سامسونگ چالش سلطه هند Xiaomi است لطف دوربین های بودجه

 سامسونگ کهکشان J2 نرم.

طرفدار J2 کهکشان سامسونگ محبوب ترین دستگاه در هند، است با توجه به Canalys. سامسونگ سامسونگ

  • را در بازار هند تقریبا مطابق Xiaomi های محموله در منطقه bounced است.
  • برند کره ای در ویژگی های دوربین در گوشی های ارزان تر آن با توجه به شرکت تحقیقاتی Canalys متمرکز شده است.
  • Xiaomi را محبوب ترین گوشی های هوشمند است که این گزارش محموله های بیشتر از گوشی محبوب ترین سامسونگ دیدم.

سامسونگ و Xiaomi دور و محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند در هند هستند اما علامت تجاری چینی پیش کشیده در ماه های اخیر. در حال حاضر، یک گزارش جدید از تحقیق Canalys شرکت سامسونگ عملا فاصله، با استناد به تمرکز تجدید ارزان دستگاه بسته است نشان می دهد.

شرکت کره ای نرخ رشد سالانه تقریبا 50 درصد در هند، بر اساس گزارش شرکت ردیابی Q2 2018، 30 درصد سهم بازار در نتیجه ضربه دیده است. نام تجاری چینی در همین حال، محموله آن نسبت به Q2 یدلایمخیرات 2017 نیز 30% سهم بازار هدف قرار دادن دو برابر شده.

اما سامسونگ نتایج حتی بیشتر چشمگیر با تشکر به فاصله بین دو علامت های تجاری در سه ماهه قبل است. در آن زمان، Canalys اشاره کرد که Xiaomi تا 31 درصد در مقایسه با سامسونگ 25 درصد سهم بازار برگزار.

سامسونگ تمرکز بر روی دوربین های بودجه

 J8 کهکشان سامسونگ.

J8 کهکشان سامسونگ متوسط دارای چندین جواب دو دوربین. سامسونگ

نتایج شرکت کره ای بیشتر به دلیل تمرکز تازه ای در دستگاه های کم هزینه با توجه به Canalys است. Xiaomi تا به شهرت برای ارائه گوشی های بودجه با مقدار زیادی از ویژگی های — پس چه سامسونگ شده است به مبارزه انجام?

“[Samsung] دستگاه های چاله چاله به طور مستقیم در برابر نمونه کارها Xiaomi را راه اندازی کرده است و دارد با تمرکز بر روی دوربین های آن و قابلیت های با دالی پرتره و تصویربرداری تیرگی پس زمینه توابع شکل ” Canalys گفت: تحلیلگر TuanAnh Nguyen.

با این حال، شرکت تحقیقاتی reckons Xiaomi را محبوب ترین تلفن هنوز لبه بیش از سامسونگ بالا فروشنده است. Canalys تخمین می زند که 5A Redmi Xiaomi 3.2 میلیون دستگاه در مقایسه با J2 به طرفدار 2.3 میلیون واحد حمل.

 5A Xiaomi Redmi.

5A Xiaomi Redmi.

Xiaomi و سامسونگ در حال حاضر حساب عظیم 60 درصد تمام محموله های گوشی های هوشمند در هند، در مقایسه با 43 درصد در Q2 2017.

با وجود این دو اسب مسابقه ندارم، تجزیه و تحلیل شرکت یافت که مارک های دیگر نیز قادر به پیدا کردن موفقیت است. اسوس سوئیچ از مدل سنتی به مدل کسب و کار آنلاین اول شده. سوئیچ به نظر می رسد به پرداخت شود، چرا که محموله های این شرکت تقریبا از Q1 یدلایمخیرات 2018، با توجه به Canalys سه برابر شده است. این ممکن است با توجه به جدید Asus Zenfone حداکثر طرفدار M1, مقدار زیادی از ویژگی های است که برای ~ 170 دلار در هند.

ردیابی شرکت هشدار که حجم خالص نیست تنها راه موفقیت در هند. اپل شاهد افت 50 درصد در دوره حمل و نقل حمل و نقل می گوید این سه ماهه اما Canalys شرکت نصب Cupertino حرکت به کاهش در شرکای توزیع کننده حاشیه سود بهتر تضمین می کند.

شما فکر می کنید سامسونگ می تواند به تبدیل یک عدد مسلم دوباره و یا Xiaomi سلطنت عالی در هند ما در نظرات زیر می دانم!