صرفه جویی 50 دلار در این بازی بزرگ صفحه نمایش لمسی اسوس Chromebook

 تلنگر اسوس chromebook تلنگر آمازون

چندی پیش سیستم عامل کروم رسما دو پشتیبانی اندیشه برنامه ها از گوگل بزرگ بازی شروع نشده. در حال جستجو برای بلند کردن Chromebook با پشتیبانی از برنامه های آندروید در قیمت مقرون به صرفه  در حالی که منابع آخرین، صفحه نمایش لمسی را فعال کنید اسوس Chromebook تلنگر برای $249 آمازون که پس انداز کردن لیست قیمت 50 دلار می توانید. مدل فعلی نیست, اما هنوز هم یک معامله عالی در Chromebook بزرگ. این اولین بار است که تلنگر بوده است که این قیمت است، اما آن شده است از چند ماه از سال گذشته فروش بزرگ نیست. 

تلنگر اسوس Chromebook ویژگی های بدنه تمام فلزی و لولا 360 درجه. کوه در می رم صفحه نمایش همه راه دور به شما می دهد یک تجربه مانند قرص. وزن در دو پوند، آن کمی در سمت سنگین به عنوان قرص دائم استفاده ممکن است; اما باید آن را برای دوره های کوتاه استفاده بزرگ.

همانطور که برای ورزش، تلنگر USB دو نوع C، یک USB 3.0، جک هدفون/میکروفون ترکیبی و اسلات کارت حافظه microSD گسترش واحد ذخیره سازی است.

صحبت از آن، داخل آن به در حال اجرا در RK3399 چهار هسته پردازشگر 2.0 گیگاهرتز با 4 GB RAM و حافظه 16 GB از ذخیره سازی. به عبارت دیگر هیچ نیروگاه است، اما آن را تا بزرگ برای مرور وب سنتی و Netflix binging برگزار خواهد شد.

اما جالبترین ویژگی این است که آن را پشتیبانی برنامه های آندروید از گوگل بازی بزرگ، لپ تاپ به عنوان نسخه تاشو تلفن خود را قادر می سازد. تا زمانی که همین حساب Google را برای هر دو دستگاه استفاده می کنید، همه چیز به راحتی به شما را قادر به تغییر از یکی به دیگری با حداقل تلاش سنکرون کردن باید.

آمار دکمه زیر برای دریافت شما در حالی که شما می توانید!