بهترین لپ تاپ Docking ایستگاه برای هر بررسی لپ تاپ گیک

وجود دارد هیچ چیز کاملا مانند متصل کردن کابل تک برای لپ تاپ قابل حمل خود را تبدیل به یک ایستگاه کاری کامل دمیده شده. اینجا ایستگاه docking به انجام درست آن.

داشتن یک لپ تاپ قدرتمند بزرگ است، اما اگر شما تا کنون “مرد، من می تواند لذت بردن از تجربه رومیزی با صفحه کلید بزرگ و یک مانیتور بزرگتر کاش” بدون فکر می کنم، می دانید خرید کاملا جدید-کامپیوتر و سپس جایگاه قطعا راه حل برای شما است. جایگاه خوب اجازه می دهد تا شما را به یکپارچه گسترش قابلیت های لپ تاپ خود را با ارائه پورت های اضافی برای همه چیز، از اتصال اترنت دو مانیتور اضافی و البته پورت USB برای لوازم جانبی مورد علاقه خود را.

پس آنچه شما باید آگاه باشند از زمانی که برای جایگاه خرید? بسیاری از گزینه های زیر در ج USB استاندارد جدید، قابلیت تحویل ویدئو ساخته شده پهنای باند داده های عظیم و توانایی ارائه قدرت در کابل تک خود تکیه می کند. اگر شما یک لپ تاپ جدید با پورت USB و سی، اما این چیز کمی برای لپ تاپ های قدیمی تر پیچیده فوق العاده است. گزینه های USB 3.0 وجود دارد (و شما می توانید با استفاده از یک آداپتور)، اما آنها به طور کلی قادر به مراتب کمتر است.

علاوه بر تمرکز بر USB ج اسکله، ما نیز در اسکله های جهانی، چند پلت فرم از شخص ثالث فروشندگان اینجا متمرکز شده است. تولید کننده لپ تاپ خود را سفارشی ساخته شده ایستگاه docking، نزدیک به سطح حوض یا اسکله ThinkPad مختلف است که با این نسخهها کار بهتر برای مدل های خاص خود را ساخته اند ممکن است — اما یاد، اگر شما تولید کنندگان تعویض و یا حتی مدل شما به احتمال زیاد نیاز به خرید دیگر حوض .

بهترین دفتر بارانداز: Pluggable USB سه گانه C 4 k Docking ایستگاه (199 دلار)

Pluggable به شدت در این لیست، و با همین دلیل خوب ویژگی های: آنها است مردم این لوازم جانبی خاص طاقچه با سنگ جامد سخت افزار, درایور, و پشتیبانی. اگر لپ تاپ شما حتی می توانید عمل سوق دادن بسیاری از پیکسل مدل بالا از خط خود سه عظیم 4 k و وضوح مانیتور، پشتیبانی–اما نگران نباشید، آن را با صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر کار کنید بیش از حد.

صفحه نمایش خارجی از طریق HDMI تک و دو displayport قرار اتصالات با قابلیت های اضافی ارائه شده توسط چهار پورت USB 3.0 پورت ورودی نوع C تنها گیگابیت اترنت و جک هدفون و میکروفون متصل می شوند. همه که اجرا می شود به لپ تاپ خود را با کابل نوع C تنها رندر، نوشتن تا 60 وات قدرت. اگر مایل به ذخیره خمیر کمی و یا مانیتور خود میراث DVI حمایت می کند، یک مدل کمی ارزان تر ارائه می دهد هر دو.

بهترین خارجی GPU بارانداز: گره Akitio

این اسکله کارت گرافیک مبتنی بر PCI اکسپرس خارجی برای تولید کنندگان پارسه و رسانه ها، اجازه می دهد آنها را به لپ تاپ های svelte ultraportable در رفتن در حالی که محبوب به عنوان از نشده اند beefing تا قدرت گرافیکی در خانه. کنجکاو در مورد فهم و outs از اسکله GPU؟ در اینجا این است که چگونه به گیک ماده است که اصول اولیه را پوشش می دهد.

GPU اسکله بزرگ هستند اما بسیاری هنوز برای تولید کنندگان خاص با گزینه های سخت افزاری محدود طراحی شده و بسیار گران است. همکار Akitio آنها را در هر دو فقره ارائه اتصال مبتنی بر تاندربولت گرافیک است که باید به کار با هر لپ تاپ با پورت USB و سی ضربه و آن را که در زیر $300 می آید.

توجه داشته باشید که شما هنوز هم باید به ارائه کارت گرافیک خود را برای نصب و راه اندازی ساده و متاسفانه معنی که قیمت کم توپ که هیچ اضافی ساخته شده است مانند هاب USB یا هارد اکسترنال در خلیج وجود دارد. کاربران مک می باید قادر به خارجی پردازنده گرافیکی، بیش از حد، استفاده از این ابزار تا زمانی که آنها به روز رسانی به سیرا بالا و استفاده از کارت های AMD. برای کسانی که دان ‘ t کارت و می خواهید مشابه در یک راه حل, جعبه بازی AORUS گیگابایت با کارت NVIDIA GTX 1070 در جعبه می آید برای حدود $400 بیشتر — نسبتا رقابتی مقابله که امروز قیمت پردازنده گرافیکی.

بهترین بودجه بارانداز: جایگزین USB 3.0 جهانی لپ تاپ Docking ایستگاه ($ 89)

بسیاری از اسکله در این بخش بازار ها بیش از 100 دلار، با تشکر از برخی از تکنولوژی پیچیده داخل. اگر شما به دنبال گسترش قابلیت راحتي، می آید این مدل کمتر پیچیده از Pluggable در آن فقط $89 در زمان نگارش.

برای که شما برای رفتن بدون USB نوع C ورودی یا خروجی، که متاسفانه هیچ پلاگین تنها برای قدرت و داده ها، هم به معنی داشته باشد. اما USB 3.0 هنوز هم بیش از اندازه کافی برای پشتیبانی از دو مانیتور در DVI یا HDMI (تا وضوح 1200 1900 × یا 2560 × 1440 در یکی) چهار USB 2.0 و دو USB 3.0 پورت, گیگابیت اترنت، و صوتی ورودی و خروجی است. برای همه در یک راه حل، شما را فشرده سخت برای پیدا کردن هر چیزی را بهتر ثابت که این قیمت ها. توجه داشته باشید که برای پشتیبانی از مانیتور های کامل بیش از استاندارد قدیمی تر، لپ تاپ شما نیاز به پردازنده و کارت گرافیک داخلی آن بسیار گرم اجرا، و شما ممکن است نیاز به جدا و اتصال مجدد پس از لپ تاپ خود را از حالت خواب آید.

بهترین Dock برای اپل لپ تاپ ها: جایگزین رعد 3 جایگاه (239$)

اطلاعیه استفاده می شود برای حمایت از فن آوری Displaylink که بسیاری از این ایستگاه docking خارجی قدرت است، اما که تغییر با بروز رسانی های اخیر: اكنون اتصال مستقیم به آنتی ویروس برای همه مانیتورها خواهد. این بدان معناست که بیشتر از این اسکله بزرگ ترکیبی در آخرین نسخه از سیرا بالا کار نخواهد کرد.

جایگزین های اختصاص داده شده مک حوض استثنا لطف حمایت صریح برای پروفیل های صفحه نمایش 3 صاعقه مجهز به مک بوک یا مک بوک پرو پردازنده گرافیکی است. حوض پشتیبانی از دو صاعقه نمایش با یک سوم گزینه نمایش بندر برای ضربات و تا پنج مانیتور سازگار از حوض دیزی زنجیر می تواند باشد. شما همچنین دریافت پنج پورت های USB 3.0 (یکی با قدرت کافی برای سرعت شارژ آی فون یا آی پد) ترکیب هدفون/میکروفون جک و 60 وات برق برای شارژ کردن لپ تاپ خود را. و اگر شما گیج کننده برای اطلاعات بیشتر در مورد آلومینیوم “فضای خاکستری” به پایان زیبا اپل لپ تاپ خود را مطابقت. حوض ها بیش از حد فنی سازگار با دستگاه های ویندوز، اما گزینه های بهتر، کمتر گران قیمت در این لیست وجود دارد مگر اینکه شما می خواهید برای استفاده از قابلیت اتصال به صاعقه مانیتور.

بهترین سفر بارانداز: متناسب با حوض سفر Targus USB سی با قدرت از طریق تصویب (90 دلار)

یک تن از ابزارهای که شما پورت های اضافی با کمی آجر پلاستیکی که می تواند وجود دارد در کیسه خود را، اما می شود این مدل Targus امتیاز اضافی برای حمایت از ناظران خارجی و تحویل قدرت بیش از یک کابل USB نوع C تنها. یک راه حل عالی برای توسعه سریع و جلسه کار اختصاص داده شده است. تصویری از گزینه ها شامل HDMI, مینی displayport قرار, و VGA برای آن پروژکتور گرد و خاکی در اتاق کنفرانس.

علاوه بر این دو گیگابیت اترنت, دو USB 3.0 و یک نوع C پورت این تسلی همراه متمرکز مانند پورت قفل کنزینگتون و کابل USB که راست چین به مسکن پلاستیکی. Bummer تنها است که آن را فاقد جک صوتی اختصاصی و کمتر از 100 دلار خرده فروشی آن کمی گران برای لوازم سفر است. برای کسانی که بدون پورت USB نوع C مدل قدیمی تر ارائه می دهد ویژگی های مشابه بدون قدرت از طریق تصویب.