری از حرکت کاسه است — پس هیچ کاسه تر با صدای بلند clattering یا قمار.

یکی دیگر از گزینه برای خواران کثیف و مصرف کنندگان است Neater تغذیه بیان پت فرنگی . با اندازه های مختلف برای سگ های کوچک و متوسط و بزرگ، این ایستگاه تغذیه جلب kibbles فوق العاده خود را خوار کثیف قطره از کاسه و حتی آب از مصرف کنندگان کثیف، بیش از حد می تواند جمع آوری!

بهترین سگ ظرف برای سریع خواران: منابع خبری بیرون شکاری پاپ (10 دلار)

اگر سگ خود را به سرعت بیش از حد می خورد او می تواند بلع هوا بیش از حد — در نهایت باعث مشکلات معده. حتی می شوند خطرناک است اگر سگ به سیاستگذاری بیش از حد بسیاری از نفخ معده گسترش باعث می شود (و واقعا سگ معده با قلب خود اختلال ایجاد کند). با خوراک بیرون شکاری پاپ سگ خوردن بسیار کندتر از با کاسه عادی. نه تنها او را آهسته تر هضم است اما پیچ و خم مانند ساختار ذهنی تحریک در مقایسه با gulping فقط در پایین چند mouthfuls بزرگ مواد غذایی است.

نیاز به تعقیب خشک مرطوب و یا خام مواد غذایی داخل کاسه بزرگ تمرین ذهنی در جستجوی غذا برای شام است — و با 5 سبک سگ خود را اگر می خواهید آن را تا روز به روز یا هفته به هفته مخلوط حوصله را هرگز. گذشته از کمک به سگ خود غذا خوردن سرعت آن نیز می تواند سرگرم کننده درمان اگر شما بیرون شکاری خوردها سرگرم کننده را با آب پر کنید و مسدود کردن آن را برای سگ شما. دیگر پاپ شکن سگ ماز جایگزین است که برای رفتار و حتی کامل وعده های غذایی است.

بهترین غذا سگ سگ با مسائل مربوط به گوارش: بیلی صندلی 4 سگ ($140-250)

این ایستگاه تغذیه نیست برای هر سگ اما برای سگ که نیاز به آن, ساز زندگی واقعی، می توان آن را. اگر سگ خود را به مسائل بلع و یا مواد غذایی موجب (و سرعت که در آن آنها خوردن مشکل نیست) چک کردن سگ 4 صندلی بیلی را در نظر بگیرید. این صندلی به خصوص مفید برای سگ با سگ Megaesophagus است که که در آن عضلات مری خیلی ضعیف تا سوق دادن غذای سگ را به معده، مایعات و مواد غذایی ایجاد می کند ماندن در گلو به علت رفلکس بلع ضعیف هستند است–در نهایت باعث ذات الریه هنگامی که مواد غذایی را به ریه ها می شود.

قرار دادن سگ در صندلی برای نشستن و خوردن عمودی از بین بردن تجمع در مری و اجازه می دهد تا مواد غذایی سگ را به درستی آن را هضم. لطف جامد ساخت صندلی بیلی شما باید هرگز به نگرانی در مورد آن درست سگ خود را قرار دهید و در عوض می توانید نگران بیشتر به چالش کشیدن جنبه های داشتن یک سگ با megaesophagus — مانند آنها را به ماندن در صندلی برای 20 + دقیقه به پایان آموزش فرآیند هضم.

بررسی کنید اگر شما می خواهید یک راه ساده تر برای مبارزه با سگ Megaesophagus برودی کاسه بالا سگ فرنگی . نه تنها کاسه بالا عنوان در مطلب Pawfect حیوانات خانگی ما هستند اما لبه برای سگ خود را به ایستادن روی رسیدن کاسه به وجود دارد — کمک غذایی را بیشتر به راحتی رفتن.