اولین دوربین های مبتنی بر کنسول بازی و لوازم جانبی به نام?

پاسخ: Dreameye

امروز، دوربین در بسیاری از چیزهایی که ما فقط آن مسلم را وجود دارد (و یا، شاید، احتیاط محل نوار بر آنها در حالی که تلاشهايى مورد چگونه بسیاری از دوربین در همه چیز). دوربین های کوچک تعبیه شده در تلفن های ما ما سیستم های بازی قابل حمل, لپ تاپ های ما و حتی در دستگاه در شب ما با تشکر از تلاش های آمازون و گوگل برای عادی سازی دوربین در اتاق خواب می ایستد.

اما مدت ها پیش از این، همه جا دوربین همه جا بودند و اولین دوربین کنسول های بازی ویدیویی بود تازگی را. سرمایه گذاری اول که به ارتباط ورودی ویدئو و تصویری بازی Dreameye منتشر شد در سال 2000 برای مراحل بازیها سگا بود.

مانند بسیاری از عناصر مراحل بازیها بخت Dreameye جلوتر از زمان خود بود. میزان پذیرش ضعیف بود فقط با بازی های ژاپنی (نسخه های غیر ژاپنی بازی حال دوربین قابلیت حذف) کار می کرد و در غیر این صورت فرماید آینده ای که در آن فیلم به بازی یکپارچه است اما نتوانست به طور موثر بر روی آن سرمایه گذاری.

تنها دو بازی آزاد شدند Dreameye پارک تصویری و DreamPhotoFun ، که بسیاری از استدلال های جامد برای جدی بازی های ویدئویی ساخته شده با یک دوربین و در عوض بیشتر مشترک با فیلتر عکس بود و برچسب امروز در بسیاری از برنامه های گوشی های هوشمند در بر داشت.

تصویر نیت سگا یکپارچهسازی با سیستمعامل.