بهترین مش Wi-Fi روتر برای هر نیاز و بررسی گیک

زمانی که روتر Wi-Fi تنها انجام خواهد داد، مش سیستم Wi-Fi اجازه می دهد تا شما را پوشش همه جا قوی در خانه خود بدون دیوار به پاره از هم جدا. این مورد علاقه ما هستند.

موفقیت هر مش سیستم Wi-Fi می گذرد، به کمی بستگی به آنچه به شما استفاده از اینترنت برای، چگونه بسیاری از مردم در حال برنامه ریزی برای استفاده از آن و چیدمان خانه خود را. هیچ پاسخ درست برای همه وجود دارد، بنابراین حفظ در ذهن چه شما, به طور خاص، شما در حالی که نیاز به نگاهی به توصیه های ما.

بهترین راه حل برای سادگی: گوگل فی (260/3 دلار روتر)

اگر شما نمی نیاز دارید ویژگی های پیشرفته شبکه و فقط می خواهم چیزی اساسی به تا و در حال اجرا, Google فی انتخاب قوی است. فوق العاده ساده برای راه اندازی و استفاده است و شما با یک برنامه از طریق کنترل می. برای کاربر به طور متوسط، نزدیک به مجموعه آن-و-فراموش آن که شما می توانید از یک روتر است. هر دستگاه یکسان و پوشش می دهد تا 1.500 فوت مربع از فضای هر، بنابراین شما می توانید به هر یک از آنها را به گسترش در سراسر خانه خود را به پوشش فضا تا آنجا که ممکن است تنظیم.

اگر شما می خواهید کمی بیشتر از روتر شما، هر چند، گوگل هنوز هم شما را خواهند داد. شما می توانید شیرجه رفتن به تنظیمات برنامه را به راه اندازی پورت حمل و نقل و یا اگر شما در حال گرفتن دخالت بیش از حد بسیاری از همسایگان خود را نیشگون گرفتن و کشیدن شما کانال های Wi-Fi. بهتر است شما می توانید اولویت بندی موقت دستگاه را تنظیم. بنابراین، می خواهید مطمئن شوید که جعبه جریان متصل در حالی که شما در حال تماشای یک فیلم برای شما باقی می ماند تلویزیون تیم رایگان، شما می توانید پاپ به برنامه و اولویت جعبه آن را به عنوان مثال، گویند. این بدان معناست که اگر روتر bogged می شود با ترافیک، این دستگاه های دیگر اول آهسته خواهد شد. هنگامی که شما چند نفر همه مبارزه برای همان پهنای باند رو این یکی از ویژگی های مفید است.

بهترین از همه، گوگل فی ارزان است. از تمام سیستم های در لیست ما، سخت به ضرب و شتم قیمت در Google Wi-Fi است. مجموعه در بسته های یک و دو یا سه آمده است. روتر تنها 120 دلار هزینه دو بسته است 230 دلار و سه 260 دلار است. که بیش از اندازه کافی برای پوشش اکثر خانه ها است و آنها را بیشتر به شما خرید ارزان تر در هر واحد دریافت. اگر شما به بسیاری از قطعه مربع به پوشش یا فقط نمی خواهم با سیستم شما خیلی سر و صدا، گوگل فی تا خود کوچه است.

بهترین راه حل برای جریان: Eero ($ 300/1 روتر، چراغ 1)

که آن را به سادگی می آید، Eero آید خیلی نزدیک به گوگل Wi-Fi، که فقط قیمت کمی بالاتر. برای $300, شما یک ایستگاه پایه و چراغ یک ماهواره ای است که شما می توانید به طور مستقیم به خروجی دیوار وصل کنید. هر جعبه حدود 1.000 فوت مربع، بنابراین نه کاملا به عنوان قوی به عنوان یک سیستم Google Wi-Fi است، اما شما یکی از ویژگی های واقعا مفید با نام واقعا پیچیده را پوشش می دهد: چند کاربر ورودی های متعدد، چندین خروجی یا MIMO مو.

به آن به سادگی شکستن (شما می توانید دفعات بازدید: توضیح كلی)، روتر های فعلی خود را می توانید در حالی که روتر مو MIMO به دستگاه های مختلف به طور همزمان می توانید صحبت کنید احتمالا تنها عمل به یک دستگاه در یک زمان بسیار سریع پی در پی، اتصال. چه این بدان معناست که هنگامی که یک دستگاه در حال انجام وظیفه سنگین داده ها مانند یک بازی بزرگ دانلود و یا جریان فیلم, آن برنده ‘ تی سرعت دستگاه های دیگر. حداقل در تئوری. تمام دستگاه های خود را نیز باید حمایت MIMO مو، که برخی از گوشی های مدرن و لپ تاپ، اما برخی از ابزارک ها را هنوز بازايستد ممکن است. اگر شما می توانید با این حال، چرا که نه در آینده سرمایه گذاری کنیم؟

اگر شما نیاز به پوشش بیشتر شما به پایه یک و دو چراغ 400 $ و یا ایستگاه پایه کامل سه 500 دلار ارتقا سیستم می تواند. Niklas Fronda کمی pricier دو پوشش همان فضا از Google Wi-Fi است اما اگر بسیاری از مردم (و یا بسیاری از دستگاه ها) را در خانه خود را داشته و برای پخش آماده خواهید آینده که تنها به تقاضای بیشتر در پهنای باند شما می گذرد ، سپس Eero گزینه خوبی است.

بهترین راه حل برای بازی: NetGear Orbi (روتر $ 250/2)

NetGear Orbi isn ‘ تی بسیار گران هر واحد به عنوان Eero است، اما نزدیک است. شما چند مزیت برای پول خود را در هر چند. اول، هر واحد می توانید این گزارش تا 2.000 فوت مربع را پوشش، اگر شما مقدار زیادی از فضای به پوشش یا فقط پس سیگنال قوی بر منطقه را می خواهم، شما در حال گرفتن انفجار مناسبی برای خود.

از همه مهمتر، NetGear Orbi برخی از پینگ پایین میان مش Wi-Fi به روتر می شود. هنگامی که شما بازی بازی های آنلاین بدان معناست که زمان تاخیر پایین تر و سریع تر پاسخ. روشن باشد, هیچ چیز پینگ پایین تر نسبت به کابل اترنت را به طور مستقیم به دستگاه های در حال اجرا داشته باشد اما بدیهی است که همیشه برای همه امکان پذیر نیست. شرط دوم راه اندازی روتر مثل این یکی است.

ما که چند عضو از کارکنان ما استفاده Orbi و شیک تر از سیستم های رقیب یافت باید اشاره. به ویژه آن را به سادگی نمی بازی با برخی از فن آوری هوشمند خانه (به عنوان مثال، این کاملا ناسازگار با دوم سلام ویدئو doorbell است)، اما اگر شما نیاز به پوشش دیگر و پینگ پایین تر بیش از شما نیاز به جزء آخرین هوشمند خانه، پس ممکن است Orbi برای تو.