بهترین ویدئو ویرایشگر برای آندروید

نیازی به شکستن رایانه سریع ویرایش در فیلم شما فقط ضربه — با ابزار مناسب، شما می توانید بسیاری از تلفن خود را انجام. اینجا بهترین ویرایشگرهای ویدئویی برای آندروید.

کامل ترین ویرایشگر ویژه: KineMaster (آزاد، اشتراک)

نگاه هرگز قادر به جایگزین ویرایشگر ویدئو کامل در رایانه با یکی در گوشی شما قصد دارید اما KineMaster باعث می شود یک مورد خوب برای آن.

با KineMaster، شما می توانید غیر روحانی کردن لایه های متعدد و اضافه کردن اثرات، اصلاح قطعات را به صورت فریم به فریم، نیشگون گرفتن و کشیدن روشنایی، اضافه کردن صدا، و بسیاری بیشتر. واقعا ترین رومیزی مانند ویرایشگر ویدئو در اندیشه است.

البته این نوع از قدرت و تطبیق پذیری نمی آمدند رایگان. در حالی که شما نرم افزار در حالت آزمایشی باشد، همیشه می توانید استفاده کنید، اگر شما واقعا می خواهید بیشترین قدرت آن را ارائه کرده است برای تسویه حساب کردن پول برای اشتراک نیاز دارید–$4.99 ماهانه و یا سالانه $39.99.

البته، شما مجبور به پرش مستقیم به حق که از دروازه — آن را برو و ببینید که اگر آن را متناسب با نیازهای شما. اگر آن را ندارد پیشنهاد اشتراک زحمتش برای شما ممکن است. اگر نه، خوب… شما همیشه می توانید از برنامه های دیگر در لیست ما بررسی.

بهترین ویرایشگر سطح میانی: PowerDirector (آزاد، اشتراک)

این ویرایشگر “سطح میانی” احتمالا تماس undersells چگونه قدرتمند آن واقعا (با وجود این واقعیت است که آن عنوان اتصالات هنوز) است. در حالی که PowerDirector نیست، کاملا به عنوان قوی به عنوان KineMaster در شخصا آن کمی ساده تر برای استفاده به عنوان resuls پیدا کنید. اگر من قصد انتخاب کنید فقط یک ویرایشگر در این لیست به من انتخاب”مورد علاقه” شد، این امر می تواند این یکی.

اگر شما تا کنون PowerDirector بر روی کامپیوتر شما، سپس شما اساسا می دانید چه انتظار اینجا–این نسخهها کار میکند بسیار فقط در مقیاس های اولیه به طور مشابه به آن برادر بزرگتر. شما می توانید محصول و کوک ویدئو، اضافه کردن صدا، اضافه کردن اثرات حرکت آهسته، و بسیاری بیشتر–همه در یک رابط بسیار بصری کشیدن و رها کردن.

مانند KineMaster، با این حال، این قدرت رایگان نمی آید. شما قادر می باشید $4.99 برای ماه ارزش 34.99 $9.99 $ برای سه ماه یا قابلیت دسترسی برای یک سال تمام پرداخت کنید. بنابراین، کمی ارزان تر از KineMaster است.

بهترین گزینه رایگان: کلیپ برای ادوبی برتر (رایگان)

اگر شما فقط به دنبال یک ابزار ساده است که به شما کلیپ فیلم شما اضافه کردن صدا و ویرایش فیلترهای همه بدون نیاز به ارائه هر نوع خسارت مالی اجازه ما خبر خوب: ادوبی برتر کلیپ متناسب با این معیار.

زیرا این freebie, با این حال، ساده ترین برنامه ها در لیست هم — آن تمام مسائل فوق نمی، اما شما همچنین می توانید اضافه کردن watermarks، سپر ویدئو، و محو می شود. و این واقعا در مورد آن است.

با این حال، با قیمت شما آن ضرب می تواند. این هم کلیپ به شما تعداد ادوبی که سرد است اگر شما استفاده از محصولات ادوبی دیگر همگام شد.


من همچنین می خواهم به نقطه که شما می توانید ویرایش ساده فیلم تر و تمیز و حتی چرخش تا کلیپ ها با عکس گوگل, اگر که شما پس از آن، که باید به انجام ترفند است. به علاوه، رایگان است و به احتمال زیاد در حال حاضر نصب شده دارید. برای هر چیزی بیشتر، هر چند، چک کردن ابزار در این لیست.