HTC تنظیم برای توقف فروش گوشی های هوشمند در هند پس از عملکرد ضعیف

 HTC U12 پلاس.

به روز رسانی, 18/07/19 که 2:29 بعد از ظهر و همکاران: HTC ارائه بیانیه زیر دو قدرت اندیشه : برند HTC

است سطح جهان دریافت خوب و 2018 خواهد شد یک سال از اجرای استراتژی ما قوی، شتاب. هستیم که لیزر متمرکز در ایجاد و ارائه فن آوری های مخرب بیشتر و ایجاد نام تجاری ما از طریق محصولات نوآورانه، با کیفیت بالا است که مشتریان انتظار می رود. مهم بودن دو HTC در بازار، ما همچنان به سرمایه گذاری در هند در بخش مناسب و در زمان مناسب. ما با شرکای توزیع مشتری ارزش و آینده ای روشن را با هم داشته باشد. به عنوان رهبر نوآوری ما نیز همچنان به دنبال استعداد در زمینه های استراتژیک برای رشد بیشتر.

فن آوری های واقعیت مجازی و تکمیل شده و همچنین هوش مصنوعی و اتصال با سرعت بالا را همگرا با بشریت به از بند باز کردن ذهن ما و جهان ما را تغییر دهید. به عنوان وارد 5 گرم آن باز کردن امکانات بی پایان جدید با قابلیت اتصال به همه جا حاضر. گوشی های هوشمند می خواهد قرار اولین گام در 5 گرم برای مصرف کنندگان، در حالی که برنامه های قاتل می خواهد VR, علیرضا و هوش مصنوعی و هیچ شرکت دیگری بهتر است برای ارائه در این دیدگاه از HTC. این دیدگاه که ما واقعیت VIVE تماس کاملا وصله پینه کردن صنایع و بهبود زندگی.

این سفر شگفت انگیز که ما را به دو گرفته شده وارد اینجا بوده است. ما آینده فوق العاده جلوتر است. این ما را به عنوان یک سازمان انعطاف پذیر و کاملا متمرکز بر روی کارهای در دست نیاز.


مقاله اصلی، 18/07/19 که 6:53 صبح و همکاران: HTC مالی مبارزات در سال های اخیر خوبی مستند شده اند و به آن گزارش لامع به عملیات گوشی های هوشمند در هند ادامه شرکت گلایه می رسد.

با توجه به بار اقتصادی ، با استناد به سه مدیران ارشد در برند HTC هند مدیران سطح بالای شرکت را ترک می کند. شرکت تایوانی نیز به خواسته بیشتر از 70-80 عضو هند تیم خود را ترک, منابع می گویند. استثنائات این گزارش برای کارکنان چند اما مانند رئیس امور مالی ساخته شده است.

اعتقاد بر این است که این شرکت نیز فسخ قراردادهای توزیع در کشور و که آن را مدیون پول به حداقل یک توزیع کننده.

اجرایی گفت: خروجی به عنوان آن هنوز آن Vive هدست واقعیت مجازی در کشور را به فروش برساند که HTC بازار هند کاملا، خروج نیست. “این مانند یک کسب و کار کوچک بسیار خواهد شد،” اجرایی گفت: نقل است.

منبع دیگری گفت: این شرکت به عنوان منحصر به فرد با نام تجاری آنلاین (akin شاید به افتخار Huawei است) دوباره وارد بازار ممکن است. این حرکت خواهد شد مشروط به توانایی این شرکت برای احیای آن فروش جهانی با توجه به منبع.

سخنگوی شرکت اخراج را تایید کرد اما گفت: هنوز هم بیش از ده کارکنان وجود داشت که دفتر هند “ارائه قابلیت های کامل.”

گوشی کشویی است سهم پای

 HTC U11.

پس از کاهش سهم بازار هند این شرکت در سال های اخیر خبر می آید. این شرکت سهم بازار Q1 2017 در منطقه فقط 0.26 درصد با توجه به گزارش سال گذشته ثابت است. این گزارش اضافه شده که HTC Q1 2017 سهم بازار در روپیه 50.000 و بالاتر (~ 724 $) بخش 1.82 درصد بود.

علاوه بر این، Cybermedia تحقیقات نشان داده زمانی که اومد به رشد سال به سال از سال 2016 به 2017 برند تایوانی بود بزرگترین بازنده در هند. در حالی که Xiaomi iTel LYF و Vivo دیدم آمار سه رقمی در سال در سال رشد HTC 79 درصد کاهش یافته است.

ما نمایندگان نام تجاری برای نظر بیشتر در این موضوع تماس گرفته ام و داستان بر این اساس به روز رسانی.