پرتو Sonos’ $399, نوار صدا Alexa-Powered است در حال حاضر در فروش بررسی گیک

Sonos پرتو، با همه حساب کامل صدا برای smarthome مدرن است. در حال حاضر، شما می توانید یکی برای $400 سفارش.

Sonos آن تجهیزات صوتی با کیفیت بالا و همچنین رویداد صوتی کل صفحه اول آن شناخته شده است. در حال حاضر، Sonos مصرف آن را به سطح بعدی با نوار $399 صدا است که سازگار با پخش 2 (مانند بسیاری از دیگر دستگاه Sonos) الکسا, و به زودی، دستیار گوگل است. این به آن می کند رقیب منحصر به فرد در به دستگاه های مانند HomePod اپل و گوگل صفحه اصلی حداکثر. جز پرتو به اکوسیستم واحد متعهد نمی کند، بنابراین هر کسی از آن استفاده کنید.

پرتو نیز قانع برای بلندگوهای هوشمند در بعضی از خانه ها که در آن شما نیست در غیر این صورت ممکن است بخواهید یک می کند. گوگل صفحه اصلی و یا آمازون اکو ممکن است هزینه کمتر از پرتو Sonos, اما آنها همچنین واحدهای مستقل است که، که بهترین، می تواند بازی موسیقی با تا حدودی بهتر کیفیت صدا. پرتو، از سوی دیگر نوار صدا شما می توانید قلاب به تلویزیون است. صدای خوب است که در حال حاضر ارتقاء جامد به سینمای خانگی خود را، پس چرا که در حالی که در آن شما می توانید دو برابر به عنوان یک دستیار هوشمند دریافت?

که $399, پرتو Sonos در رده بودجه هر وسیله نیست، اما اگر شما به دنبال حتی نیمه شایسته ارتقا به سیستم صدا تلویزیون خود را و نمی خواهد ذهن به اضافه کردن یک سخنران هوشمند به خانه خود را برای شما مشکل، این گزینه جذابی است. پرتو در حال حاضر در فروش از آمازون خرید بهترین و Sonos به طور مستقیم است.

ماده فوق ممکن است لینک وابسته، که کمک به حمایت از گیک بررسی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.